Friday 3 May 2013

PANDUAN LENGKAP CARA MEMIKAT


Anda pernah lihat jejaka @ lelaki yang senang je dapatkan wanita @ gadis yang mereka mahu..hehe..mesti pernahkan..so anda nak tahu bagaimana mereka melakukannya? Jika anda dah tahu caranya, maka cukup mudah bagi wanita @ gadis tertarik kepada anda..Untuk makluman anda wanita @ gadis tertarik kepada kuasa dan status serta mereka juga tertarik dengan ciri-ciri yang bergaya, dominan, dan berkarisma tinggi.
So mari saya bongkarkan cara-cara memikat wanita @ gadis dengan mudahnya..gerenti wanita tersebut lentok habis dan asyik teringat kepada kamu tiap-tiap hari...hehe
HIASKAN DIRI DAN JAGA PENAMPILAN ANDA 
Pemakaian baju dan penampilan adalah perkara utama untuk anda memikat si gadis idaman hati. Anda perlu mempunyai gaya imej yang baik, dan sentiasa berfikiran matang. Anda tidak perlu mengubah paras rupa untuk menjadi kacak tetapi perlulah untuk ubah penampilan anda supaya nampak bergaya @ stylo sedikit..Bila dah kemas,  barulah si gadis yang memandang anda akan tertarik bila melihat penampilan anda yang macho tue..Cukup mudah bukan 
PERLU PANDAI BERBICARA DAN BERKOMUNIKASI
Komunikasi adalah satu perkara penting untuk memikat wanita idaman hati. Jadi jika anda hebat dalam berbicara dan susunan ayat memikat pun terbaik dan lancar, ianya tak dapat dinafikan akan mempengaruhi sesuatu perhubungan tersebut dan akan tertarik antara satu sama lain..Jika anda mengalami masalah komunikasi saya sarankan supaya anda bergaul seramai mungkin supaya anda tidak kekok bila ingin memikat wanita idaman hati.. Ini kerana jika anda tidak pandai berbicara maka wanita @ gadis akan mudah bosan untuk mendekati anda.

MESTI BERSIKAP TAKE CARE @ AMBIL BERAT
Wanita selalunya akan tertarik bila lelaki berkenaan take care @ ambil berat terhadapnya..Ini kerana wanita mahukan kasih sayang.. So anda perlulah sentiasa ambil berat dan kenalah tahu perkembangannya setiap masa..Tetapi janganlah terlalu hendak menyibukkan diri untuk call setiap masa..Nanti bosan pula..Tetapi cukup sekadar tanya khabar dan dilakukan secara berterusan..Barulah si dia akan terpikat pada anda.

JANGAN KEDEKUT UNTUK KELUARKAN DUIT
Jika anda ada sifat ini maka disarankan supaya anda ubah cara anda tue..ini kerana wanita memang cukup pantang @ tidak suka jika lelaki yang kedekut untuk keluar duit.Jadi cara memikat wanita yang sebetulnya adalah anda perlu bersifat pemurah. Pemurah maksudnya disini anda perlulah belanja sedikit untuk makan @ beli apa-apa yang patut terutama pada hari istimewa @ birthday si dia..Ini serba sedikit membuatkan wanita berkenaan mula tertarik dengan anda..Tidak perlu yang harga mahal-mahal tetapi cukup sekadar ingatan pada dia..Pasti si dia pasti akan terharu.

SENTIASA ADA UNSUR HUMOR DAN PERIANG
Wanita cukup suka jika anda seorang yang periang dan ada unsur humor..Wanita cukup suka jika sekiranya anda mampu untuk membuatnya sentiasa tersenyum dan ketawa bila anda bersama dengannya.Wanita memang cukup sukakannya jika anda seorang yang periang dan ini menimbulkan suasana mood yang ceria..Tetapi anda perlu INGAT jangan buat lawak bodoh pula..Nanti tidak pasal-pasal kena reject..hehe

Kalau anda  ingin mengetahui selok belok yang lebih mendalam untuk memikat wanita yang mana ilmu ini lebih advance dan berkesan yang selama ini anda tidak pernah terfikir untuk membuatnya..Dapatkan segera PANDUAN CARA MEMIKAT WANITA..Saya yakin setelah anda baca dan memiliki ilmu memikat wanita ini, maka dengan senang wanita akan tertarik pada anda..



BERBALOI KE MEMILIKI PANDUAN CARA MEMIKAT WANITA

Pelbagai teknik dan rahsia MENGEJUTKAN akan didedahkan kepada anda !!!

  • Teknik ini bukanlah yang selalu anda dengar tetapi teknik ini adalah yang terbaik untuk anda memikat wanita idaman anda
  • Panduan ini ditulis sendiri oleh Encik Ahmad Fikri, yang berpengalaman luas selama 6 tahun dalam mencuba pelbagai cara dan teknik memikat dan segala rahsia akan dibongkarkan melalui panduan ebook ini
  • Panduan ebook ini juga ditulis dengan bahasa yang senang difahami dan mudah dilakukan.
  • Segala info & tips terbaik yang ada dalam ebook ini akan menjimatkan banyak masa dan wang anda untuk memikat dalam waktu yang singkat.
  • Maklumat dalam ebook ini berbentuk "how to", bukannya tips-tips umum tetapi lebih kepada cara melakukannya mengikut LANGKAH-LANGKAH yang diterangkan satu demi satu.

Melalui panduan ebook ini, ianya sarat dengan tips dan juga panduan rahsia mengenai cara memikat wanita idaman kalbu. Antara strategi & teknik yang akan kongsikan dalam ebook ini adalah:




KELEBIHAN MEMILIKI PANDUAN INI 

Untuk makluman anda, sekiranya anda ingin memiliki panduan ini, anda telah membuat keputusan yang bijak yang mana anda bukan sekadar mendapat tips-tips yang berguna melalui panduan ini. Tetapi anda akan diajar teknik-teknik penting atau rahsia bagaimana untuk memikat wanita @ gadis idaman hati.

Semua rahsia penting ini akan ditunjukkan kepada anda secara step by step sehinggalah anda BERJAYA memiliki wanita idaman Malaya...Jadi dapatkan segera, Panduan Lengkap Cara Memikat ini segera dan ia amat berbaloi untuk anda memilikinya..


DENGAN ITU DAPATKAN SEGERA PAKEJ INI
Untuk tempahan sila Klik Link dibawah :



4 comments:

  1. Slm bro.tq for info.mmg terbaik.lepas ni awek keliling pinggang la nampaknya.

    ReplyDelete
  2. wslm.hehe.gitu la gamaknya.jgn hutang keliling pinggang sudah ler..khikhi

    ReplyDelete
  3. Wahhh de panduan lg tu utk memikat.nie blh tambah cawangan ni klu btul step..hehe

    ReplyDelete
  4. hehe..blh aje..tp kene betul-betul & yang penting kene tahu caranya..biar selamat..khikhi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...