Friday 19 July 2013

DUIT MUDAH


Anda ingin tahu cara buat “duit mudah” ?..Memang mudah, caranya adalah dengan hanya menyertai program affiliate..Terdapat banyak program affiliate di internet dan kalau boleh  pilih program affiliate yang bersesuaian dan mempunyai niche yang unik serta komisen yang tinggi..
Entry kali ini saya ingin kongsikan startegi untuk dapat duit mudah dari program affiliate..Untuk makluman anda, dengan menyertai program affiliate ini anda akan menerima komisen dan boleh dijadikan sumber pendapatan sampingan..Bukan senang untuk mendapat duit mudah atau komisen ini..Banyak juga rujukan mengenai affiliate yang telah saya buat, akhirnya saya telah jumpa apa yang saya ingin cari selama ini iaitu saya ambil keputusan untuk mendapatkan ilmu dengan memiliki DVD KURSUS AFFILIATE ..Memang berbaloi memiliki DVD KURSUS AFFILIATE yang dihasilkan khas oleh ENCIK RAHMAN BASRI ini.. Kandungan ilmu yang dihidangkan dalam DVD KURSUS AFFILIATE ini cukup sarat dengan segala maklumat mengenai teknik killer affiliate, tips affiliate, mahupun startegi affiliate..Memang berbaloi memilikinya..Saya gunakan segala ilmu yang ada dalam DVD KURSUS AFFILIATE untuk hasilkan komisen seperti gambar dibawah :
Klik gambar untuk paparan yang jelas

Anda berminat untuk memiliki DVD berkenaan ?

Sila klik link di sini : DVD KURSUS AFFILIATE

Ramai yang kata untuk buat duit melalui affiliate ini adalah senang sahaja..Tetapi untuk makluman anda ianya bukanlah seperti yang disangka.. Kebanyakan mereka ingat hanya perlu promosi link affiliate sahaja..Ok memang betullah hanya perlu promosikan link tetapi untuk mendapat komisen yang kerap dan berulang anda perlulah guna strategi teknik pemasaran online..Berikut saya senaraikan strategi pemasaran online :
Saya jangkakan sekiranya anda masih baru dalam dunia affiliate ini, agak mustahil untuk anda kuasai semua teknik di atas dalam jangka masa yang singkat. Oleh itu, saya sarankan anda boleh gunakan teknik pemasaran melalui blog yang mana ianya sesuai untuk anda yang baru berjinak-jinak dalam dunia affiliate ini..Akan tetapi jika anda masih keliru dan buntu tentang teknik yang hendak digunakan untuk menjana komisen affiliate, saya sarankan untuk anda gunakan TEKNIK MESIN KOMISEN dan TEKNIK NINJA AFFILIATE JANA KOMISEN..Sebenarnya ramai yang telah jana duit melalui teknik tersebut..Ini adalah strategi sebenar dalam dunia affiliate untuk dapatkan komisen dengan mudah..


Sila klik link di sini : TEKNIK MESIN KOMISEN


Sila klik link di sini : TEKNIK NINJA AFFILIATE JANA KOMISEN

Sekian sahaja perkongsian ilmu dari saya..sharing is caring..hehe..


2 comments:

  1. salam admin..tq atas review dvd berkenaan..mmg berbaloi..akhirnya sy dapat 3 sales utk bulan ni je..tq sgt2 sb share info

    ReplyDelete
  2. wslm junaidi..sama2..wah hebat dpt 3 sales..apa2 pun tahniah..mmg dvd ni berbaloi utk dimiliki & amat mudah difahami

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...