Tuesday 18 September 2012

MALAYSIA PAYPERCLICK


HANYA KLIK !!! UNTUK JANA PENDAPATAN 




HAI SUME !!! Hari ini saya nak kongsikan dengan korang semua macam mana nak dapat duit @ wang dengan senang..memang senang giler... Saya dah pun  menerima duit @ wang melalui program perniagaan payperclick ni. Dapatla duit ciput-ciput je...Senang jek kerjanya.. kerja kita mengadap laptop dan click saja iklan yang ada dalam website tu. Kerja click saja.. klik iklan sana, click iklan sini..klu korang nak tau apa yang nak di KLIK NYER tu meh aku terang kan..

MALAYSIA  PAYPERCLICK ?
1.  Malaysian PayPerClick adalah merupakan syarikat pengiklanan yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dibawah pendaftaran Marketing Global Net(SA0157745-T), yang berasaskan perkhidmatan pengiklanan secara online dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Melayu bagi membolehkan pengiklan mencapai ribuan pelawat dari Malaysia dengan menampilkan iklan mereka di halaman Malaysian PayPerClick.
2.   Perkhidmatan iklan ini adalah terhad kepada pelawat dari Malaysia sahaja dan sesuai kepada pengiklan yang inginkan “target market” pelanggan dalam malaysia sahaja. Apa yang cuba diketengahkan oleh Malaysian PayPerClick adalah ingin memperkenalkan satu khidmat iklan yang murah, pantas, berkesan dan pelbagai aneka pilihan iklan mengikut citarasa serta strategi pengiklan.

BAGAIMANA CARA NAK DAPAT DUIT TUE?
MUDAH JER....Satu iklan yang di click ada harga yang berbeza ada harga 10sen, 30 sen, 1sen dan lain2. Bila kita click iklan tu kita dapat duit. Click iklan satu lagi dapat duit lagi!! Maknanya kene kumpul duit yang kita click iklan tue..YANG PENTING KORANG KENE SABAR & RAJIN CLICK IKLAN YANG DIORANG SEDIAKAN
CONTOH PENDAPATAN JIKA ANDA CLICK IKLAN
» anda click 20 ads/ iklan sehari = RM 0.6
» 90 referrals click 20 ads sehari = RM 18
» pendapatan harian anda= RM 18.6
» pendapatan mingguan anda= RM 130.2
» pendapatan bulanan anda = RM558
» Pendapatan tahunan anda = RM6696
DUIT TUE NAK AMBIL CAMNE?
Haa.. setelah kita dah klik iklan dan kumpul sampai RM10 kita boleh dah transfer duit tu ke akaun bank kita.
BERAPA MODAL YANG DIPERLUKAN ?

Modal??? mana de guna modal.. FREEEE jek. Register percuma jek. hanya klik je iklan yang diorang beri..

Soooo... apa tunggu lagi meh DAFTAR kat banner nie





Lepas dah DAFTAR masuk " KLIK PADA LINK @ BANNER di atas...Sila Lawati BLOG diorang lak " http://payperclick.com.my/blog/ untuk tengok cara-cara nak click iklan n dapat duit.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...