Thursday 14 March 2013

CETAK BAJU TEKNIK SILKSCREEN


Saya rasa ramai di antara kita minat pakai baju yang bercetak dengan pelbagai  simbol, gambar, tulisan yang menarik..Tetapi tahukah anda dengan hanya buat cetakan pada baju boleh memberi memberi pulangan keuntungan yang berlipat kali ganda kalau anda tahu caranya..

So apa-apa bisnes pun mestilah anda kena tahu cara-caranya kan..Jadi bagi anda yang nak jadi usahawan tu..Saya rasa peluang untuk buat bisnes cetak baju adalah yang paling menguntungkan untuk buat duit secara berterusan..Di sini saya ingin kongsikan rahsia bagaimana hendak buat duit hanya cetak baju menggunakan teknik dan kaedah tertentu dan ianya cukup mudah untuk dihasilkan..


Pakej Lengkap Cetak Baju Teknik Silkscreen ini amat berbaloi dimiliki oleh usahawan-usahawan / peniaga-peniaga kecil-kecilan / perseorangan bagi menambah perkhidmatan dan keuntungan “side income” yang sediaada.  Dengan memiliki Pakej ini juga akan membongkarkan teknik/kaedah cetakan pada baju menggunakan Teknik Silkscreen dan Heat Transfer. Yang paling penting ia tidak memerlukan mesin yang mahal. 

Percaya atau tidak, kos permulaan hanya serendah RM250 sahaja dan boleh memperolehi keuntungan yang berlipat ganda..Dapatkan sekarang juga Pakej Lengkap Cetak Baju Teknik Silkscreen yang dihasilkan khas oleh pereka grafik yang menjalankan perniagaan mencetak baju Silkscreen. Mereka juga banyak mendapat tempahan daripada kakitangan kerajaaan, swasta, syarikat, sekolah, kelab, persatuan, mahupun individu

Mari kita lihat apa yang terkandung dalam Pakej Lengkap Cetak Baju Teknik Silkscreen..Pakej ini merangkumi pakej video tutorial untuk memudahkan anda mengikuti teknik/kaedah mencetak baju, iaitu dari sehelai baju yang kosong sehinggalah cetakan pada baju selesai..Disamping itu juga disertakan rekaan Tshirt (Tshirt design) untuk memudahkan anda memilih rekaan yang anda minati..Memang cukup senang untuk dipelajari..


KEUNTUNGAN BISNES CETAK BAJU

Mari kita lihat keuntungan yang anda akan dapat hanya dengan bisnes cetak baju. Kos untuk sehelai baju (Round Neck) cuma RM6.50. Cuba bayangkan sekiranya sehelai baju seperti gambar di atas dijual dengan harga RM18.00 sehelai. Maka anda akan dapat keuntungan sehingga RM11.50 untuk sehelai. Cukup banyak bukan..dan cuba ada bayangkan jika anda menerima tempahan sebanyak 150 pasang baju..Berapa jumlah untung yang anda akan dapat? Perhhhh RM 1,725.00..Lihat keuntungannya melebihi 100%.


Cuba lihat tempahan yang diterima untuk projek Baju Arrow Dynamic, tempahan sebanyak 100 helai - keuntungan sebanyak RM  1,725.00  manakala Baju Kelas 5 Bukhari mendapat tempahan 45 helai - keuntungan sebanyak RM 517.50. Disini kita lihat keuntungan hasil tempahan untuk cetakan baju adalah sebanyak 100% dan proses pembuatannya hanya mengambil masa 2-3 hari.

PELUANG BISNES DAN UNTUNG 100%

Jadi ada telah lihat sendiri keuntungan dari bisnes cetak baju dan rebutlah peluang untuk buat bisnes ini..Jika anda berminat untuk dapatkan pakej cetak baju ini sila klik disini : PAKEJ LENGKAP CETAK BAJU TEKNIK SILKSCREEN

Dengan pakej ini, anda akan mempelajari kaedah/teknik untuk mencetak baju lengkap dengan imej, panduan video yang lengkap, pelbagai rekaan Tshirt dan beberapa kaedah lain yang sesuai digunakan untuk mencetak baju.


Sila klik dibawah untuk tempahan:-



10 comments:

  1. slm admin..pakej ni masih ada lagi ker? sy berminat la nk beli

    ReplyDelete
  2. wslm tn aziz.pakej ini ada lg.dptkan segera

    ReplyDelete
  3. salam bro.tq bg review..mmg tgh cari bisnes sampingan skrg ni..byk jgk keuntungan klu wat bisnes ni.ada lg x pakej ni? juz tny..hrp ade..tq

    ReplyDelete
  4. wslm bro adzwan..ye teknik yg betul pasti dpt pulangan yg menguntungkan ..pakej ni masih ada lg..tq

    ReplyDelete
  5. salam tuan admin..tq tuan..puashati miliki ebook ni..mmg complete set..yg bez nya siap de tshirt design..so xyah pk2 dah..hehe..tq tuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm irfan..tq sb bg komen ttg ebook ini..so nnti blh la sy tempah bj bercetak dgn tuan & bolehla kasi murah2..hehe..apapun sy doakan tuan success dgn bisnes ini..

      Delete
  6. Replies
    1. boleh dapatkan ebook ini melalui link disini : Pakej Lengkap Cetak Baju Teknik Silkscreen..dan klik "Tempah Sekarang"..pasti berbaloi

      Delete
  7. salam, E book nie masih ada stok ke?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...