Friday 26 April 2013

PAKEJ LENGKAP CARA MEMBUAT CUPCAKES




ANDA SUKA MAKAN CUPCAKES ?

Ramai di kalangan kita suka makan cupcakes..dan ramai juga yang tahu resepi untuk buat cupcakes ini…tetapi ada diantara kita yang kerap kali buat adunan cupcakes tetapi timbul rasa bimbang seperti masalah dibawah :
  • Tidak pernah buat langsung dan tiada kemahiran khusus dalam membuat cupcakes..tetapi jika pernah buat sekalipun ianya tidak sesedap seperti yang dijual dikedai kek.
  • Tidak tahu cara teknik dan sukatan serta penggunaan bahan-bahan yang betul untuk buat cupcakes.
  • Yang paling teruk sekali jika anda pernah pergi kursus belajar untuk buat pelbagai jenis cupcakes dan habis ratusan ringgit. Tetapi bila balik rumah, dan cuba buat sendiri cupcakes tapi tak jadi juga…malah cupcakes jadi keras pula..macam-macam hal.

PENYELESAIAN MASALAH DI ATAS

Jika anda menghadapi masalah di atas..Saya ada cara & ingin memperkenalkan kepada anda.. Pakej Cara Membuat Cupcakes yang mana pakej ini meliputi praktikal dari asas sehingga anda mahir untuk membuat adunan & hiasan cupcakes. Pakej lengkap dan terperinci ini dihasilkan oleh Puan Shida. Anda akan diajar dari perkara asas iaitu bahan-bahan yang digunakan sehinggalah ke dekorasi menghias cupcakes supaya menjadi lembut, sedap serta kita yang melihatnya tertarik untuk dimakan..

Panduan lengkap untuk pakej ini dihasilkan melalui video iaitu semua cara membuat cupcakes akan ditunjukkan secara step by step. Ini memudahkan anda sambil membuat adunan & menghias cupcakes, anda boleh melihat video berkenaan mengenai cara-cara yang berikutnya tanpa tertinggal satu step pun. Cukup mudah bukan..

BUAT BISNES DENGAN CUPCAKES..BOLEH KER?

Tentulah boleh…Ok setelah anda BERJAYA mengikuti semua step-step yang ditunjuk dalam pakej video berkenaan..dan terbukti cupcakes yang anda buat menjadi lembut, sedap & menarik untuk dimakan, maka anda boleh mulakan untuk buat bisnes cupcakes hanya dari rumah..ataupun anda boleh hantar ke kantin sekolah, kedai runcit atau memasarkan melalui facebook..hehe..Ini secara tidak langsung, anda dapat menceburi perniagaan cupcakes secara kecil-kecilan dan ia adalah permulaan yang baik untuk anda menambahkan duit poket hanya menjual beraneka jenis cupcakes..

BUAT DUIT " KEUNTUNGAN" MELALUI BISNES CUPCAKES

Bayangkan kos anda untuk buat cupcakes sekitar RM0.50..tetapi anda menjual di kedai runcit, kantin sekolah, cafĂ©, atau melalui facebook dengan harga RM 3.50..Woowww…tengok tu...banyak tu untung...Keuntungan anda hanya dengan jual cupcakes hampir tujuh kali ganda dari kosnya. Inilah perniagaan yang menguntungkan yang patut untuk anda ceburi sekarang ini..Jadi apa tunggu lagi dapatkan segera Pakej Cara Membuat Cupcakes




PAKEJ LENGKAP CARA MEMBUAT CUPCAKES YANG HARUS DIMILIKI

Pakej lengkap ini akan membantu anda untuk menghasilkan cupcakes yang lembut, lazat dan menarik. Pembelajaran melalui video ebook dihasilkan khas untuk anda oleh Puan Shida dan pakej ini mengandungi gabungan video, gambar dan text.  Anda akan belajar secara praktikal melalui modul-modul yang menarik dan juga anda akan diajar dengan terperinci secara step by step. Mari kita lihat dengan lebih terperinci Kandungan Modul yang menarik ini.

Klik di sini untuk lihat : MODUL PAKEJ CARA MEMBUAT CUPCAKES


KELEBIHAN MEMILIKI PAKEJ INI 

"ANDA DIJAMIN MAHIR BUAT CUPCAKES DENGAN PAKEJ INI"

Untuk makluman anda, sekiranya anda ingin memiliki pakej ini, anda telah membuat keputusan yang bijak yang mana anda bukan sekadar mendapat resepi yang terbaik dari pakej ini. Tetapi anda akan diajar teknik-teknik penting atau rahsia adunan dan hiasan dalam pembuatan cupcakes. Semua panduan penting ini akan diajar secara step by step dari perkara yang paling asas sehinggalah anda mahir membuatnya.. 

Semuanya ini ditunjukkan melalui pakej video ebook dan ia termasuk dengan penerangan bersuara yang detail serta mudah difahami oleh anda..Selain itu kelebihan menggunakan video ebook ini, anda boleh mengulangnya beberapa kali sehingga anda mahir. Jika anda terlupa, anda boleh kembali semula kepada video tutorial yang disediakan. Jadi apa tunggu lagi..Semua penerangan mengenai 
PAKEJ LENGKAP CARA MEMBUAT CUPCAKES telah dihuraikan panjang lebar..Dapatkan segera, pakej yang murah dan berbaloi untuk memilikinya..


DENGAN ITU DAPATKAN SEGERA PAKEJ INI
Untuk tempahan sila Klik Link dibawah :



8 comments:

  1. hi admin.juz wanna share with u yg i pernah beli panduan cupcakes ni.dr segi kandungan info mmg sy puji terbaik dan mudah difahami.masa tu beli untuk suka-suka sb teringin nk buat.tp bila trbaca entry dari admin cam bez pulak nk cuba biz cupcakes..tq admin bg ilham

    ReplyDelete
  2. hi suzzie.panduan dan ilmu u dah ada,jln terbaik buat biz dgn cupcakes.mmg berbaloi.blh tambah duit poket.tq share komen

    ReplyDelete
  3. assalam tn.sy de beli pakej ni kat link tn.time kasih byk2.sy ikut 1 per 1 video tu.akhirnya jd jgk cupcakes.suke sgtttt..tq tn

    ReplyDelete
  4. wslm wan rose..yeke, time kasih ye.mmg pakej ini dihasilkan ikut step by step supaya cupcakes yg bakal dibuat menjadi dan sedap.sy tumpang gembira.

    ReplyDelete
  5. slm cahayashifa..sj je nk bg komen skit..pakej cupcakes ni mmg puashati ttg kandungan maklumatnya sbbnya step by stepnya mudah utk diikuti & mmg menjadi bila i buat..skrg ni jual kt ofis scra kecil-kecilan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm ct..waa..bgus la camtu..usaha tangga kejayaan..

      Delete
  6. Salam,admin blh bgi tahu brape hrga buku cupcake ni......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm nuur..pakej cupcakes ini berharga RM 100..Dapatkan melalui link ini : Pakej Lengkap Cara Membuat Cupcakes

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...