Friday 17 May 2013

PAKEJ LENGKAP BUAT AIR SOYA DAN TAUFUFAH


PELUANG PERNIAGAAN TAUFUFAH DAN AIR SOYA


Hari ini saya ingin menerangkan satu peluang atau cabang perniagaan yang hanya menggunakan modal rendah tetapi keuntungan yang anda akan dapat berlipat kali ganda atau melebihi 100%..Perniagaan ini amat mudah dikendalikan yang penting anda hendaklah tahu caranya..Perniagaan tersebut adalah dengan membuat dan berniaga taufufah dan juga air soya. Kalau anda pergi ke pasar tani, pasar malam atau bazar ramadhan, perniagaan inilah yang selalu anda nampak..Memang sedap tau taufufah dan air soya, boleh menghilangkan dahaga terutama semasa cuaca panas..Dan untuk pengetahuan anda hidangan ini amat laris sekali jika anda menjualnya dan mendapat keuntungan yang tinggi, sebab apa saya berkata demikian kerana cara menghasilkannya amat mudah dan keperluannya mudah didapati serta modal yang rendah.



ANEKA TAUFUFAH DAN AIR SOYA YANG BOLEH YANG ANDA JUAL


Untuk pengetahuan anda dengan memakan taufufah dan minum air soya adalah sumber protein yang menyihatkan dan mengenyangkan serta boleh menyejukkan badan dikala cuaca panas..Cuma saya nak bagitahu kat sini pernah atau tidak anda menikmati hidangan taufufah cendol, taufufah krim karamel, taufufah jagung koktel, taufufah kek karamel, taufufah jelly strawbery, taufufah air tebu dan banyak lagi? Kalau anda lihat dari segi nama tu memang betul-betul SPECIAL kan, apatah lagi jika anda dapat merasakannya..”MEMANG TERANGKAT DAN TERBAIK” !!!!

BOLEH UNTUNG KE BUAT BISNES TAUFUFAH DAN AIR SOYA

YA MEMANG BOLEH UNTUNG..Mari saya terangkan lebih lanjut..Untuk menghasilkan aneka taufufah dan air soya ini, kos penghasilannya amatlah rendah sekali dan yang paling penting menguntungkan..

Terutamanya air soya..Bayangkan sekilo kacang soya yang berharga RM3.00 boleh menghasilkan lebih kurang 10 liter air soya. Seterusnya anda jual ikut harga semasa..Cuba lihat keuntungannya adalah lebih 30 kali ganda dari kosnya. Memang lumayan dan berbaloi sekali.

STRATEGI JANA PENDAPATAN MELALUI PERNIAGAAN TAUFUFAH DAN AIR SOYA?
Anda boleh menjana pendapatan secara sampingan dengan menjual taufufah dan air soya. Kenapa saya berkata demikian kerana :
  • Mendapat permintaan yang tinggi dari kalangan orang dewasa sehinggalah kanak-kanak amat menyukainya.
  • Mempunyai pasaran yang luas iaitu boleh diletakkan di gerai-gerai, pasar tani, pasar malam dan sebagainya.
  • Sesuai untuk peniaga yang ingin menambahkan lagi produk jualan dan juga kepada anda yang ingin memulakan perniagaan, saya rasa ini adalah bisnes yang terbaik untuk anda mulakan bagi menjana pendapatan.
  • Selain itu jika anda masih bekerja, ini adalah salah satu strategi sumber pendapatan sampingan yang boleh anda ceburi dan dibuat pada hari Sabtu dan Ahad kerana secara tidak langsung akan dapat menambahkan duit poket anda.
  • Yang penting modal yang amat rendah dan mendapat keuntungan yang tinggi.


MEMPERKENALKAN PAKEJ LENGKAP BUAT AIR SOYA DAN TAUFUFAH
Mari saya memperkenalkan kepada anda PAKEJ LENGKAP BUAT AIR SOYA DAN TAUFUFAH yang mana pakej ini diajar dari asas sehingga anda mahir untuk membuat air soya dan taufufah. Pakej lengkap dan terperinci ini dihasilkan oleh Encik Mohd Hairul Hissam.
PAKEJ LENGKAP BUAT AIR SOYA DAN TAUFUFAH merupakan tutorial lengkap mengajar anda membuat aneka taufufah dan air soya yang berkualiti, putih, licin dan berkilat. Anda juga turut didedah penggunaan mesin air soya, pengiraan kos dan strategi bisnes. Selain itu untuk makluman anda pakej ini menggunakan video, text dan gambar dengan suara yang jelas memastikan anda mampu menghasilkan taufufah yang enak. Ini memudahkan anda sambil membuat air soya dan taufufah, anda boleh melihat video berkenaan mengenai cara-cara yang berikutnya tanpa tertinggal satu step pun. Amat mudah bukan.


PAKEJ LENGKAP BUAT AIR SOYA DAN TAUFUFAH YANG HARUS DIMILIKI
Pakej ini anda akan belajar dan menguasai secara praktikal melalui 6 modul-modul yang menarik dan juga anda akan diajar dengan terperinci secara step by step. Mari kita lihat dengan lebih terperinci 6 MODUL yang menarik ini dan dapatkan BONUS tambahan selagi stok masih ada.



KELEBIHAN MEMILIKI PAKEJ INI

Sekiranya anda ingin memiliki pakej ini, anda telah membuat keputusan yang bijak yang mana anda bukan sekadar mendapat pendedahan membuat air soya dan taufufah yang terbaik dari pakej ini. Tetapi anda akan diajar teknik-teknik penting atau strategi terbaik dalam penghasilan dan bisnes membuat air soya serta taufufah. Semua panduan penting ini akan diajar secara step by step dari perkara yang paling asas sehinggalah anda mahir..
Semuanya ini ditunjukkan melalui pakej video ebook dan ia termasuk dengan penerangan bersuara yang detail serta mudah difahami oleh anda..Selain itu kelebihan menggunakan video ebook ini, anda boleh mengulangnya beberapa kali sehingga anda mahir. Jika anda terlupa, anda boleh kembali semula kepada video tutorial yang disediakan. Jadi apa tunggu lagi..Semua penerangan mengenai PAKEJ LENGKAP BUAT AIR SOYA DAN TAUFUFAH dihuraikan panjang lebar..Dapatkan segera, pakej yang murah dan berbaloi untuk memilikinya..

DENGAN ITU DAPATKAN SEGERA PAKEJ INI

Untuk tempahan sila Klik Link dibawah

16 comments:

  1. tq admin..buat review pakej ni.berminat sgt sb nk jual air soya.planing nk mula berniaga pasar malam & bazar ramadhan..

    ReplyDelete
  2. sama2.sy doakan moga success bisnes yg tuan akan buat.pilihan yg tepat

    ReplyDelete
  3. hi admin..berminat la..pakej ni msh valid lg? brp hrga?

    ReplyDelete
  4. Hi..stakat ni pakej ni valid lagi..Harga RM 60 untuk ilmu seumur hidup insyallah..

    ReplyDelete
  5. slm tuan..tq bg info & review pakej ni.sy beli.mmg terbaik..sy ikut caranya 1 per 1 & hasilnya sy telah berniaga di bazar ramadhan di sg besi..jemput singgah kedai sy

    ReplyDelete
  6. wslm amer..pakej ni mmg terbaik..blh buat testimoni ni..hehe..oo jual air soya kt sg besi..nnt sy singgah..blh dpt air free..xgitu

    ReplyDelete
  7. salam tuan..pakej ni de lg x..ingat nk buka bisnes air soya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm suffie..pakej ni de lg..blh dptkn melalui Link di atas

      Delete
  8. Salam tuan, ada lagi tak pakej ni? Saya nak belajar.Ini email saya : f.hakim86@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika tuan berminat untuk membuat pembelian pakej taufufah boleh klik di sini >>>> www.rahsiataufufah.com

      Delete
  9. Replies
    1. Jika tuan berminat untuk membuat pembelian pakej taufufah boleh klik di sini >>>> www.rahsiataufufah.com

      Delete
  10. Replies
    1. Jika tuan berminat untuk membuat pembelian pakej taufufah boleh klik di sini >>>> www.rahsiataufufah.com

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...