Friday 5 July 2013

PAKEJ LENGKAP CARA MEMBUAT PUTU


Anda semestinya suka makan Putu Bambu, Putu Piring dan Aneka Putu seperti di ataskan?

Untuk makluman anda juga ada diantara kita yang tahu resepi untuk buat putu bambu, putu piring dan aneka putu ini…Tetapi ada dikalangan kita yang kerap terjadi bilamana ingin membuat putu bambu, putu piring dan aneka putu ini akan timbul rasa bimbang seperti masalah dibawah :
  • Tidak pernah buat dan tiada kemahiran asas dalam membuat putu bambu, putu piring dan aneka putu ini..tetapi jika pernah buat tidak sesedap, lembut dan halus seperti yang dijual di kedai.
  • Tidak tahu cara teknik sukatan dan teknik penyediaan yang betul untuk membuat 2 jenis putu yang popular iaitu putu bambu dan putu piring.
  • Tidak tahu teknik yang betul dalam menimbang, mengukus, menghaluskan serbuk putu dan macam-macam lagi.
  • Paling teruk sekali, jika anda pernah mengikuti kursus untuk belajar membuat putu bambu dan putu piring dan telah habiskan ratusan ringgit..Tetapi bila balik rumah, dan ingin cuba buat sendiri membuat putu bambu dan putu piring, dengan dukacitanya ianya tak menjadi…malah putu bambu dan putu piring jadi keras dan tak sedap langsung..


PENYELESAIAN MASALAH DI ATAS

Setiap masalah diatas yang dihadapi ada jalan penyelesaiannya..Mari saya  perkenalkan kepada anda PAKEJ LENGKAP CARA MEMBUAT PUTU yang mana pakej ini diajar dari asas sehingga anda mahir untuk membuat putu bambu dan putu piring dan aneka putu. Pakej lengkap dan terperinci ini dihasilkan oleh Encik Mohd Hairul Hissam. Anda akan diajar melalui teknik rahsia iaitu menimbang dan mengaul bahan-bahan, mengesek dan menghaluskan serbuk putu, memasukkan serbuk putu dan gula melaka ke dalam acuan sehinggalah anda dapat menyiapkan putu bambu dan putu piring dan aneka putu yang halus, lembut serta sedap apabila dimakan.


Pakej yang lengkap ini dihasilkan melalui video ebook iaitu semua cara membuat putu bambu, putu piring dan aneka putu akan ditunjukkan secara step by step. Ini secara tidak langsung dapat menyenangkan anda, sambil menimbang dan mengaul bahan-bahan putu, anda boleh melihat video mengenai cara-cara yang berikutnya tanpa tertinggal satu step pun. Cukup praktikal dan amat mudah bagi anda mengikutinya..



BUAT DUIT DENGAN BISNES PUTU BAMBU & PUTU PIRING

Amat mudah jika anda ingin buat bisnes putu ini..Setelah anda Berjaya mengikuti semua step-step yang ditunjuk dalam pakej video berkenaan..dan terbukti putu bambu, putu piring yang anda buat menjadi halus, lembut dan sedap, maka anda boleh mulakan untuk buat bisnes putu bambu, putu piring hanya dari rumah ataupun anda boleh hantar ke kantin sekolah, cafeteria pejabat, kedai-kedai runcit..hehe..Ini adalah sebagai permulaan yang baik untuk anda tambah duit poket melalui bisnes putu ini..

KEUNTUNGAN BUAT BISNES PUTU BAMBU & PUTU PIRING

Keuntungannya bisnes putu hampir 300%. Bayangkan Jika anda jual menggunakan 5 kilo tepung beras sehari, anda boleh untung RM3 ribu sebulan. Jika anda dapat jual 50kg, maka keuntungan yang anda perolehi adalah RM30 ribu..Memang berbaloi buat bisnes putu ni..Inilah perniagaan yang menguntungkan yang patut untuk anda ceburi sekarang ini..Jomm tengok keratan akhbar tentang keuntungan bisnes putu yang diperolehi oleh Puan Juriah




PAKEJ LENGKAP CARA MEMBUAT PUTU YANG HARUS DIMILIKI

Pakej lengkap ini akan membantu anda untuk menghasilkan putu bambu, putu piring dan aneka putu yang halus lembut serta lazat. Pembelajaran melalui video ebook dihasilkan khas untuk anda oleh Encik Mohd Hairul Hissam dan pakej ini mengandungi gabungan video, gambar dan text untuk memudahkan anda mengikuti cara membuat putu..Anda akan belajar secara praktikal dan terperinci melalui modul-modul yang menarik secara step by step. Mari kita lihat teknik rahsia melalui 6 modul yang menarik ini.




KELEBIHAN MEMILIKI PAKEJ HEBAT INI

Jika anda membuat keputusan untuk memiliki pakej ini, anda telah membuat keputusan yang tepat yang mana anda bukan sekadar mendapat resepi yang terbaik dari pakej ini..Tetapi anda akan diajar teknik-teknik penting atau rahsia dalam menghasilkan putu bambu, putu piring dan aneka putu. Semua teknik penting ini akan diajar secara step by step dari perkara yang paling asas sehinggalah anda mahir..Insyallah anda akan mahir jika segala teknik yang diberikan, anda dapat ikuti dan lakukannya dengan sempurna..

Jadi semuanya ini ditunjukkan melalui pakej video ebook dan ia termasuk dengan penerangan bersuara yang detail serta mudah difahami oleh anda..Selain itu kelebihan menggunakan video ebook ini, anda boleh mengulangnya beberapa kali sehingga anda mahir. Jika anda terlupa, anda boleh kembali semula kepada video tutorial yang disediakan..Oleh itu bertindak sekarang..Semua penerangan mengenai PAKEJ LENGKAP CARA MEMBUAT PUTU telah dihuraikan panjang lebar..Dapatkan segera, pakej yang terbaik dengan harga murah dan lengkap serta memang berbaloi untuk memilikinya..


DENGAN ITU DAPATKAN SEGERA PAKEJ INI

Untuk tempahan sila Klik Link dibawah

14 comments:

  1. slm..pakej video ni mmg terbaik..sesuai untuk peniaga bazar ramadhan..hehe

    ReplyDelete
  2. wslm tuan..mmg terbaik, mudah dipelajari & yg penting harga mampu milik..rugi klu xbeli..hehe

    ReplyDelete
  3. hi..bez nya klu dpt mkn putu bambu masa bebuka pose nanti..hehe..

    ReplyDelete
  4. wslam..mmg bez.tambahan lg klu lepas balik terawih..mmg nikmat sb perut tgh lapar..hehe

    ReplyDelete
  5. wahhh pakej ni ada resepi mcm2 jenis putu? mcm bez je..

    ReplyDelete
  6. mmg bez..dapatkan sekarang dgn harga yg berpatutan & jana pendapatan seumur hidup

    ReplyDelete
  7. salam tuan..pakej ni ada lagi tak..mahu beli

    ReplyDelete
  8. slm admin..juz nk share dgn admin yg sy de beli pakej ni..alhmdulillah 1st time buat smlm trus jd wat putu..pg raya haji ni family sy dijamu dgn putu..suka sgt sb wat putu menjadi..tq admin sb share pakej ni..

    ReplyDelete
  9. wslm en mohd hatta..pakej ni ada lg..dapatkan segera

    ReplyDelete
  10. wslm CT Mazlina..tahniah sbb berjaya wat putu..lps ni blh la berjinak2 buka bisnes part time..insyallah pasti boleh..

    ReplyDelete
  11. Pn Salwati Zainal22 November 2013 at 12:26

    salam admin..nk cite smlm tgk video putu smbil dok buat putu..ni pertama kali dok buat putu..alhamdulillah cubaan pertama buat putu menjadi..ank2 yg paling suka makan..tq admin sb share pakej ni..seronok sgt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..tahniah puan sb berjaya buat putu..lps ni blh la buka bisnes kecil-kecilan..hehe

      Delete
  12. Panduan yang bagus. Video yang boleh ditonton sehingga anak cucu. Tak rugi Belajar Dari Panduan Video Bisnes Putu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang betul tuan..panduan yang berbaloi untuk dimiliki

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...