Monday 24 February 2014

SEDAPNYA MENIKMATI DONUT YANG LEMBUT


Perrrhh best betul bila dapat makan donut hasil adunan tepung oleh isteri tersayang..Bukannya apa lama betul tidak makan donut ni..Yela jadi fobia bila nak buat donut takut donut tu jadi keras la, takut jadi kembang semacam la dan yang paling takut sekali ialah takut jadi tak sedap..Kalau tak sedap memang ke dalam tong sampah la jawabnya..Hehe..

Tapi kali ni memang donut yang dihasilkan memang terbaikkk..Sebab apa terbaik, sebabnya adalah cara membuat adunan tepungnya dan juga resepi yang terbaik dan semestinya berpandukan kepada PAKEJ LENGKAP RESEPI DONUT DAN CAKOI..Pakej ni dihasilkan oleh En Mohd Hairul Hissam..Memang terbaik pakej ini, sebabnya ianya adalah video ebook..Anda boleh belajar melalui video berkenaan step by step sehingga donut yang anda buat tu menjadi seperti donut heheheh..Cukup mudah untuk mengikutinya..

Bila makan donut tu terasa kelembutan donutnya..Tak sedar beberapa biji donut masuk ke mulut.. Maklumlah lapar la katakan..Orang lapar memang tak sedar berapa banyak yang dia makan..


Cuba tengok kelembutan & gebunya donut di atas..Semuanya berpandukan kepada PAKEJ LENGKAP RESEPI DONUT DAN CAKOI..Tengok gambar tu pun boleh jadi terliur..Kalau dah dapat makan comfirm sehingga menjilat jari..heheh


Yang ni pulak, donut untuk dibuat frozen dan di simpan dalam petiais..Bila dah frozen boleh makan bila-bila masa pun..Hanya perlu goreng semula saje..Lepas itu salut dengan gula halus..

Cukup mudah untuk membuatnya kalau anda tahu resepi dan adunannya..Apa lagi yang anda tunggu, hidangkan pada keluarga anda hidangan donut yang enak dan gebu..Kalau anda expert boleh ubah suai sedikit macam donut Big Apple tu...Pasti suami dan anak-anak anda sukakannya..Kalau anda berminat anda boleh dapatkan resepi dan videonya di sini รจ PAKEJ LENGKAP RESEPI DONUT DAN CAKOI


7 comments:

  1. salam admin..tq kenalkan pakej donut ni..perhhh..mmg sedap & lembut & gebussss..anak sy sukakannya..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..time kasih..mmg bez menikmati donut yg gebuss

      Delete
  2. salam admin..tq bg link pakej..alhamdullilah sy ikut step by step mmg menjadi donut..lembut je..hehe..sy cuba bw kt ofis sume ckp lembut & gebu..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm pn..wow smpi bw kt ofis..lepas ni blh jual kt ofis la nampaknya sbb dh dpt sambutan..jual yg frozen..hehe

      Delete
  3. salam admin..nampak sedap sgt donut tu..juz nak tanya ada jual lagi x pakej ni? sbb berminat nak beli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam puan..memang sedap & gebu donut tersebut..kalau puan berminat, boleh beli pakej ini kat web link ini ==>PAKEJ LENGKAP RESEPI DONUT & CAKOI

      Delete
  4. Salam. Nk share kt blog ni, Sy dh beli pakej diatas. Puashati. Donut naik dengan gebu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...