Friday 18 January 2013

JUAL BARANGAN CHINA DI eBAY


Ramai peniaga internet online menjadikan portal eBay sebagai lubuk untuk mendapatkan keuntungan yang tinggi dimana mereka menjual pelbagai barang-barang yang mendapat permintaan tinggi. Peniaga online sekarang ini telah beralih dan memberi tumpuan dengan mula bertindak menjual barangan daripada negara China di portal eBay disebabkan margin keuntungan barangan tersebut adalah lebih besar berbanding jika mereka menjual barangan daripada negara lain.

Jadi anda perlu meneliti kenapa barangan China mendapat tempat dihati peniaga-peniaga online ini. Untuk makluman anda negara China adalah negara terbesar dan mempunyai kekuatan pekerja industri yang ramai dan mampu menghasilkan kuantiti barangan yang banyak dan harga 1 unit barangan pula jauh lebih murah malah berkualiti. Barangan China yang dihasilkan akan dihantar atau dipasarkan di seluruh dunia. Dengan lambakan barangan China ini maka mereka mampu menjual barangan tersebut kepada negara luar pada harga yang jauh lebih rendah daripada harga pasaran di luar sana.

Hebat bukan produk barangan China !!!! Jadi anda tidak perlu tunggu lagi..Bertindak sekarang untuk mengaut keuntungan dengan menjual barangan China. Kaedah yang senang untuk buat duit adalah dengan menggunakan portal ebay dan menjual semula barangan china di portal ebay berkenaan. Ini secara tidak langsung membolehkan para pelanggan anda membeli terus barangan dari negara China di portal eBay atau di laman web peniagaan anda. Jadi anda tunggu hasilnya iaitu anda akan mendapat margin keuntungan antara 30% - 50 % iaitu keuntungan yang berbaloi tetapi hendaklah dengan cara atau kaedah yang betul.
Bagi anda yang ingin tahu Panduan Cara Buat Duit Dengan eBay
Sila Klik Link dibawah atau Klik Banner dibawah.

Klik Banner dibawah



Pada hari ini, saingan untuk penjualan secara online barangan China adalah amat sengit sekali dan sekiranya anda hanya mampu menjana margin keuntungan antara 5%- 15% untuk setiap barang jualan anda, maka anda perlu menjual dengan kuantiti yang banyak dan menggandakan promosi jualan yang lebih menyeluruh supaya anda mampu mendapat keuntungan purata yang baik untuk perniagaan anda..Jadi sebagai usahawan internet, anda perlu tahu strategi dan produk barangan China yang mendapat permintaan tinggi..Jika anda mengetahui rahsia berkenaan saya pasti anda mampu mendapat pulangan keuntungan yang berganda.

Jika anda ingin mendapatkan panduan khusus yang boleh memberikan anda maklumat bagi menjual barangan negara China dan anda ingin tahu strategi untuk jual semula dengan margin keuntungan yang tinggi, maka saya sarankan anda mendapatkan Panduan Pakej Import Dari China...Untuk mendapat sedikit info, anda boleh rujuk entri di blog saya..Sila Klik disini : Panduan Import Barangan China

Sila Klik Link dibawah untuk dapatkan panduan pakej dibawah.



2 comments:

  1. slm tuan..nk tny brg apa yang laris bila jual di ebay..

    ReplyDelete
  2. wslm..barang yang paling mendapat permintaan tinggi dan laris dijual ialah permainan transformer..tq

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...