Monday 6 January 2014

STRATEGI DALAM PELABURAN SAHAM


PULANGAN LUMAYAN DALAM PELABURAN SAHAM

Masih ada dikalangan kita yang tak tahu tentang Pelaburan Saham. Masih juga yang beranggapan ianya pelaburan yang akan menyebabkan kerugian. Selalunya kerugian terjadi disebabkan anda melabur tanpa Ilmu dan Strategi..Berikut adalah masalah yang sering dialami oleh pelabur baru dalam dunia pelaburan saham ini ?
  • Tidak faham langsung apa itu saham dan keuntungan yang bakal anda perolehi.
  • Pelabur baru takut akan alami kerugian besar.
  • Pelabur baru tak tahu nak mula melabur di kaunter syarikat mana.
  • Beranggapan pelaburan saham memerlukan modal besar?
  • Takut nak buka akaun saham & anggap ia macam susah jer!
  • Tak tahu strategi dalam melabur saham untuk perolehi keuntungan yang tinggi.

DAPATKAN ILMU MENGENAI SAHAM & APA YANG BAKAL ANDA PELAJARI
  • Mengenali apakah itu pelaburan saham. Bagaimana mendapatkan keuntungan dan mengurangkan risiko kerugian dalam pelaburan saham.
  • Bagaimana hendak memulakan pelaburan saham. Apakah tools yang anda perlukan untuk menjadi seorang pelabur yang berjaya.
  • Strategi penting memilih & analisis kaunter pelaburan yang selamat dan boleh beri keuntungan untuk jangka masa panjang.
  • Bahan-bahan atau sumber untuk buat analisis pada setiap kaunter saham sebelum melabur pada sesuatu kaunter di Bursa Malaysia.
  • Motivasi seorang pelabur untuk mengelakkan elemen emosi dalam pelaburan saham. Ramai yang rugi disebabkan tak boleh nak kawal emosi tamak dalam diri.
  • Pengurusan kewangan dalam pelaburan saham. Mengurus kewangan yang betul supaya pelaburan anda berbaloi dan mengurangkan kerugian dalam pelaburan saham.

Dapatkan panduan di sini ==> Strategi Pelaburan Saham


“Berikut beberapa contoh kaunter pelaburan saham yang memberikan keuntungan dan target dalam jangka masa panjang terutamanya syarikat-syarikat besar”

Contoh Saham Syarikat MYEG Berhad

Contoh Saham Syarikat Takaful Malaysia Berhad


STRATEGI PELABURAN SAHAM UNTUK ANDA MILIKI !!

Strategi Pelaburan Saham ini akan membantu anda untuk mempelajari secara yang praktikal untuk memulakan saham dengan cara yang betul yang ditunjukkan oleh mereka yang pakar dan berpengalaman..Dan dihasilkan khas untuk anda oleh Khairul Arifin Selamat 

Strategi mengenalpasti syarikat atau kaunter saham yang berpotensi untuk anda labur dan menjana keuntungan jangka masa panjang. Malah ada pelabur yang gunakan strategi yang betul dah menjana untung hanya dalam masa 6 hari sahaja.

Teknik ini didedahkan sendiri oleh pakar yang berpengalaman dan sudah masak dengan selok belok dalam saham dan pernah jatuh bangun dengan saham. Pengalaman itulah yang paling berharga dan dapat bantu para pelabur baru. Anda perlu dapatkan ILMU beliau, jika tidak anda terpaksa berhadapan risiko kerugian terlalu tinggi dalam pelaburan saham.

Menjimatkan masa dan wang anda. Dengan ilmu dari pakar, anda tidak perlu nak bersusah payah cari ilmu saham dari buku-buku yang kebanyakannya dalam Bahasa Inggeris. Malah ia menyelamatkan anda dari rugi puluhan ribu disebabkan kurangnya ilmu tentang saham.



BERTINDAK SEKARANG !!

Bagi yang berminat untuk melabur saham dan ingin mendapat keuntungan yang tinggi dalam pelaburan saham, anda boleh dapatkan strategi dalam bentuk ebook di Link di bawah ini :



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...