Tuesday 20 January 2015

MENIKMATI KEPUASAN HANYA KERJA DI RUMAH



ADAKAH ANDA SEORANG YANG SEPERTI BERIKUT :-
  • Anda menghadapi masalah mencari pekerjaan?
  • Anda seorang ibu yang menjaga anak atau suri rumah?
  • Anda seorang penganggur terhormat?
  • Anda lepasan universiti atau kolej yang tengah mencari kerja yang sesuai?
  • Anda lepasan SPM yang mencari pekerjaan atau duit poket?  
  • Anda risau tiada pekerjaan ?
  • Anda mencari duit tambahan atau ingin buat kerja part time?



MEMPERKENALKAN PEKERJAAN YANG HANYA DUDUK DI RUMAH IAITU JOBDIRUMAH
Ya memang mudah kalau anda sudah daftar pekerjaan di Jobdirumah. Ianya menawarkan pelbagai kerja yang mudah untuk dilaksanakan selain ianya juga menguntungkan semua pihak.

Ada kerja yang anda akan buat iaitu menaip laporan atau tesis, ada kerja yang melibatkan multimedia, ada juga kerja yang melibatkan lukisan plan atau design dan sebagainya. Semuanya ini boleh dipilih dan boleh dinilai mengikut kemampuan diri anda sendiri. Untuk peringkat permulaan ini, anda ukur kebolehan dan kemampuan diri dahulu. Kalau anda layak dan berkebolehan untuk menaip, maka anda pohonlah untuk kerja menaip sahaja. Mungkin bayaran tak sama dengan kerja-kerja untuk yang professional iaitu lukisan atau design plan bangunan untuk syarikat. Sekurang-kurangnya kita gembira bekerja setimpal dengan kemahiran yang kita ada. Betul tak !!!


Bagi yang ingin memohon kerja di laman syarikat Jobdirumah ini, anda perlu membuat pendaftaran dahulu. Bayaran akan dikenakan adalah sebanyak RM50 sahaja. Bayaran ini sekali seumur hidup. Selepas anda membuat pembayaran dan menunjukkan bukti pembayaran, maka bermulalah proses kerja bersama Jobdirumah. Pihak Jobdirumah akan menghantar setiap hari senarai kerja melalui alamat emel yang anda berikan. Pihak Jobdirumah akan menerangkan secara terperinci berkenaan dengan syarat-syarat dan juga panduan untuk memohon kerja di syarikat luar negara. Apa yang dapat saya katakana ianya cukup mudah dan tidak sesukar manapun..Di mana ada kemahuan di situ ada duit untuk kita sapu bersih..hehe

Klik di sini untuk daftar >>> Jobdirumah.com

Kalau anda berminat untuk menyertai program buat duit dirumah ini..Anda daftar di website ini Jobdirumah.com. Mana tahu anda adalah salah seorang dari beribu-ribu pekerja atas talian yang berjaya mengaut duit gaji hanya membuat kerja dirumah sahaja..Semua ini tidak mustahil untuk anda lakukan. Insyallah jika anda berusaha kejayaan milik anda..

Klik di sini untuk daftar >>> Jobdirumah.com





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...