Saturday 31 January 2015

BUAT DUIT HANYA MENULIS REVIEW DI BLOG ANDA



NAK CARI KERJA MENULIS REVIEW DI BLOG?

- Terima Bayaran RM50 – RM350 Setiap Advertorial Job

Anda penulis blog yang aktif dan boleh menulis dengan sekurang – kurang 1 atau 2 entri seminggu? Jika ya, Anda layak untuk join menulis review iklan di blog anda.. Blogger baru atau blogger lama yang berminat untuk menambah atau mengembangkan pendapatan mereka adalah disyorkan untk melalui khidmat Advertorial.My

Memang menguntungkan kerana setiap iklan atau advertorial yang ingin direview, anda boleh kenakan harga bergantung kepada permintaan pengiklan. Kebiasaan advertorial diletakkan harga mengikut jumlah patah perkataan dan populariti blog. Harga terpulang untuk anda tentukan sendiri sebab ia khidmat anda, blog anda dan anda punya suka apa harga yang hendak di kenakan kepada pengiklan.


Setiap hasil karya pada blog, Ianya juga bergantung kepada kualiti penulisan, ranking blog, populariti blog dan jumlah trafik untuk menarik minat pengiklan.

Cuba anda bayangkan dalam sebulan anda cuma dapat 3 advertorial job dengan upah paling rendah  RM50.00 untuk satu job iaitu pada base price, pendapatan anda di anggarkan sebanyak RM150.00 tanpa add on. Kemudian anda boleh upsale dengan add on sticky post dengan tambahan RM50.00 lagi setiap artikel, jumlah akhir anda akan dapat adalah RM150.00 setiap artikel. Jumlah keseluruhan untuk 3 artikel dari 3 pengiklan adalah RM300.00..Cukup berbaloi hanya dengan menulis blog sahaja..

Jika Anda Mahukan RM 50 Sebulan Untuk Menulis Review Iklan Atau Advertorial Di Blog Anda..JOM DAFTAR DISINI  >>>  NAK CARI KERJA MENULIS REVIEW DI BLOG


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...