Wednesday 18 March 2015

AYAT DAN DOA MELARIS JUALAN


Mesti ada yang tertanya-tanya kan. Kenapa kedai dia laris je jualan barangan/makanan dia. Lepas tu pulak ramai yang datang ke kedai dia tetapi kedai kita hanya ada 1 atau 2 orang sahaja yang datang beli barangan/makanan kita.

Mari saya share kepada anda ayat dan doa melaris jualan untuk anda yang memiliki kedai yang menjual barang-barang keperluan ataupun makanan. Insyallah anda kena amalkan doa ayat alquran ini selalu. Pasti anda ketemui hasilnya insyallah. Tapi jangan hanya berdoa sahaja tanpa usaha. Usaha adalah amat penting bagi sesuatu perniagaan dan selebihnya bertawakat kepada Allah..





Di harap ayat dan doa melaris jualan di atas ini dapat membantu anda untuk melariskan perniagaan anda..Insyallah cuba amalkan doa tersebut pasti pintu rezeki di buka untuk anda..

Anda berminat buat bisnes air !!! Jom pelajari teknik-teknik bisnes air balang. Memang meletopss. Modal sikit tapi untung 1 hari boleh dapat RM 500. Semua panduan penting ini akan diajar secara step by step dari perkara yang paling asas sehinggalah anda mahir..Jadi apa tunggu lagi..Semua penerangan mengenainya ada di website ini >>> www.bisnesair.com



4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...