Monday 16 March 2015

UNTUNG GILER BILA DAPAT JUAL eBOOK


Anda ingin buat duit ? Caranya mudah saja..Anda hanya perlu hasilkan dan jual ebook..Macam-macam tajuk yang anda boleh hasilkan dan ceritakan dalam ebook anda itu..Anda perlu tahu dengan hanya menjual ebook ianya merupakan satu bisnes yang paling mudah dan menguntungkan? Lihat sahaja ebook-ebook dipasaran cukup banyak terutama di eBay dan Amazon..Di Malaysia juga ramai peminat ebook dan kita boleh dapat ebook dalam pelbagai tajuk yang kita minati..
BOLEH UNTUNG KE JUAL eBOOK
Ya boleh untung sebab pasaran ebook sangat  meluas..Cuba bayangkan anda menulis ebook dan seterusnya menjual ebook berkenaan di online..Saya rasa bukan sahaja rakyat tempatan sahaja yang beli malah serata dunia akan beli ebook anda..Ok sekarang anda buat perkiraan, Anda hanya perlu menjual sebuah ebook  dengan harga RM 35 dan seramai 100 orang yang beli produk ebook anda..Jumlah yang bakal anda terima ialah 3500..Hanya duduk diam dan goyang kaki tunggu duit masuk..Perrhh mewah-mewah…Memang boleh buat duit..Memang bisnes ebook ini mudah dilakukan dan sangat lumayan!!!
BAGAIMANA MAHU JUAL eBOOK & JANA KEUNTUNGAN DARINYA?
Jika anda masih baru dalam dunia online ini, bisnes ebook ni memang nampak macam susah nak buat..Tetapi sebenarnya anda boleh melakukannya dengan mudah sekali.. Ya memang betul cukup mudah dan saya katakan lagi sekali, memang mudah.. Kenapa saya kata demikian, ini adalah kerana saya mahu anda buka minda luas-luas dan fikir secara positif..Jika anda mahu keuntungan yang berterusnya, anda mesti kena tahu caranya/teknik/kaedah bagaimana mahu jual ebook dan dapat keuntungan darinya…
"Jadi anda nak tahu ke teknik /kaedah untuk buat, jual dan jana keuntungan yang berterusan dari ebook?"
Mari saya perkenalkan pakej yang terbaik dan cukup mudah bagi anda menjana duit secara berterusnya..Pakej ini dihasilkan khas oleh ENCIK RAJA KAMIL (Pakar Jual eBook Underground) iaitu:- 




APA YANG ADA BOLEH PEROLEHI DALAM PAKEJ AUDIO eBOOK50K
Ianya adalah panduan yang berbentuk MP3 yang merangkumi 13 fail audio. Dan anda boleh mendengar setiap ilmu yang diberikan dengan jelas sekali dan seterusnya boleh mempraktikkannya dengan mudah..Kualiti audionya cukup bagus dan anda hanya perlu memberi tumpuan setiap perkara yang diberikan. Anda dengar audio ini dan segala tip, teknik serta taktik akan dikongsikan kepada anda nanti. Kemudiannya anda boleh cuba buat duit dengannya. Yang penting, sediakan nota kecil dan pensil kerana anda mungkin mendapat idea yang bernas untuk produk anda setelah anda mendengar keseluruhan MP3 Pakej Audio eBook50K ini nanti.

BERIKUT ADALAH KANDUNGAN YANG TERSENARAI DALAM 13 FAIL MP3 AUDIO eBOOK50K

001
Pengenalan
Penerangan mengenai apa sebenarnya yang akan anda dapat daripada pakej panduan ini?
002
Niche
Teknik mengenai niche..Anda tahu apa itu niche ? Anda akan mengetahui apa yang penting mengenai niche dan apakah niche yang paling untung (hint: lebih banyak anda tahu, lebih senang untuk anda menang dalam niche itu)
003
Skill Menulis eBook & Siap Kurang Daripada Seminggu
Teknik-teknik yang boleh membantu anda untuk menulis e-book dan disiapkan kurang daripada seminggu
004
Alternatif Kepada Ebook
Jika anda tidak boleh buat e-book, ini alternatifnya..anda pasti terkejut dengan kaedah ini..
005
Bina List
Nak tahu cara untuk mengumpul list orang yang MAHU membeli daripada anda? Ini caranya..cukup mudah
006
Tak Perlu Buat Website Untuk Jual Ebook
Ya, sebenarnya banyak cara lain untuk anda jual ebook anda. Ketahuinya dengan teknik ini.
007
Relaunch Produk
Apabila e-book anda sudah lama berada di pasaran, teknik ini boleh membantu anda..Jualan anda pasti meningkat.
008
Strategi Jana Income Berulang
Apabila anda sudah tak tahu bagaimana nak jana pendapatan, ini adalah cara termudah (Seriously Memang Mudah!)
009
Lancar Ebook
Sudah biasa buat e-book murah, ini masanya untuk anda buat e-book jenis ini pula. Anda boleh buat duit banyak jika anda buat e-book ini.
010
Cari _________ Supaya Anda Tidur Nyenyak
Untuk memudahkan anda untuk buat duit sambil tidur, saya sarankan anda dengar audio ke-10 ini…memang terbaik rahsia ini..
011
Bagaimana Untuk Melipat Gandakan Keuntungan Anda
Keuntungan yang anda dapat boleh digunakan untuk mengganda, atau laburkan untuk untung sehingga 3-4 kali ganda. Dalam audio ini saya tunjukkan bagaimana
012
Strategi BONUS
Anda akan suka apa yang saya beritahu anda di dalam rakaman ini.
013
Strategi BONUS #2 – Ranking Pelanggan Anda
Anda akan mengetahui bagaimana untuk mengetahui pelanggan mana yang paling menguntungkan anda.

PELUANG BUAT DUIT DENGAN MENULIS DAN MENJUAL eBOOK
Jadi anda perlu bertindak sekarang..Pada pandangan saya, Pakej Audio eBook50K amat berbaloi untuk dimiliki malah segala teknik, kaedah dan strategi yang selama ini dirahsiakan, telah dibongkarkan oleh Encik Raja Kamil untuk kita turut sama-sama buat duit melalui penulisan ebook..Anda tidak rugi melabur sedikit wang kerana hasilnya keuntungannya nanti berlipat kali ganda..

Untuk makluman anda, ramai yang telah menceburi bidang menjual ebook namun masih ramai diantara mereka yang tidak sampai 20% masih belum mampu untuk buat duit yang lumayan dengan ebook untuk sepanjang tahun.

Oleh itu dapatkan segera Pakej Audio eBook50K kerana ianya bakal membantu anda dari segi teknik dan strategi jualan ebook murah yang bakal memberi untung besar kepada anda. Anda tidak perlu meraguinya..Cepat bertindak miliki Pakej Audio eBook50K ini sekarang, kerana semakin  lambat anda bertindak maka makin lambatlah anda untuk memiliki untung besar hanya dengan menulis dan menjual ebook..


Klik LINK Dibawah Untuk Tempahan:


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...