Monday 9 May 2016

MEMANG LEBAT DUIT KOMISEN MASUK MELALUI JOBDIRUMAH


Alhamdulillah bez jugak dapat komisen hanya duduk dirumah je..Dok berangan nak makan lamb chop..Kelmarin baru je masuk lagi komisen Jobdirumah..Terasa hati riang ria bersama rejoice..Ngehngeh..Apa kata aku sarankan korang join juga Jobdirumah ni kat website ini di sini >>> Jobdirumah.net


Bukan ape dari tak tau mana hala nak cari duit nahhh baik ko buat kerja melalui website Jobdirumah.net ini.. Atleast dapat jugak bantu suami dan keluarga kan dengan komisen yang kau dapatkan..


Bagaimana Jobdirumah.net boleh memberikan kerja sambilan dari rumah?

Mengikut pemahaman aku, pihak mereka sebenarnya tidak menyediakan secara terus tugas-tugasan dari rumah, tapi pihak Jobdirumah.net sebenarnya menyediakan perkhidmatan, panduan dan video tutorial cara mendapatkan kerja di rumah melalui sumber-sumber yang betul. Mereka ini adalah pihak yang mempunyai pengalaman lebih 10 tahun dalam bidang Home-based business dan Internet Marketing.

Mereka akan berhubung dengan syarikat-syarikat yang menyediakan pekerjaan dan sebarang kerja kosong yang baru akan diemailkan kepada kita setiap pagi.

Terfikir gak kenapa perlu bayar RM50 untuk daftar Jobdirumah.net ?

Menurut Jobdirumah.net, bayaran RM50 ini adalah kos pihak JDR yang menyediakan khidmat ini termasuk perbelanjaan perniagaan biasa seperti webhosting, software, membayar gaji pekerja-pekerja untuk menguruskan semua aspek di laman web seperti khidmat pelanggan, pengiklanan, jualan dan teknikal.

Kesimpulannya, modal yang kita keluarkan adalah untuk perkhidmatan yang mereka sediakan.

Tapi betullah juga, kalau kita nak mohon kerja pun, kita keluarkan modal kan. Contohnya,kita kena beli borang permohonan, kena buat resume, kena buat gambar passport lagi, dan pergi tempat temuduga pun, kena bayar tambang kereta atau kena isi minyak, so basically kita kena keluarkan sedikit modal untuk dapat satu pekerjaan. Itupun kalau berjaya. Betul tak?

So, sekarang ni, apa-apa pun, kena keluarkan sedikit modal atau pengorbanan. Oklah, aku tak nak cakap banyak-banyak sangat sebab aku pun baru daftar, tapi jangan risau, insyaAllah, anda usaha, anda akan dapat duitnya..hahaha..Aku cadangkan baik kau daftar sekarang jugak di website ini disini >>> Jobdirumah.net


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...