Saturday 20 April 2013

BUAT DUIT DENGAN KOMISEN AFFILIATE


Anda ingin buat duit..Yaa..Memang mudah kalau anda tahu caranya..Tetapi satu perkara yang sering menjadi persoalan, iaitu kebanyakan kita tidak mempunyai produk sendiri untuk dijual..Anda tidak perlu risaukan hal itu kerana anda boleh memilih untuk mempromosi produk orang lain untuk dijual..Sekiranya produk tersebut terjual, anda akan menerima komisen untuk jualan tadi daripada pemilik produk tersebut..Macamane cukup mudah bukan..

Anda nak tahu kan…Caranya ialah melalui Business Affiliate..Business Affiliate merupakan bisnes yang menjadi pilihan terutama kepada usahawan yang baru menceburi bidang online ini..

KELEBIHAN BUAT DUIT MELALUI BUSINESS AFFILIATE

Cukup Mudah Hanya Promosi Produk Orang Lain
Anda tidak perlu mencipta pelbagai produk yang canggih untuk dijual tetapi anda hanya perlu mempromosi produk orang lain untuk dijual. Sekiranya produk tersebut berjaya terjual, anda akan menerima komisen untuk jualan tadi daripada pemilik produk tersebut.

Tidak Perlu Memikirkan Cara Penghantaran & Pembungkusan
Tugas anda hanyalah mempromosikan produk orang lain sahaja. Anda juga tidak perlu membuat pembungkusan dan menghantar kepada pembeli.Malah anda tidak perlu menyimpan stok. Cukup senang.Semuanya akan diuruskan oleh pemilik produk sekiranya anda berjaya menjual produk berkenaan. Tunggu komisen masuk sahaja.

Bantuan Promosi Kadang-Kadang Disediakan Oleh Pemilik Produk
Apa lagi yang anda perlu risaukan. Setiap produk yang anda ingin jual dan promosikan, kadang-kadang pemilik produk berkenaan menyediakan bantuan promosi. Contoh promosi seperti banner/ ayat-ayat untuk menarik pelanggan dan macam-macam lagi. Selain itu apabila anda sudah mendaftar dengan sesuatu program affiliate, anda akan mendapat laman web lengkap disertakan dengan link affiliate anda. Ini juga memudahkan anda untuk melakukan promosi.

Tidak Perlu Risaukan Aduan & Pemulangan Produk Dari Customer
Seandainya ada di kalangan customer yang tidak berpuas hati dengan produk yang dibelinya, customer berkenaan akan terus mengemukakan aduan kepada penjual berkenaan, tanpa melalui anda. Jadi anda tidak perlu risaukan sebarang tuntutan aduan & pemulangan produk dari customer berkenaan.

Pilih Kaedah dan Pelbagaikan Promosi Affiliate
Disebabkan anda hanya perlu fokus kepada promosi sahaja, jadi anda sendiri boleh memilih kaedah promosi secara percuma atau berbayar. Saranan saya lebih baik anda mulakan dengan kaedah promosi secara percuma kerana ianya lebih mudah dan mendapat pengunjung yang ramai. Itu pun kalau anda tahu kaedahnya. Kaedah promosi secara percuma adalah seperti membuat blog bagi produk affiliate berkenaan, sertai forum-forum online, promosi di facebook dan bermacam-macam lagi kaedah yang mudah dan senang.


Jadi jika anda berminat dan betul-betul ingin buat duit, saya sarankan kepada anda untuk dapatkan produk ini : PAKAR AFFILIATE “PANDUAN PEMASARAN AFFILIATE” yang direka khas oleh ENCIK ZAMRI NANYAN

Perkara yang penting disini ialah anda perlu betul-betul praktikkan apa yang diajar di dalam produk PAKAR AFFILIATE “PANDUAN PEMASARAN AFFILIATE”..Ini kerana pelaburan anda pada hari ini akan diperolehi semula berkali ganda daripada apa yang anda keluarkan nanti

Dapatkan Segera Produk Ini Dan Klik Link Di sini: PAKAR AFFILIATE “PANDUAN PEMASARAN AFFILIATE”


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...