Friday, 28 June 2013

CARA BUAT DUIT - PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE


Mesti dikalangan kita yang tertanya-tanya apa itu affiliate? Bagaimana nak dapat duit dari program dari affiliate ? Memang cukup mudah jika anda tahu caranya..Tapi apa-apa pun kena lah menuntut ilmu dulu baru boleh buat duit dengan program affiliate ini..Mari saya terangkan serba sedikit tentang affiliate :-

KETAHUI DAHULU APA ITU AFFILIATE?

Affiliate adalah satu cara atau medium sistem web ataupun landing page bagi tujuan promosi. Ianya disediakan oleh pengendali web berkenaan untuk tujuan sebaran pemasaran atau lebih tepat lagi untuk urusan promosi produk. Jadi dengan adanya sistem ini, sesiapa yang berminat untuk melakukan promosi bagi produk yang disediakan oleh pihak tertentu anda bolehlah mendaftarnya secara percuma dan menjadi agen affiliate.
Selalunya, bila anda telah mendaftar sebagai agen affiliate, anda akan dibekalkan bahan-bahan promosi seperti iklan atau banner-banner, ayat-ayat pemasaran produk dan juga link affiliate iaitu link yang akan anda gunakan semasa tujuan promosi nanti.
Jadi tugas anda sebagai agen affiliate adalah untuk melakukan pemasaran dan promosi bagi produk yang telah anda pilih dan pastikan anda berjaya untuk menjual produk berkenaan supaya pihak individu atau syarikat yang telah anda daftar sebagai agen affiliate dapat membayar komisen kepada anda.
BERAPA JUMLAH KOMISEN YANG ANDA BAKAL TERIMA?
Selalunya pihak individu atau syarikat yang telah anda daftar sebagai agen affiliate akan memberikan komisyen antara 30-50% sekiranya anda berjaya menghasilkan jualan.
Jadi anda perlulah usaha lebih sedikit dengan tingkatkan promosi kerana program affiliate ini adalah seperti “Ada jualan, maka akan ada komisen”..Hehehe
Setelah anda berjaya mendapat jualan, maka sudah tentu anda akan mendapat komisyennya, jadi secara kebiasaannya pihak individu atau syarikat yang telah anda daftar sebagai agen affiliate akan memberitahu anda melalui email ataupun sms. Sistem affiliate yang dipasang pada web akan dapat mengesan id anda dan rekod jualan anda akan direkodkan secara automatik. Jadi anda boleh semak semua hasil jualan anda ataupun melakukan monitoring trafik yang datang melawat @ klik link anda pada ruangan yang disediakan…Cukup mudah dikendalikan..


KENAPA ANDA PERLU BUAT PROGRAM AFFILIATE:-
  • Komisen yang dibayar selalunya tinggi..Paling kurang pun anda akan dapat RM 18
  • Semua urusan komisen dibayar secara “bank in” atau cek
  • Mempunyai system tersendiri dan automatik
  • Anda tidak perlu ada produk ataupun buat produk sendiri
  • Anda tidak perlu melayan @ uruskan kehendak pelanggan
  • Anda tidak perlu buat penyelidikan mengenai niche yang sesuai.
  • Semua bahan promosi telah disediakan seperti banner, link affiliate
  • Anda tidak perlu buat atau mengupah orang untuk buat landing page
  • Anda tidak perlu risau soal persaingan antara satu sama lain. 

ANDA MAHU BELAJAR AFFILIATE & BUAT DUIT DARI AFFILIATE ?

Mari saya perkenalkan pakej yang bernilai tinggi untuk anda menjana pendapatan dengan program affiliate iaitu PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE yang dihasilkan KHAS oleh Encik Rahman Basri..Beliau merupakan seorang yang Pakar dengan teknik dan strategi yang sangat berkesan dalam pemasaran affiliate ini..

Seterusnya mari kita lihat dengan lebih terperinci 11 Modul yang menarik ini.

Klik di sini untuk lihat : 11 MODUL PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE dan dapatkan Bonus RAHSIA yang diselitkan pada Modul Video.. 


KELEBIHAN MEMILIKI PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE
  • Mudah difahami kerana Encik Rahman Basri menggunakan bahasa pengantar Bahasa Malaysia, dan ia dihasilkan secara teratur dan terperinci untuk anda tontoni di Video Kursus Affiliate
  • Teknik yang didedahkan adalah teknik yang telah terbukti berkesan untuk menghasilkan jualan. Encik Rahman Basri & pakar-pakar affiliate lain hanya menggunakan teknik ini setiap kali melakukan promosi.
  • Yang penting teknik yang dibongkarkan dalam Video ini, anda tidak akan dapat atau perolehi daripada mana-mana sumber lain, kerana ia adalah berdasarkan kajian persendirian Encik Rahman Basri dan sememangnya teknik tersebut adalah terbaik “superb” !!!
  • Anda boleh menonton video ini berulang kali sehingga anda faham & mahir mengenai bisnes affiliate..Ini semestinya banyak tips penting yang tidak pernah anda dengar selama ini..Sekiranya anda terlupa mengenai teknik yang diajar anda boleh mengulangi semula video berkenaan..Cukup mudah bukan..
  • Modul pada video-video ini disusun secara teratur mengikut susunan, iaitu daripada Level Asas hinggalah kepada Level Advance. Anda boleh pilih mana-mana modul video yang anda ingin pelajari. Tapi disarankan agar anda tonton video ini mengikut turutan yang telah diberikan..Supaya anda akan mahir dan confidence untuk memulakan Program Affiliate ini dan menjana duit darinya..
  • Anda juga akan pelajari teknik yang percuma & teknik berbayar didalam video ini. Anda boleh pilih mana-mana teknik yang anda rasakan sesuai untuk anda. Kesemuanya adalah teknik yang telah dikenalpasti sebagai antara teknik “KILLER” dalam promosi.
  • Selain itu, Jika anda memiliki PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE ini, ada Bonus RAHSIA yang diselitkan pada modul..Anda hanya akan ketahui selepas anda menonton keseluruhan video ini. Anda pasti tersenyum gembira apabila mengetahui bonus tersebut..Memang terbaik !!!

TESTIMONI - Cahayashifa.Blog

Mari saya paparkan serba sedikit “printscreen” komisen yang saya perolehi setelah saya memiliki pakej video ini..Saya tidak berlengah dan memulakan langkah dengan menyertai program affiliate dan mengaplikasikan semua kaedah, teknik yang diajar melalui PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE...Memang berbaloi dan hasilnya amat lumayan sekali..hehe..Anda bila lagi? Terima kasih Encik Rahman Basri..Syukur Alhamdulillah..



BERTINDAK SEKARANG !!!

Jangan lepaskan peluang memiliki video ini..Ianya merupakan kursus yang terbaik untuk anda pelajari ilmu affiliate ini dan seterusnya anda boleh memperolehi duit yang lumayan sekiranya anda mengetahui tekniknya..Sekarang adalah masanya untuk anda bertindak dan memperolehi keuntungan yang berlipat kali ganda..Segala rahsia, teknik yang tersimpan rapi selama ini telah dibongkarkan melalui PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE ini..Ianya adalah Video Khas yang dirakamkan secara eksklusif untuk anda..Jadi apa tunggu lagi..Semua penerangan, kelebihan mengenai PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE telah dihuraikan panjang lebar..Anda perlu memulakan langkah dan bertindak sekarang kerana pakej ini berbaloi untuk memilikinya..


DENGAN ITU DAPATKAN SEGERA PAKEJ INI

Untuk tempahan sila Klik Link dibawah


Friday, 21 June 2013

PAKEJ VIDEO BISNES PRINTING CETAK BANNER


TAHUKAH ANDA, HANYA PRINTING DI KERTAS MAMPU MEMBERI PULANGAN YANG TINGGI?

Bisnes Printing adalah perniagaan yang menjalankan percetakan untuk item seperti business card, flyer, brochure, leaflet, bunting, banner dan banyak lagi. Saya rasa anda juga pernah berada dalam situasi seperti:-

  • Bila terjumpa kawan lama atau baru, anda berikan kad perniagaan”business card”.
  • Pergi kemana-mana, ada sekumpulan pekerja shopping complex memberikan anda flyers (gambar produk beserta design yang menarik).
  • Kemudian anda terlihat pula bunting (banting) yang digantung pada tiang-tiang lampu jalan..

Dengan situasi tersebut, pernahkah anda terfikir atau ramai dikalangan kita yang tidak tahu cara berserta pulangan yang bakal anda dapat jika anda menceburi bidang bisnes printing ini..

MUNGKIN ANDA TERFIKIR BOLEHKAH BUAT BISNES PRINTING INI?

YAAA…Sudah tentu boleh..Kerana bisnes printing ini:-

Tidak Perlu Staff
Anda sama sekali tidak memerlukan staff untuk bisnes anda. Bisnes printing yang akan dibongkarkan ini begitu mudah sehingga anda seorang sahaja sudah mampu menguruskannya semua. Sudah tentu, anda dapat berjimat dan tidak perlu membayar gaji staf.

Tidak Perlu Modal Yang Besar
Memang benar, Bisnes printing ini tidak perlukan anda mengeluarkan modal yang besar. Bisnes printing adalah bisnes yang sesuai untuk anda semua. Jadi anda ada peluang untuk buat duit jika anda mengetahui tekniknya. 

Tidak Perlu Mesin 
Kenapa anda perlu bazirkan wang beli mesin ratusan ribu ringgit jika anda tidak perlukannya. Saya akan bongkarkan kepada anda bagaimana memulakan bisnes printing tanpa perlu membeli mesin printing..Cukup mudah jika anda tahu caranya.


MEMPERKENALKAN PAKEJ VIDEO BISNES PRINTING

Jika anda berminat untuk buat bisnes printing ini, Saya ingin memperkenalkan kepada anda PAKEJ VIDEO BISNES PRINTING yang mana pakej ini diajar dari asas sehingga anda mahir & confidence untuk membuat bisnes printing. Pakej lengkap dan terperinci ini dihasilkan khas oleh Encik Haszoor Muaidi. Anda akan diajar dari perkara asas dalam bisnes printing sehinggalah anda dapat mengaut keuntungan yang lumayan melalui bisnes ini..Pakej lengkap ini dihasilkan melalui video yang mana semua asas, tool, promosi offline akan ditunjukkan secara step by step. Ini memudahkan anda, membuat persiapan untuk memulakan bisnes dengan memasang strategi hanya dengan berpandukan video tanpa tertinggal satu step pun.


ANALISA KEUNTUNGAN BISNES PRINTING

Mari kita lihat analisa keuntungan melalui bisnes printing ini..Secara keseluruhannya keuntungan yang bakal anda perolehi melebihi 100%..Sekiranya anda dapat menerima tempahan printing secara berterusan, bayangkan berapa keuntungan yang anda dapat?..Jom lihat analisa berikut :-


Analisa bisnes printing untuk Kad Perniagaan “Business card”

Selalunya kad perniagaan dijual pada kadar harga RM30 hingga RM80 sekotak bergantung pada kualiti. Di dalam kotak tersebut biasanya terdapat 100 keping kad. Mari kita lihat harga kos yang perlu anda keluarkan?

Modal hanya RM14 hingga RM40 sahaja.

Kira berapa untung anda sekarang?

Jika kualiti untuk RM14 dijual pada harga RM30, anda untung RM16. Lebih 100% keuntungan.

Jika kualiti untuk RM40 dijual pada harga RM80, anda untung RM40. Untung 1 kali ganda.


Analisa bisnes printing untuk Flyer saiz A4 atau A5 (separuh A4).

Selalunya dijual pada kadar harga RM900 hingga RM2000 untuk 10,000 keping. Mari kita lihat harga kos yang perlu anda keluarkan?

Modal hanya RM700 hingga RM900 sahaja.

Kira berapa untung anda sekarang?

Jika kualiti untuk RM700 dijual pada harga RM900, anda untung RM200.

Jika kualiti untuk RM900 dijual pada harga RM2000, anda untung RM1100.


Analisa bisnes printing untuk Bunting “Banner”

Selalunya dijual pada kadar harga RM30 hingga RM36 untuk 1 keping bersaiz 6x2 kaki.

Modal hanya sekitar RM12 hingga RM18 sahaja..Percaya tak?

Kira berapa untung anda sekarang?

Keuntungan 1 bunting adalah RM18… Itu baru 1 keping. Bagaimana jika anda berjaya mendapatkan pelanggan yang membuat tempahan untuk 100 keping

KELEBIHAN MEMILIKI PAKEJ NI

Melalui pakej ini cara bisnes printing akan lebih mudah dikendalikan, anda sama sekali tidak perlukan modal yang besar, tidak perlu ruang yang besar apatah lagi mesin. Malah anda juga tidak perlukan staf. Yang penting anda boleh mula hanya seorang diri.

Segala teknik, tips dan strategi yang dibongkarkan adalah berkesan. Ianya berdasarkan pengetahuan serta pengalaman Encik Haszoor Muaidi dalam menjalankan bisnes printing selama lebih 4 tahun.

Penerangan dan Informasi yang ditunjukkan juga ringkas dan padat. Mudah untuk anda fahami. Anda lihat video, baca dan ikut sahaja step by step sehingga anda mahir dan confidence.

Dan yang penting ianya adalah jalan singkat “fast track” untuk anda dapat pulangan duit yang lumayan untuk melalui bisnes printing.

Klik di sini untuk lihat : PAKEJ VIDEO BISNES PRINTING yang anda bakal dapat selagi ada tawaran Bonus.


BERTINDAK SEKARANG !!!

Sekarang adalah masanya untuk anda bertindak dan memperolehi keuntungan yang berlipat kali ganda..Segala rahsia, teknik yang tersimpan rapi telah dibongkarkan melalui PAKEJ VIDEO BISNES PRINTING ini..Ianya Khas untuk anda..Selain itu kelebihan menggunakan pakej video ini, anda boleh mengulangnya beberapa kali sehingga anda mahir..Jika anda terlupa, anda boleh kembali semula kepada video tutorial yang disediakan..Jadi apa tunggu lagi..Semua penerangan mengenai PAKEJ VIDEO BISNES PRINTING telah dihuraikan panjang lebar..Bertindak sekarang kerana pakej ini berbaloi untuk memilikinya..


DENGAN ITU DAPATKAN SEGERA PAKEJ INI

Untuk tempahan sila Klik Link dibawah


Friday, 14 June 2013

PETUA MENGHILANGKAN JERAWAT


Ramai yang risau jika jerawat mula tumbuh pada muka..Jerawat juga sering menimbulkan banyak masalah pada kulit terutama pada kulit muka. Ini menyebabkan kulit muka jadi hitam dan berparut..Disini ada beberapa petua yang boleh anda gunakan untuk mengatasi masalah ini dengan mengurangkan, membersihkan atau menghilangkan jerawat.

a) Ambil limau nipis dan campurkan air limau nipis tersebut dengan 1 sudu minyak masak. Kemudian sebelum tidur, lumurkan atau sapukan campuran tersebut ke muka anda.

b) Kesannya selepas disapu campuran tersebut anda akan berasa pedih..tetapi ia hanya sementara sahaja. Beberapa hari kemudian, ambil beberapa keping asam keping dan seterusnya direndam dalam air panas. Setelah air rendaman asam keping menjadi suam, basuhlah muka anda dengan air tersebut.

c) Seterusnya ambil asam keping yang direndam tadi dan gosokkan ke seluruh muka anda. Gosokan asam keping berkenaan pada tempat-tempat yang berjerawat dan berparut. Setelah selesai, basuh dan bilas muka anda dengan air biasa. Insyallah jika anda amalkan muka anda akan menjadi licin dan bersih.

Anda cuba campurkan tepung ubi kayu dengan air asam jawa..Gaulkan campuran berkenaan sehingga sebati..Kemudian lumurkan atau sapukan ke muka anda. Amalkan seperti anda menggunakan bedak sejuk. Insyallah muka anda akan cerah serta tidak berjerawat lagi.

Ambil asam jawa dan beberapa inci kunyit hidup. Seterusnya tumbuk kunyit hidup hingga hancur lumat dan campurkan dengan asam jawa serta sedikit air..Sebatikan campuran berkenaan dan sapukan ke seluruh muka anda..Biarkan selama 30 minit dan basuhlah dengan bersih muka anda. Petua ini jika anda selalu diamalkan, muka anda akan sukar ditumbuhi jerawat dan kulit menjadi lebih halus.

Apabila anda memasak nasi, anda boleh ambil sedikit air didihan nasi yang pekat dan seterusnya sapukan ke seluruh muka. Biarkan seketika sehingga air didihan kering dimuka dan jangan menggerakkan muka anda..Apabila sudah betul-betul kering, bilas dengan air bersih atau air suam. Jika anda amalkan setiap hari selama 2 minggu berturut-turut, anda akan lihat kesan pada kulit muka anda akan bertambah bersih dan lembut .

Gilingkan kesemua bahan bahan berikut iaitu ibu kunyit, daun pegaga, pucuk daun asam jawa, beberapa kelopak bunga mawar dan sedikit beras yang sudah direndam selama dua malam. Setelah digiling halus kesemua bahan berkenaan, kemudian anda bulat-bulatkan sehingga jadi ketulan kecil dan jemur sehingga kering. Jika anda hendak ingin membuat sapuan pada muka, hancurkan dengan air dan sapu ke muka sebelum tidur. Insyallah jika diamalkan muka anda akan bersih dan parut jerawat akan hilang.

Petua seterusnya adalah daun pegaga ditumbuk sehingga lumat dan kemudiannya dicampurkan dengan bedak sejuk. Kemudian disapukan pada seluruh muka. Anda akan merasakan kulit muka anda menjadi tegang dan keras. Biarkan selama 30 minit, kemudian anda boleh mencuci muka anda dengan air suam. Hasilnya muka akan berasa licin dan bersih. Jerawat dan jeragat akan hilang sedikit demi sedikit akibat kesan dari penggunaan daun pegaga itu. Lakukan 4 kali seminggu sehingga nampak kesan yang akan menggembirakan anda..


**Petua dan tips di atas ini anda kenalah rajin untuk amalkannya. Setiap cara mahupun kaedah yang diamalkan selalunya bergantung kepada kesesuaian jenis kulit, konsisten dengan cara mahupun amalan dan yang penting sekali, usaha dan ikhtiar yang tidak putus-putus untuk menghilangkan jerawat anda..

Selain itu terdapat beberapa kaedah yang lain yang ternyata bersesuaian dengan kita. Insyallah, Allah akan membantu anda, jika kita berusaha dengan konsistennya..Sila lihat di sini : PETUA MENGHILANGKAN JERAWAT

Friday, 7 June 2013

PANDUAN CARA-CARA MENJAHIT BAJU KURUNG



Anda seorang suri rumah, ibu tunggal, penganggur yang ingin jana pendapatan sendiri?

Mari saya terangkan kepada anda, hidup ini kita perlu cari jalan keluar bagaimana untuk jana pendapatan bagi meneruskan hidup selain dapat membantu untuk menambah serba sedikit pendapatan keluarga. Terdapat pelbagai cara untuk kita tambah duit poket..Salah satu caranya adalah dengan menjahit baju..Sekarang ni kalau anda tengok tempahan baju mendapat permintaan tinggi terutama pada musim perayaan, kenduri, majlis majlis tertentu.

Jadi sekiranya anda seorang suri rumah, ibu tunggal, penganggur, inilah masanya untuk anda jana pendapatan dan tambah duit poket dengan menjahit baju.

ADAKAH ANDA MENGALAMI SITUASI SEPERTI BERIKUT

  • Berminat untuk belajar cara-cara menjahit tetapi langsung tiada asas jahitan…Tidak tahu dari mana hendak bermula.
  • Pernah belajar cara-cara menjahit baju kurung, tetapi akibat lama tidak mempraktikkannya anda sudah lupa caranya.
  • Sudah dapatkan maklumat dengan melayari internet untuk mendapatkan cara menjahit baju kurung, tetapi hasilnya tidak seperti yang diharapkan
  • Anda seorang lelaki dan berminat untuk belajar cara menjahit baju kurung, tetapi memikirkan anda akan dikelilingi oleh pelajar wanita apabila mengikuti kelas menjahit, niat tersebut terus dibatalkan.
  • Anda ingin jana pendapatan tambahan bagi menampung kos sara hidup yang semakin meningkat.
  • Ingin mengikuti kelas menjahit baju kurung, tetapi kos yang terlalu tinggi sehingga mencecah RM300 atau anda telahpun menghadiri kelas tersebut tetapi bila balik ke rumah untuk menjahit, ianya tidak menjadi seperti yang diharapkan serta serba tidak kena.


PENYELESAIAN SITUASI DI ATAS

Jika anda menghadapi situasi di atas..Saya ada cara yang mudah,cepat dan praktikal & ingin memperkenalkan kepada anda PANDUAN CARA-CARA MENJAHIT BAJU KURUNG yang mana pakej ini diajar dari asas sehingga anda mahir untuk menjahit baju kurung. Panduan lengkap dan terperinci ini dihasilkan oleh Puan Salmawati Shamsudin. Anda akan diajar dari perkara asas, teknik yang betul cara-cara menjahit baju kurung sehinggalah anda dapat menyiapkan keseluruhan baju yang sempurna.

Untuk makluman anda, panduan ini amat sesuai untuk sesiapa sahaja walaupun tidak pernah mempelajari sebarang asas dalam jahitan. Ianya lengkap dengan illustrasi, gambar sebenar dan teks penerangan yang jelas dan mudah diikuti secara praktikal. Ini memudahkan anda menjahit baju kurung tanpa tertinggal satu step pun. Cukup praktikal bukan..



JANA PENDAPATAN KELUARGA DENGAN MENJAHIT BAJU KURUNG

Ramai suri rumah @ graduan menganggur hanya duduk saja dirumah dan kadang-kadang bosan jugak sebab tidak tahu untuk buat apa-apa..Apa kata anda gunakan masa terluang anda yang duduk di rumah dengan dengan menjahit baju..Sekurang-kurangnya dapat juga duit poket dan membantu keluarga..Ok mari kita analisa keuntungan yang anda bakal perolehi hanya dengan menjahit baju kurung.

Permintaan Menjahit Baju Kurung ?
Untuk dipakai pada Hari Raya
Untuk dipakai semasa kenduri kendara
Untuk menambah koleksi baju kurung
Untuk dijadikan baju sekolah bagi anak-anak anda dan lain-lain lagi

Kos Dan Margin Keuntungan 85%
Anggaran kos menjahit baju kurung apabila anda sudah memiliki mesin jahit dan semua alatan yang diperlukan: 

Benang: 80 sen 
Butang: 15 sen 
Getah dan pengeras untuk pinggang: 40 sen 
Cangkuk kain: 15 sen 
Zip kain: 30 sen 
Kain khas untuk leher: 20 sen
Jahit tepi: RM2.00 
**Harga barang ikut harga pasaran

Katakan jumlah kos semua adalah RM6. Anggaran kos, barangan seperti getah pinggang dan cangkuk kain perlu dibeli dalam kuantiti melebihi 1 unit. Jadi, kos sebenar untuk menjahit sepasang baju adalah lebih murah daripada kos yang dinyatakan di atas.


Setelah itu anda mengambil upah untuk menjahit sepasang baju kurung adalah RM40. Anda menjahit 5 pasang baju kurung sahaja dalam masa sebulan. Jumlah pendapatan anda daripada 5 pasang baju kurung tersebut adalah RM200. Kos sepasang baju kurung adalah RM6. Jadi, kos untuk 5 pasang baju adalah RM30. RM200 ditolak kos iaitu RM30. Jadi, keuntungan anda adalah RM170. Keuntungannya adalah 85% daripada hasil jualan dengan hanya menjalankan perniagaan kecil-kecilan di rumah sendiri. Jika anda rajin membuat hebahan dan suka bisnes online, margin keuntungan anda akan lebih banyak dan lumayan.


Panduan ini akan membantu anda untuk mempelajari asas cara-cara menjahit baju kurung sehinggalah siap sepasang baju kurung yang sempurna.Panduan ini dihasilkan khas untuk anda oleh Puan Salmawati Shamsudin dan panduan lengkap ini beserta dengan illustrasi, gambar sebenar dan teks penerangan yang jelas dan mudah diikuti secara praktikal.  Anda akan belajar secara praktikal melalui 10 modul-modul yang menarik dan ini memudahkan anda menjahit baju kurung tanpa tertinggal satu step pun. Mari kita lihat dengan lebih terperinci 10 modul yang menarik ini.



KELEBIHAN MEMILIKI PANDUAN INI

Sekiranya anda membuat keputusan untuk memiliki pakej ini, anda telah berada dilandasan yang betul kerana anda akan diajar teknik-teknik penting cara-cara menjahit baju kurung sehinggalah anda mahir dalam menyiapkan sepasang baju kurung yang cantik dari segi potongan baju dan jahitannya. Semua panduan penting ini akan diajar secara step by step dari perkara yang paling asas sehinggalah anda mahir..Jadi apa tunggu lagi..Semua penerangan mengenai PANDUAN CARA-CARA MENJAHIT BAJU KURUNG telah dihuraikan dengan terperinci..Dapatkan segera, panduan yang murah dan berbaloi untuk dimiliki..


DENGAN ITU DAPATKAN SEGERA PAKEJ INI

Untuk tempahan sila Klik Link dibawah


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...