Sunday 16 October 2011

PELUANG MENJADI JUTAWAN BERSAMA MONAVIE

Mengapa ANDA perlu menjadi usahawan jus Monavie Malaysia???

PELUANG BISNES BARU!! 

Anda bertuah kerana anda bakal menjadi yang terawal dalam bisnes ini dengan kelebihan produk Monavie yang baru di pasaran.

DENGAN MODAL BERMULA SERENDAH RM468 anda mampu menjana hingga RM2000, RM7,000 atau lebih SEMINGGU.. 

JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA.. SETIAP HARI RAMAI YANG MEREBUT PELUANG MENYERTAI BISNES HEBAT INI..

MonaVie menawarkan plan pendapatan yang sungguh dinamik dan inovatif dalam industri “Network Marketing”. Dengan 7 cara memperolehi pendapatan serta 50% daripada jumlah jualan dibayar dalam bentuk komisyen, MonaVie menjana peluang yang tidak ada pada sistem “Network Marketing” lain.

Plan pemasarannya sudah terbukti berdasarkan sistem binari yang sangat efektif dalam membantu membina kumpulan anda. 

Semua pendapatan yang diterangkan dibawah dibayar secara mingguan oleh syarikat Monavie.

Saya akan cuba terangkan sebaik dan seringkas mungkin supaya anda boleh faham dengan mudah. Kami akan cuba fahamkan anda bonus 1 sehingga bonus 4 kerana itu asas yang paling penting untuk anda berjaya dalam perniagaan ini. Bonus 5 hingga 7 adalah yang tertinggi dalam perniagaan ini dan lebih afdal anda berjumpa wakil saya untuk penerangan lebih mendalam.



1. Retail Profit (Untung Runcit) / Pakej untuk bermula

Anda layak mendapat keuntungan runcit dari 20% sehingga 55% daripada harga pasaran. Sebagai pengedar MonaVie, anda beli produk MonaVie dengan harga kos dan jual dengan harga runcit.

Harga Jual = RM 135
Harga Kos = RM 102
Untung = RM 33

a) Untuk bermula dalam perniagaan ini, anda boleh bermula serendah RM 468 iaitu pembelian 1 kotak yang mengandungi 4 botol Monavie (100 PV). Harga sudah termasuk RM60 yuran keahlian dan juga kos penghantaran. Kos 1 botol anda beli ialah RM102 dan anda boleh jual RM135 untuk 1 botol, maka untung runcit untuk 1 botol anda jual ialah RM33, 4 botol anda jual anda akan untung sebanyak RM132.

b) Untuk dapat maksimum bonus di dalam perniagaan ini, anda dicadangkan bermula dengan membeli 2 kotak berharga RM751 yang mengandungi 8 botol Monavie (200PV). Yuran keahlian adalah percuma. Kos 1 botol anda beli menjadi lebih murah iaitu RM94 dan anda boleh jual RM135 untuk 1 botol, maka untung runcit untuk 1 botol anda jual ialah RM41, 8 botol anda jual anda dapat RM328. Jauh lebih besar bukan? Lagi banyak untung ooooooooooooo..hehe

Jika anda membeli secara borong, harga kos lebih murah. Lagila banyak untung..hehe 

Tetapi kenapa perlu jual ? Anda membelinya cuma 2 kotak. 2 kotak ada 8 botol, 1 botol biasanya boleh diminum untuk 13 - 15 hari, untuk sebulan seorang perlukan 2 botol. Jadi jika isi rumah anda ada 2 orang, cukuplah tu 2 botol seorang kan, lagi baki 4 botol tu bagi pada ibu ayah dan mertua.
"Ikut saja tagline : "Monavie iaitu Drink it, Feel it, Share it". Apa kelas seorang yang professional jual barang kan? Minumnya, Nikmatinya, Kongsikannya.. Minum sendiri, rasa kelazatannya, rasa keunikan dan perubahan pada diri anda, kongsi dengan rakan anda dengan mendapat keuntungan. Rasanya lazat, lagi lagi bila ditambah dengan ais, boleh bergelas gelas minumnya nanti"

Harap setakat ini anda dapat faham penerangan mengenai Retail Profit dan pakej mana untuk anda bermula.

c) Jika anda mempunyai modal yang lebih, kami sangat mencadangkan anda bermula dengan pakej tertinggi membeli 6 kotak dengan harga RM1990. Kenapa? Sebab untuk jangka masa panjang, anda tahu yang 1 ke 2 kotak anda akan gunakan untuk diri anda dan keluarga kan? Jadi yang mana anda akan gunakan untuk buat sample jika prospek anda ingin mencubanya? Dan jika mereka mahu menyertai anda dan mengambil pakej 2 kotak, sangat professional jika anda telah sediakan stok 2 kotak untuk beri padanya berbanding dia kena tunggu 2 ke 3 hari syarikat menghantar produk padanya. Biasanya prospek lebih suka anda beri produk on the spot bila dia membayarnya. Namun ini terpulang pada kemampuan anda, macam kami cakap tadi, permulaan dengan 2 kotak pun anda sudah layak untuk mendapat bonus maksimum dalam perniagaan ini.


2. FOB First Order Bonus (Bonus Memperkenalkan pada Rakan)

* Biar kami bercerita andaikan anda bermula dengan 2 kotak (200PV), iaitu layak mendapat bonus maksimum supaya lebih senang anda faham. Jika permulaan anda cuma sekotak, semua bonus yang akan kami cerita dibawah anda akan dapat separuh kecuali Team Bonus.

Bila anda memperkenalkan produk ini pada rakan dan dia membelinya 2 kotak (200PV) anda terus akan dibayar FOB RM128.  Jika dia membeli 1 kotak (100PV) anda akan dibayar RM64.



Dan bila anda memperkenalkan pada rakan anda yang kedua yang turut membeli 2 kotak, anda akan dibayar FOB lagi RM128.

Anda telah memperkenalkan perniagaan ini kepada 2 orang, kini anda berpangkat STAR. Syarat untuk menjadi STAR ialah secara individu memperkenalkan 2 orang rakan menyertai perniagaan ini.




3. SMB Star Maker Bonus (Bonus Menghasilkan STAR)

Anda sendiri telah menjadi STAR kerana memperkenalkan 2 rakan anda kepada perniagaan ini. Kini anda bantu 2 rakan anda tadi menjadi STAR, bantu mereka dapat FOB Bonus juga macam anda tadi. Setiap rakan niaga yang anda bawa menjadi STAR, anda akan dibayar RM128.



Struktur diatas menunjukkan anda telah memperkenalkan 2 orang menyertai perniagaan ini, anda dibayar FOB RM128 sebanyak 2 kali, anda menjadi STAR. Dan 2 rakan yang anda bawa pun turut menjadi STAR dan anda dibayar SMB RM128 sebanyak 2 kali. Jadi jumlah bonus anda dibayar ialah RM512. Dengan struktur seperti diatas, anda sudah layak mendapat Team Bonus sebanyak RM192, maka bonus keseluruhan anda ialah RM704. Mudah saja kan? 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...