Sunday 27 January 2013

PAKEJ LENGKAP CARA MEMBUAT WEBSITE



MUKKADIMAH

Anda ingin pasarkan dan mempunyai produk/maklumat serta ingin membina laman web sendiri tetapi tidak tahu caranya..Ini adalah masalah utama untuk memulakan perniagaan internet secara online..Anda juga mungkin mengalami masalah ini :
  • Ingin belajar membina laman web tetapi masih lagi tidak faham / kurang mahir disebabkan penggunaan perisian yang terlalu canggih dan pening kepala untuk memahami coding untuk menghasilkan laman web yang berkualiti.
  • Tidak tahu cara-cara untuk membina borang tempahan, cara hendak daftar domain/hosting dan lain-lain lagi..
  • Sering bertanya pada yang pakar di forum tetapi masih lagi kurang mahir sehinggakan sanggup berhabis membeli buku dan hasilnya laman web yang hendak dibina terbengkalai begitu saja.

AMBIL JALAN MUDAH TETAPI…..?

Setelah pening kepala dengan semua masalah diatas anda pun ambil jalan mudah dengan mengupah orang lain untuk membina laman web anda..tetapi masalah lain pula timbul :
  • Harga yang dikenakan terlalu tinggi sedangkan kualiti sama je macam budak sekolah buat..Kalau nak buat tambahan/update pada website dikenakan bayaran..
  • Sukar untuk mengubah atau mengedit laman web sendiri jika terdapat perubahan pada maklumat dan akhirnya terbengkalai begitu sahaja sebab kalau hendak buat tambahan dikenakan bayaran pula..
  • Tidak berpuashati dengan design/hasil kerja serta tidak mencapai standard yang dikehendaki..malah kurang bermutu..


*** JIKA ANDA MENGALAMI MASALAH-MASALAH DIATAS…SAYA SARANKAN PAKEJ INI MEMANG UNTUK ANDA..CUKUP MUDAH DAN YANG PENTING HASILNYA TETAP BERKUALITI***


ANDA MASIH LAGI RAGU DENGAN PAKEJ INI..

Biar saya terangkan..Insyallah anda "dijamin menguasai dan mahir" dengan memiliki pakej ini..Itu pun kalau anda berusaha dan mengikuti semua pakej yang disediakan satu per satu..Anda pasti boleh membina laman web yang lengkap beserta grafik online..Untuk pengetahuan anda, pakej ini adalah video ebook yang mengandungi text, gambar, video  dan anda boleh membaca, tonton dan boleh mempraktikkan segera..Ini secara langsung membolehkan anda terus membina lama web professional dengan mudah, cepat dan berkualiti.


DENGAN ITU DAPAT SEGERA PANDUAN

Untuk tempahan sila klik Link dibawah

Sila klik Banner dibawah 


Pakej ini adalah panduan lengkap yang mana menggunakan video ebook interaktif untuk memahirkan anda cara membuat website dan grafik online untuk perniagaan internet..pakej berkenaan merangkumi pembinaan website, sales letter, grafik, borang tempahan, email follow up, shopping cart dan banyak lagi..mari kita lihat kandungan pakej berkenaan yang dibina khas oleh ENCIK MOHD HAIRUL HISSAM untuk panduan anda semua.


PAKEJ ISTIMEWA ISI KANDUNGAN VIDEO eBOOK :-











ANDA BERMINAT DENGAN PAKEJ DI ATAS ?

Apa tunggu lagi bertindak sekarang..Ini adalah langkah pertama anda sebagai usahawan internet di dalam menjana wang secara online..Semua rahsia membina laman web dan grafik online didedahkan dalam pakej yang hebat ini..Semua panduan dan rahsia diajar secara step by step menggunakan video yang mudah difahami dan mudah dipraktikkan..Anda lihat hasilnya nanti..


JADI APA TUNGGU LAGI TEMPAH SEKARANG !!!

Untuk dapatkan panduan, sila klik Link dibawah

Sila klik Banner dibawah

RUMUSAN

Pada pendapat saya.. PAKEJ BELAJAR “CARA MEMBUAT WEBSITE” PERNIAGAAN LENGKAP yang dihasilkan oleh ENCIK MOHD HAIRUL HISSAM adalah pakej yang lengkap dan padat dengan segala rahsia dicurahkan untuk membantu anda untuk menghasilkan laman web atau website professional bagi membantu peniagaan online anda. Dari segi harga amat berpatutan berbanding jika anda belajar diluar sana, malah kadang-kadang anda perlu membayar ratusan/ribuan ringgit tetapi hasilnya kurang memberi impak..

Jadi saya syorkan anda miliki segera panduan PAKEJ BELAJAR “CARA MEMBUAT WEBSITE” PERNIAGAAN LENGKAP…Ianya amat berbaloi dengan wang yang anda laburkan.



8 comments:

  1. salam..nak tnya, pakej ni nnt ni dy ajar gune webhosting yg berbayar ke free ea? tq

    ReplyDelete
  2. wslm..dia ajar langkah demi langkah cara daftar domain dan hosting serta turut diajar mendaftar domain percuma

    ReplyDelete
  3. salam..nk tnya..bonus istimewa Kedai Online Shopping Cart termasuk sekali ke dgn pakej ini?

    ReplyDelete
  4. wslm..ya..bonus Kedai Online Shopping Cart termasuk skali dlm pakej ini..dan juga ada bonus2 tmbahan lain

    ReplyDelete
  5. assalam admin.tq buat review pakej ni.sy dh beli melalui link tuan.amat berbaloi & puashati sb berjaya wat website..tq admin

    ReplyDelete
  6. wslm..tq beli mlalui link sy..tahniah sb brjaya wat website sendiri

    ReplyDelete
  7. Salam tn..sy dh miliki pakej ni..alhamdulillah panduan yg cukup mudah..berbaloi betul belinya.tq

    ReplyDelete
  8. wslm tn..time kasih..hrp dpt ilmu yg bermanafaat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...