Wednesday 2 January 2013

MURAH REZEKI - 9 FORMULA PANTAS SERU REZEKI


9 FORMULA SERU REZEKI “FORMULA KHAS UNTUK AMALAN DIRI SENDIRI”

Perhatian !!! ini bukan formula khurafat atau syirik..ilmu ini jika anda amalkannya hidup akan lebih berkat





Penghasilan eBook 9 Formula Pantas Seru Rezeki, adalah sebuah ebook khas untuk formula mendapatkan rezeki dan ia disarankan untuk diamalkan khusus untuk tujuan peribadi. Yang penting niat untuk mendapatkan kebaikan di dunia dan di akhirat.  

Dalam menjalani kehidupan yang penuh dengan cabaran di alaf baru ini, nikmat kekayaan dan kemewahan adalah sesuatu yang ingin dirasai oleh semua orang termasuk anda. Bermacam-macam yang kita impikan bagi memenuhi tuntutan hidup di dunia ini. Ingin rumah besar, kereta mewah dan lain-lain lagi

Akan tetapi, kadang-kala kita terlalu taksub dan obses untuk mengejar kemewahan duniawi sehinggakan, kita lalai dengan perintah Allah S.W.T...Bila dah taksub mengejar kemewahan maka kita mula mencari jalan/laluan yang mungkin menjerumuskan kita untuk mengamalkan ilmu syirik dan khurafat yang mana ia dilarang sama sekali oleh Allah S.W.T.



Oleh yang demikian, dengan penghasilan ebook 9 Formula Pantas Seru Rezeki ini, di harap kehidupan anda kembali kepada Allah S.W.T. Mudah saja kehidupan ini, Jika anda ingin kaya dan hidup mewah, anda perlu bersedekah dan berniaga..Tidak kisahla berniaga apapun asalkan halal.. kan 9/10 rezeki datang dari berniaga. Jika ingin bahagia dan hidup aman, anda hendaklah sentiasa bersyukur dan bertawakal kepada Allah. Itu adalah antara perkara yang ramai antara kita terlepas pandang dan ambil mudah.

eBook ini adalah ADUNAN FORMULA TERBAIK untuk mencipta kekayaan dan kemewahan dunia mahupun akhirat.

***JOM AMALKAN DOA MURAH REZEKI***





 Sila dapatkan ebook dengan klik link bawah:

Terdapat 9 formula yang bakal dibongkar bagi menjemput atau menyeru rezeki dalam masa 31 hari. Ia bukan sekadar ebook tetapi lebih dari perkongsian daripada pengalaman penulis yang selama ini mengamalkannya. Ia merupakan kisah benar daripada pengalaman dan amalan penulis sendiri dan sememangnya ia amat memberi kesan yang menakjubkan.


Seikhlasnya demi membuka limpahan aliran rezeki, adalah baik jika anda ada sekurang-kurangnya 1 saluran atau laluan rezeki. Sebagai contoh, anda sekarang tengah buat bisnes internet/online, jadi agen dropship / affiliates atau bekerja sepenuh masa. Dengan buat bisnes online berkenaan, Allah tidak akan bagi rezeki secara langsung seperti perolehi RM 500 ribu dihimpunkan dihadapan rumah.


Yang dimaksudkan adalah, dengan izin Allah, daripada 1 saluran rezeki itu, Allah akan pertingkatkan rezeki melaluinya. Walaupun anda seorang pelajar sepenuh masa atau penganggur, tetapi anda tidak mengalah dan anda berusaha dengan gigih menjalankan bisnes online sehingga berjaya disamping mengasah kemahiran tertentu.

***JOM AMALKAN DOA PEMBUKA REZEKI***



PERKARA YANG TERKANDUNG DALAM eBOOK 9 FORMULA SERU REZEKI


eBook 9 FORMULA SERU REZEKI ini diterjemahkan dalam 9 formula iaitu:
1. Susuk Jernihkan Aliran Rezeki
2. Sistem Ghaibkan Hutang
3. Jampi Seru Rezeki Ghaib
4. Jamu Rapuhkan Masalah
5. Ikhtiar Bina Produktiviti
6. Kunci Lingkupkan Bisikan Nakal
7. Picu Pembuka Rezeki
8. Benih Lapangkan Rezeki
9. Akses Mujarabkan Ilmu Kerezekian
Kalau kita lihat tajuk formula yang digunakan dalam ebook ini agak kontroversi seperti susuk, jampi, rezeki ghaib dan lain-lain. Nampak macam mengarut. Tetapi percayalah selepas anda membaca setiap bab dan formula berkenaan, baru anda tahu kenapa penulis letak tajuk begitu…Hehehe….jangan fikir yang bukan-bukan.

RUMUSAN
Saya mohon agar anda JANGAN beli jika anda tidak SERIUS untuk mengubah hidup anda menjadi yang lebih baik.. Anda boleh teruskan dengan kesempitan wang yang anda warisi selama ini.
Jikalau selama ini anda berasa resah dan murung bila tak ada duit, bingung bagaimana nak cari duit, tak tahu bagaimana hendak gandakan duit. Saya sarankan anda dapatkan ebook ini segera. Tetapi  anda perlu ingat bahawa walauapapun yang kita buat dan yang kita rancang, sebagai hamba Allah yang kerdil ini, kita hendaklah berserah pada-Nya…Insyallah jika anda istiqamah rezeki yang anda seru akan datang dengan melimpah ruah..Jadi dapatkan segera ebook 9 Formula Pantas Seru Rezeki.


Jika anda berminat boleh klik link bawah ini:

4 comments:

  1. assalam..terima kasih tuan..sy dah miliki ebook ini..byk rezeki yg x disangka datang pd sy setelah saya amalkan semua maklumat dlm ebook ini..syukur..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..syukur pd allah..sy hanya blh bg info yang terbaik utk tuan..so ats kita cara nk cari jalan untuk ubah hidup kita..smoga tuan dapat amalkan ilmu dlm ebook tu..

    ReplyDelete
  3. as'salam admin.just share. alhmdulillah limpahan rezeki byk yg sy dpt, setelah amalkan doa yg admin bg serta ilmu yg terdapat dlm ebook tu yg sy praktikkan.

    ReplyDelete
  4. wslm puan.syukur nikmat.sy share ilmu yg terbaik utk puan.moga diberkati

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...