Tuesday 10 February 2015

BUAT DUIT DENGAN KENCANG DI INSTAGRAM


Ramai juga yang saya perhatikan, mereka beralih arah untuk buat duit melalui instagram. Ini adalah satu cara dan lubuk untuk anda buat duit dan juga mendapat keuntungan darinya.


Ini kerana anda boleh ambil gambar yang cantik dan menjadikan produk tu ada nilai yang tinggi. Anda boleh jualnya dengan penuh yakin tanpa ada persaingan yang sengit kerana ramai yang menumpukan bisnes melalui facebook.

Potensi untuk dapat keuntungan melalui bisnes menggunakan Instagram adalah tinggi. Tetapi masalahnya, ada diantara kita tidak tahu teknik menghasilkan duit melalui intragram.


4 CARA UNTUK HASILKAN DUIT KENCANG DI INSTAGRAM

Memandangkan instagram tempat orang tengok gambar yang comel dan cantik, jadi saya syorkan bisnes yang kita nak jual di instagram adalah lebih fokus kepada bisnes berkonsepkan fesyen dan aksesori seperti tudung, baju muslimah dan baju kemeja lelaki, cermin mata rayban, kasut kulit, jaket kulit dan sebagainya..

Melakukan iklan & promosi bagi tempat-tempat yang menarik seperti kedai makan yang sedap, kedai jualan barang di instagram..dan seterusnya anda dapat bayaran dari iklan promosi tersebut.

Anda boleh hasilkan iklan video berkenaan untuk sesuatu produk dan promosikannya. Kongsikan video berkenaan dan terima bayaran dari pengiklan.

Menjadi agen hartanah dengan memaparkan rumah-rumah yang hendak dijual dan dilelong melalui instagram. Pasti ada sambutan yang hebat mengenai hartanah ini.

Bagi anda yang betul-betul ingin jana pendapatan yang kencang melalui instagram saya syorkan anda dapatkan panduan di web ini >>> BUAT DUIT DENGAN KENCANG DI INSTAGRAM


Terdapat 8 modul yang hebat yang pastinya berbaloi untuk anda kerana anda pasti teruja dengan 2 modul berikut iaitu :

MODUL TEKNIK NAIKKAN FOLLOWER DENGAN CEPAT

Melalui teknik ini, dibongkarkan bagaimana untuk mendapatkan follower yang ramai dalam masa yang cepat, dan bagaimana untuk membuatkan orang lain bercerita dan berkongsi tentang perniagaan dan akaun Instagram anda serta RAHSIA SUPER TARGETED FOLLOWER yang selama ini gunakan untuk mendapatkan follower yang betul-betul mengikut citarasa anda.

MODUL STRATEGI POSTING DI INSTAGRAM

Untuk menjual dan dapatkan sales di Instagram ianya tidak boleh lari dari GAMBAR dan PENULISAN. Posting gambar dan penulisan merupakan elemen yang sangat penting untuk mempengaruhi prospek untuk membeli. Ramai yang tidak menguasai sepenuhnya bahagian ini. Saya akan berikan teknik dan konsep penulisan iklan yang benar-benar efektif dan mampu menghasilkan jualan.

MILIKI SEGERA !!!

Pastinya berbaloi buat duit di Instagram..Jika anda mahukan jualan yang berganda melalui di Instagram jadi saya syorkan untuk ada dapatkan maklumat di link web di sini >>> BUAT DUIT DENGAN KENCANG DI INSTAGRAM



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...