Monday 23 February 2015

TERBONGKAR DIVIDEN SAHAM MELETOP


Semalam time lepak kat kedai mamak, ada kawan tanya..eh bro ada tak panduan untuk aku nak main saham ? Tahun 2015 ni rasenya nak main saham la…aku tengok dia nak tergelak pun ada..haha

Ermmm aku ni bro tahu la sikit je tentang saham tu..tapi tak la hebat sangat pun..haha..Jom saya kongsikan panduan yang aku rasa terbaik setakat ni..memang legend siapa yang dah baca !!

Untuk main saham kalau anda tengok nampak mudah bagi sesetengah orang..sebab tengok je..cuba dah main aku nak tengok.. Bagi mereka yang tiada asas dan pengalaman dalam menganalisis pasaran saham semestinya akan berdepan dengan risiko kerugian yang amat tinggi dalam pelaburan saham..Dalam erti kata lain jatuh terduduk..hehe..Ini adalah disebabkan kerana tiada asas yang kukuh dalam menentukan kedudukan saham tersebut.

Anda perlu tahu konsep keuntungan dalam saham adalah anda beli pada harga rendah dan jual pada harga tinggi akan tetapi, dalam main saham, ada juga keuntungan jangka panjang yang dapat diperolehi oleh pelabur-pelabur saham iaitu dikenali sebagai dividen..Memang berbaloi bro..


TERBONGKAR PANDUAN DIVIDEN SAHAM MELETOP
Sekarang aku share kan panduan ebook iaitu PANDUAN DIVIDEN SAHAM MELETOP yang dihasilkan oleh Encik Khairul Arifin Selamat dan kekuatan isi kandungan ebook ini di mana Encik Khairul menunjukkan bagaimana melakukannya langkah demi langkah. Jika anda mengikut langkah-langkah yang diajarkan dalam ebook ini tanpa gagal dan berdisplin, anda hampir pasti akan mendapat keuntungan yang konsisten di dalam pelaburan saham berbanding menggunakan kaedah-kaedah lain..


Ini paling penting iaitu hanya 3 perkara sahaja yang perlu anda lihat untuk mengetahui sesuatu saham itu bagus atau tidak untuk dijual-beli. Ianya pula hanya mengambil masa sekitar 1 jam sehari sahaja untuk membolehkan anda menganalisa keseluruhan pasaran saham dan akhirnya membuat keputusan yang tepat sama ada mahu membeli atau menjual !!...Pasti keuntungan anda berbaloi dan berganda !!!..

Jadi apa tunggu lagi dapatkan ebook melalui LINK di sini >>> TERBONGKAR PANDUAN DIVIDEN SAHAM MELETOP


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...