Saturday 7 February 2015

RESIPI PUTU PIRING, PUTU BAMBU YANG HALUS, LEMBUT DAN SEDAP


Mesti kita tercari-cari resepi yang betul untuk membuat putu piring, putu bambu kan, selalunya resepi yang kita dapat kalau kita buat mesti tidak menjadi kan.. Jadi saya syorkan untuk anda dapatkan panduan atau pakej resepi yang lengkap untuk buat putu bambu  ini.

Kenapa anda perlu dapatkan pakej resepi ini sedangkan anda boleh cari maklumat resepi putu piring, putu bambu ini di internet?

Jawapannya adalah, pakej resepi yang lengkap ini  dihasilkan dalam bentuk Video CD yang memuatkan Video Interaktif cara membuat putu dan juga ditunjukkan untuk anda, bagaimana untuk memulakan bisnes dengan pengiraan keuntungan melalui bisnes putu bambu ini. Pasti berbaloi bukan?

Melalui pakej lengkap resepi rahsia putu ini, ianya akan memberikan anda cara step by step di dalam bentuk video mengenai teknik membuat putu, cara membuat inti putu, cara membuat putu terbaru (selain putu bambu/piring), resepi inti putu terbaru (kaya, coklat, kelapa manis, kacang tanah, kacang merah), pengiraan kos bahan, pengiraan keuntungan, strategi menjalankan bisnes putu dan juga tambahan bonus pembuatan putu mayam.

Berikut disertakan bagi tips dan teknik menghasilkan kuih putu bambu dan putu piring ini sedap dan menepati kehendak selera pelanggan..Semestinya lepas ini bisnes anda dapat keuntungan kencang..Hehe

Anda perlulah menguasai teknik berikut:
  • Teknik menimbang dan mengaul bahan-bahan putu
  • Teknik melubangkan dan mengukus serbuk putu
  • Teknik mengesek dan menghaluskan serbuk putu
  • Teknik memasukkan serbuk putu ke dalam acuan
  • Teknik memasukkan gula melaka ke dalam putu
  • Teknik mengeluarkan putu dari acuan
  • Teknik penyediaan gula melaka parut



Semua teknik tersebut diajar melalui pakej lengkap Resepi Putu Piring, Putu Bambu yang halus, lembut dan sedap

Pada pendapat saya,pakej ini sungguh lengkap untuk anda membuat putu serta memulakan bisnes putu dan margin keuntungan bisnes putu tetap tinggi iaitu hampir 300%.

Untuk lebih detail tentang resepi putu bambu, putu piring dan 10 aneka putu, jom ke laman webnya >>> RESIPI PUTU PIRING, PUTU BAMBU YANG HALUS, LEMBUT DAN SEDAP


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...