Monday 6 April 2015

BUTIK ONLINE SWEET MUSLIMAH SOFISIKATED DAN TRENDY

Anda mesti suka beli baju secara onlinekan. Mari saya share satu Butik Online iaitu Sweet Muslimah yang boleh membantu wanita atau muslimah di Malaysia mendapatkan baju-baju yang sopan, sofisikated dan trendy mengikut citarasa masa kini.

Butik Online Sweet Muslimah ini dikendalikan oleh pasangan suami isteri, Mohd Firdaus Mohd Yusoff dan Yusni Idris dan Butik Online Sweet Muslimah ini beroperasi 100 peratus secara online, di mana pejabat urusan dan gudang terletak di Kulaijaya, Johor.

Produk-produk di Butik Online Sweet Muslimah adalah yang berkualiti dan selesa dipakai untuk sebarang aktiviti kerana diperbuat dari material cotton combed.  . Material ini juga mudah menyerap peluh dan amat sesuai dipakai dengan cuaca yang sederhana panas.

Produk-produk di Butik Online Sweet Muslimah yang  sediakan adalah lebih memfokuskan konsep santai, selesa, cantik di pandang serta ayu bila memakainya. Semua produk Sweet Muslimah yang sediakan adalah menepati piawaian kualiti yang terbaik. Hanya produk terbaik akan dipasaran serta dikongsikan kepada muslimah di Malaysia. Pelbagai rekaan baru dan warna yang menarik menanti pelanggan setiap bulan.

Fokus serta produk utama Butik Online Sweet Muslimah ini adalah Baju / Tshirt / Busana / Jubah / Skirt Labuh dan Tudung Labuh kerana terdapat permintaan yang tinggi dari pelanggan muslimah di seluruh Malaysia. Selain itu, Butik Online Sweet Muslimah juga menyediakan Tshirt dan Jubah untuk kanak-kanak perempuan dan aksesori tambahan seperti stokin wudhu dan hanger tudung.

Dengan produk- produk yang hebat ini ianya dapat mengalakkan anda semua untuk berbelanja secara online dan ternyata ianya lebih menjimatkan dari segi masa dan juga wang anda. Harga yang ditawarkan oleh Butik Online Sweet Muslimah juga adalah sangat berpatutan dan juga sekiranya berlaku masalah saiz atau sebagainya, anda berhak memulangkan kembali untuk mendapatkan yang terbaik.

Tak percaya?

Boleh cuba tengok dulu dan pilih mana yang berkenan di hati,

Ada yang anda minat boleh la beli !! Jom tengok koleksi Butik Online Sweet Muslimah

KOLEKSI MUTIF
Baju Muslimah
Baju Muslimah
Baju Muslimah

Berminat ? >>> Klik Banner 

Klik Di sini >>> Produk Koleksi Mutif


KOLEKSI JUBAH
Baju Muslimah
Baju Muslimah
Koleksi Jubah Cotton
Koleksi Jubah Cotton

Berminat ? >>> Klik Banner 

Klik Di sini >>> Produk Koleksi Jubah


KOLEKSI QIRANI
Baju Muslimah
Baju Muslimah
Baju Muslimah
Baju Muslimah
Baju Muslimah
Baju Muslimah
Baju Muslimah
Baju Muslimah

Berminat ? >>> Klik Banner 

Klik Di sini >>> Produk Koleksi Qirani


INI YANG PALING BEST !!!
Anda tidak perlu risau kerana setiap pembelian pelanggan ada jaminan selama tujuh hari di mana pelanggan boleh membuat penukaran saiz pakaian jika saiz yang diterima tidak sesuai dalam tempoh tersebut. Jika pakaian yang diterima tidak menepati citarasa pelanggan atau pelanggan tidak berpuas hati dengan kualiti pakaian tersebut, Butik Online Sweet Muslimah menyediakan jaminan 100 peratus kepuasan atau wang dikembalikan.

Jika anda peminat jubah muslimah dan mahukan busana yang sopan, sofisikated dan trendy mengikut citarasa masa kini boleh lawati website ini >>> BUTIK ONLINE SWEET MUSLIMAH SOFISIKATED DAN TRENDY


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...