Friday 28 June 2013

CARA BUAT DUIT - PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE


Mesti dikalangan kita yang tertanya-tanya apa itu affiliate? Bagaimana nak dapat duit dari program dari affiliate ? Memang cukup mudah jika anda tahu caranya..Tapi apa-apa pun kena lah menuntut ilmu dulu baru boleh buat duit dengan program affiliate ini..Mari saya terangkan serba sedikit tentang affiliate :-

KETAHUI DAHULU APA ITU AFFILIATE?

Affiliate adalah satu cara atau medium sistem web ataupun landing page bagi tujuan promosi. Ianya disediakan oleh pengendali web berkenaan untuk tujuan sebaran pemasaran atau lebih tepat lagi untuk urusan promosi produk. Jadi dengan adanya sistem ini, sesiapa yang berminat untuk melakukan promosi bagi produk yang disediakan oleh pihak tertentu anda bolehlah mendaftarnya secara percuma dan menjadi agen affiliate.
Selalunya, bila anda telah mendaftar sebagai agen affiliate, anda akan dibekalkan bahan-bahan promosi seperti iklan atau banner-banner, ayat-ayat pemasaran produk dan juga link affiliate iaitu link yang akan anda gunakan semasa tujuan promosi nanti.
Jadi tugas anda sebagai agen affiliate adalah untuk melakukan pemasaran dan promosi bagi produk yang telah anda pilih dan pastikan anda berjaya untuk menjual produk berkenaan supaya pihak individu atau syarikat yang telah anda daftar sebagai agen affiliate dapat membayar komisen kepada anda.
BERAPA JUMLAH KOMISEN YANG ANDA BAKAL TERIMA?
Selalunya pihak individu atau syarikat yang telah anda daftar sebagai agen affiliate akan memberikan komisyen antara 30-50% sekiranya anda berjaya menghasilkan jualan.
Jadi anda perlulah usaha lebih sedikit dengan tingkatkan promosi kerana program affiliate ini adalah seperti “Ada jualan, maka akan ada komisen”..Hehehe
Setelah anda berjaya mendapat jualan, maka sudah tentu anda akan mendapat komisyennya, jadi secara kebiasaannya pihak individu atau syarikat yang telah anda daftar sebagai agen affiliate akan memberitahu anda melalui email ataupun sms. Sistem affiliate yang dipasang pada web akan dapat mengesan id anda dan rekod jualan anda akan direkodkan secara automatik. Jadi anda boleh semak semua hasil jualan anda ataupun melakukan monitoring trafik yang datang melawat @ klik link anda pada ruangan yang disediakan…Cukup mudah dikendalikan..


KENAPA ANDA PERLU BUAT PROGRAM AFFILIATE:-
  • Komisen yang dibayar selalunya tinggi..Paling kurang pun anda akan dapat RM 18
  • Semua urusan komisen dibayar secara “bank in” atau cek
  • Mempunyai system tersendiri dan automatik
  • Anda tidak perlu ada produk ataupun buat produk sendiri
  • Anda tidak perlu melayan @ uruskan kehendak pelanggan
  • Anda tidak perlu buat penyelidikan mengenai niche yang sesuai.
  • Semua bahan promosi telah disediakan seperti banner, link affiliate
  • Anda tidak perlu buat atau mengupah orang untuk buat landing page
  • Anda tidak perlu risau soal persaingan antara satu sama lain. 

ANDA MAHU BELAJAR AFFILIATE & BUAT DUIT DARI AFFILIATE ?

Mari saya perkenalkan pakej yang bernilai tinggi untuk anda menjana pendapatan dengan program affiliate iaitu PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE yang dihasilkan KHAS oleh Encik Rahman Basri..Beliau merupakan seorang yang Pakar dengan teknik dan strategi yang sangat berkesan dalam pemasaran affiliate ini..

Seterusnya mari kita lihat dengan lebih terperinci 11 Modul yang menarik ini.

Klik di sini untuk lihat : 11 MODUL PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE dan dapatkan Bonus RAHSIA yang diselitkan pada Modul Video.. 


KELEBIHAN MEMILIKI PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE
  • Mudah difahami kerana Encik Rahman Basri menggunakan bahasa pengantar Bahasa Malaysia, dan ia dihasilkan secara teratur dan terperinci untuk anda tontoni di Video Kursus Affiliate
  • Teknik yang didedahkan adalah teknik yang telah terbukti berkesan untuk menghasilkan jualan. Encik Rahman Basri & pakar-pakar affiliate lain hanya menggunakan teknik ini setiap kali melakukan promosi.
  • Yang penting teknik yang dibongkarkan dalam Video ini, anda tidak akan dapat atau perolehi daripada mana-mana sumber lain, kerana ia adalah berdasarkan kajian persendirian Encik Rahman Basri dan sememangnya teknik tersebut adalah terbaik “superb” !!!
  • Anda boleh menonton video ini berulang kali sehingga anda faham & mahir mengenai bisnes affiliate..Ini semestinya banyak tips penting yang tidak pernah anda dengar selama ini..Sekiranya anda terlupa mengenai teknik yang diajar anda boleh mengulangi semula video berkenaan..Cukup mudah bukan..
  • Modul pada video-video ini disusun secara teratur mengikut susunan, iaitu daripada Level Asas hinggalah kepada Level Advance. Anda boleh pilih mana-mana modul video yang anda ingin pelajari. Tapi disarankan agar anda tonton video ini mengikut turutan yang telah diberikan..Supaya anda akan mahir dan confidence untuk memulakan Program Affiliate ini dan menjana duit darinya..
  • Anda juga akan pelajari teknik yang percuma & teknik berbayar didalam video ini. Anda boleh pilih mana-mana teknik yang anda rasakan sesuai untuk anda. Kesemuanya adalah teknik yang telah dikenalpasti sebagai antara teknik “KILLER” dalam promosi.
  • Selain itu, Jika anda memiliki PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE ini, ada Bonus RAHSIA yang diselitkan pada modul..Anda hanya akan ketahui selepas anda menonton keseluruhan video ini. Anda pasti tersenyum gembira apabila mengetahui bonus tersebut..Memang terbaik !!!

TESTIMONI - Cahayashifa.Blog

Mari saya paparkan serba sedikit “printscreen” komisen yang saya perolehi setelah saya memiliki pakej video ini..Saya tidak berlengah dan memulakan langkah dengan menyertai program affiliate dan mengaplikasikan semua kaedah, teknik yang diajar melalui PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE...Memang berbaloi dan hasilnya amat lumayan sekali..hehe..Anda bila lagi? Terima kasih Encik Rahman Basri..Syukur Alhamdulillah..



BERTINDAK SEKARANG !!!

Jangan lepaskan peluang memiliki video ini..Ianya merupakan kursus yang terbaik untuk anda pelajari ilmu affiliate ini dan seterusnya anda boleh memperolehi duit yang lumayan sekiranya anda mengetahui tekniknya..Sekarang adalah masanya untuk anda bertindak dan memperolehi keuntungan yang berlipat kali ganda..Segala rahsia, teknik yang tersimpan rapi selama ini telah dibongkarkan melalui PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE ini..Ianya adalah Video Khas yang dirakamkan secara eksklusif untuk anda..Jadi apa tunggu lagi..Semua penerangan, kelebihan mengenai PAKEJ VIDEO KURSUS AFFILIATE telah dihuraikan panjang lebar..Anda perlu memulakan langkah dan bertindak sekarang kerana pakej ini berbaloi untuk memilikinya..


DENGAN ITU DAPATKAN SEGERA PAKEJ INI

Untuk tempahan sila Klik Link dibawah


4 comments:

  1. tahniah tn blog sb berjaya dpt komisen dr program affiliate..bukan senang nk senang..hehe.x gitu

    ReplyDelete
  2. time kasih tuan..usaha tgga kejayaan..hehe

    ReplyDelete
  3. slm tuan..org yg xmahir IT pun blh wat duit dr affiliate ke tuan?

    ReplyDelete
  4. wslm liza..aah boleh je..tp kene la blajar selok belok affiliate dulu..mmg sng hanya publish link je..beli pakej ni & liza blh blajar semua rahsia/teknik affiliate..mmg mudah buat duit online.hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...