Friday 21 June 2013

PAKEJ VIDEO BISNES PRINTING CETAK BANNER


TAHUKAH ANDA, HANYA PRINTING DI KERTAS MAMPU MEMBERI PULANGAN YANG TINGGI?

Bisnes Printing adalah perniagaan yang menjalankan percetakan untuk item seperti business card, flyer, brochure, leaflet, bunting, banner dan banyak lagi. Saya rasa anda juga pernah berada dalam situasi seperti:-

  • Bila terjumpa kawan lama atau baru, anda berikan kad perniagaan”business card”.
  • Pergi kemana-mana, ada sekumpulan pekerja shopping complex memberikan anda flyers (gambar produk beserta design yang menarik).
  • Kemudian anda terlihat pula bunting (banting) yang digantung pada tiang-tiang lampu jalan..

Dengan situasi tersebut, pernahkah anda terfikir atau ramai dikalangan kita yang tidak tahu cara berserta pulangan yang bakal anda dapat jika anda menceburi bidang bisnes printing ini..

MUNGKIN ANDA TERFIKIR BOLEHKAH BUAT BISNES PRINTING INI?

YAAA…Sudah tentu boleh..Kerana bisnes printing ini:-

Tidak Perlu Staff
Anda sama sekali tidak memerlukan staff untuk bisnes anda. Bisnes printing yang akan dibongkarkan ini begitu mudah sehingga anda seorang sahaja sudah mampu menguruskannya semua. Sudah tentu, anda dapat berjimat dan tidak perlu membayar gaji staf.

Tidak Perlu Modal Yang Besar
Memang benar, Bisnes printing ini tidak perlukan anda mengeluarkan modal yang besar. Bisnes printing adalah bisnes yang sesuai untuk anda semua. Jadi anda ada peluang untuk buat duit jika anda mengetahui tekniknya. 

Tidak Perlu Mesin 
Kenapa anda perlu bazirkan wang beli mesin ratusan ribu ringgit jika anda tidak perlukannya. Saya akan bongkarkan kepada anda bagaimana memulakan bisnes printing tanpa perlu membeli mesin printing..Cukup mudah jika anda tahu caranya.


MEMPERKENALKAN PAKEJ VIDEO BISNES PRINTING

Jika anda berminat untuk buat bisnes printing ini, Saya ingin memperkenalkan kepada anda PAKEJ VIDEO BISNES PRINTING yang mana pakej ini diajar dari asas sehingga anda mahir & confidence untuk membuat bisnes printing. Pakej lengkap dan terperinci ini dihasilkan khas oleh Encik Haszoor Muaidi. Anda akan diajar dari perkara asas dalam bisnes printing sehinggalah anda dapat mengaut keuntungan yang lumayan melalui bisnes ini..Pakej lengkap ini dihasilkan melalui video yang mana semua asas, tool, promosi offline akan ditunjukkan secara step by step. Ini memudahkan anda, membuat persiapan untuk memulakan bisnes dengan memasang strategi hanya dengan berpandukan video tanpa tertinggal satu step pun.


ANALISA KEUNTUNGAN BISNES PRINTING

Mari kita lihat analisa keuntungan melalui bisnes printing ini..Secara keseluruhannya keuntungan yang bakal anda perolehi melebihi 100%..Sekiranya anda dapat menerima tempahan printing secara berterusan, bayangkan berapa keuntungan yang anda dapat?..Jom lihat analisa berikut :-


Analisa bisnes printing untuk Kad Perniagaan “Business card”

Selalunya kad perniagaan dijual pada kadar harga RM30 hingga RM80 sekotak bergantung pada kualiti. Di dalam kotak tersebut biasanya terdapat 100 keping kad. Mari kita lihat harga kos yang perlu anda keluarkan?

Modal hanya RM14 hingga RM40 sahaja.

Kira berapa untung anda sekarang?

Jika kualiti untuk RM14 dijual pada harga RM30, anda untung RM16. Lebih 100% keuntungan.

Jika kualiti untuk RM40 dijual pada harga RM80, anda untung RM40. Untung 1 kali ganda.


Analisa bisnes printing untuk Flyer saiz A4 atau A5 (separuh A4).

Selalunya dijual pada kadar harga RM900 hingga RM2000 untuk 10,000 keping. Mari kita lihat harga kos yang perlu anda keluarkan?

Modal hanya RM700 hingga RM900 sahaja.

Kira berapa untung anda sekarang?

Jika kualiti untuk RM700 dijual pada harga RM900, anda untung RM200.

Jika kualiti untuk RM900 dijual pada harga RM2000, anda untung RM1100.


Analisa bisnes printing untuk Bunting “Banner”

Selalunya dijual pada kadar harga RM30 hingga RM36 untuk 1 keping bersaiz 6x2 kaki.

Modal hanya sekitar RM12 hingga RM18 sahaja..Percaya tak?

Kira berapa untung anda sekarang?

Keuntungan 1 bunting adalah RM18… Itu baru 1 keping. Bagaimana jika anda berjaya mendapatkan pelanggan yang membuat tempahan untuk 100 keping

KELEBIHAN MEMILIKI PAKEJ NI

Melalui pakej ini cara bisnes printing akan lebih mudah dikendalikan, anda sama sekali tidak perlukan modal yang besar, tidak perlu ruang yang besar apatah lagi mesin. Malah anda juga tidak perlukan staf. Yang penting anda boleh mula hanya seorang diri.

Segala teknik, tips dan strategi yang dibongkarkan adalah berkesan. Ianya berdasarkan pengetahuan serta pengalaman Encik Haszoor Muaidi dalam menjalankan bisnes printing selama lebih 4 tahun.

Penerangan dan Informasi yang ditunjukkan juga ringkas dan padat. Mudah untuk anda fahami. Anda lihat video, baca dan ikut sahaja step by step sehingga anda mahir dan confidence.

Dan yang penting ianya adalah jalan singkat “fast track” untuk anda dapat pulangan duit yang lumayan untuk melalui bisnes printing.

Klik di sini untuk lihat : PAKEJ VIDEO BISNES PRINTING yang anda bakal dapat selagi ada tawaran Bonus.


BERTINDAK SEKARANG !!!

Sekarang adalah masanya untuk anda bertindak dan memperolehi keuntungan yang berlipat kali ganda..Segala rahsia, teknik yang tersimpan rapi telah dibongkarkan melalui PAKEJ VIDEO BISNES PRINTING ini..Ianya Khas untuk anda..Selain itu kelebihan menggunakan pakej video ini, anda boleh mengulangnya beberapa kali sehingga anda mahir..Jika anda terlupa, anda boleh kembali semula kepada video tutorial yang disediakan..Jadi apa tunggu lagi..Semua penerangan mengenai PAKEJ VIDEO BISNES PRINTING telah dihuraikan panjang lebar..Bertindak sekarang kerana pakej ini berbaloi untuk memilikinya..


DENGAN ITU DAPATKAN SEGERA PAKEJ INI

Untuk tempahan sila Klik Link dibawah


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...