Friday 29 May 2015

BERNIAGA MURTABAK DI BAZAR RAMADHAN UNTUNG BERSIH RM 4000


Anda bekerja part time dan ingin tambah duit pendapatan. Saya cadangkan supaya anda berniaga di bazar ramadhan. Ye betul memang susah jika anda tidak tahu caranya tapi kalau dah tahu strateginya pasti anda boleh buat duit dengannya.

Sebab apa berniaga di bazar ramadhan boleh buat duit sebabnya ramai pelanggan amat membeli  makanan untuk berbuka puasa. Memang berbaloi kalau boleh buka tapak untuk jual makanan.

Jadi persoalannya makanan apa yang boleh mendapat untung yang banyak jika di jual di bazar ramadhan..Yeahhh jawapannya adalah berniaga murtabak atau martabak boleh mendapat keuntungan yang banyak

Sebab apa saya berkata demikian, mari tengok analisis di bawah ni.

UNTUNG BERSIH MELALUI BISNES MURTABAK

Ramai diantara kita yang tidak menyedari potensi bisnes murtabak yang amat menguntungkan dan lumayan. Ya betul sudah semestinya, ia memang lumayan dan berbaloi jika anda menjalankan bisnes jual martabak ini. Tahukah anda untuk kos sekeping murtabak saiz sederhana tidak sampai RM1.00. Jom lihat keuntungannya secara kasar :

Murtabak Saiz Sederhana

Harga Jualan: RM3.00
Kos: RM1.00
Untung Kasar: RM2.00

Jika anda dapat menjual 100 keping sehari sahaja di bazar ramadhan, anda boleh untung RM200 setiap hari. Jika anda berniaga  di bazar ramdhan 30 hari berturut-turut, maka jumlah keuntungannya adalah  RM6,000 sebulan. Wow, RM6,000 tu. Dan selepas ditolak kos operasi, duit minyak dan sebagainya, anda boleh untung bersih dalam RM4,000 sebulan. Berbaloi bukan..

Itu baru jual 100 keping sehari. Di bazar ramadhan yang ramai orang, anda boleh jual lebih dari itu dengan keuntungan yang lebih lagi. Manakala jika anda menjual murtabak saiz besar dengan harga lebih RM 5.00. Jadi margin keuntungannya lebih besar. Memang ramai tidak menyedari keuntungan bisnes murtabak ini. Jadi rebut peluang ini untuk berniaga murtabak di bazar ramadhan untung bersih RM4,000 

Jadi apa tunggu lagi..Ramadhan hampir tiba..Ambil peluang ini untuk membuat permohonan bazar ramadhan dan seterusnya anda boleh mula menjual murtabak di bazar ramadhan..Tidak perlu fikir panjang sebab anda sudah tahu keuntungannya memangla sangat-sangat lumayan.


Pasti anda terfikir bagaimana ingin dapatkan resepi dan cara-cara untuk penyediaan buat murtabak inikan..Tak perlu risau anda boleh dapatkan video pakej lengkap penyediaan murtabak dan ianya sangat membantu anda untuk memulakan bisnes martabak di bazar ramadhan..Dapatkan videonya video pakej lengkap resepi & penyediaan murtabak di sini >>> www.resepiroticanai-murtabak.com




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...