Friday 12 July 2013

PAKEJ CARA MENJAHIT BAJU



Anda minat menjahit baju? Tetapi tiada panduan khusus untuk anda belajar cara-cara menjahit baju..Ok saya tahu ramai diantara kita minat menjahit baju.. Akan tetapi pelbagai masalah yang timbul kerana tiada panduan yang lengkap dan khusus untuk anda ikuti..Ini memeningkan kepala anda apatah lagi anda memang berminat untuk belajar cara-cara menjahit baju..Jadi dipendekkan cerita mari saya perkenalkan PAKEJ CARA MENJAHIT BAJU khusus untuk anda yang meminati bidang jahitan ini..


PAKEJ CARA MENJAHIT BAJU YANG HARUS ANDA MILIKI

Pakej ini meliputi pelbagai fesyen jenis baju yang mana pakej ini akan membantu anda untuk mempelajari asas cara-cara menjahit baju sehinggalah siap sepasang baju yang sempurna.. Pakej ini dihasilkan khas untuk anda oleh Puan Salmawati Shamsudin dan pakej lengkap ini berserta dengan illustrasi, gambar sebenar dan teks penerangan yang jelas dan mudah diikuti secara praktikal.  Anda akan belajar secara praktikal melalui modul-modul yang menarik dan ini memudahkan anda menjahit baju tanpa tertinggal satu step pun. Mari kita lihat dengan lebih terperinci pakej fesyen baju yang menarik ini:-


PAKEJ MENJAHIT BAJU KURUNG TRADISIONAL
Pakej ini bagi anda yang berminat untuk belajar menjahit Baju Kurung Tradisional Kain Susun Tepi..Ianya meliput modul memotong kain, menjahit kain, menjahit poket dan span bahu sehinggalah jahitan kemasan terakhir untuk menghasilkan baju kurung yang sempurna..Ianya bersesuaian untuk anda yang masih meminati konsep baju kurung tradisional.



PAKEJ MENJAHIT BAJU KURUNG MODEN
Pakej ini adalah khusus untuk cara menjahit Baju Kurung Moden berserta Kain Kipas Belakang. Anda akan belajar melalui teknik seperti menjahit dan menyambung badan dan lengan. Selain itu ditunjukkan cara untuk menjahit kain kipas belakang melalui susunan kain kipas yang betul agar selari, teratur dan kemas. Berpandukan pakej ini ianya amat mudah bagi anda pelajari teknik menjahit baju ini..Selain itu anda juga dapat praktikkan asas-asas tersebut supaya dapat digunakan untuk membuat lain-lain jenis baju seperti blouse dan jubah.



PAKEJ MENJAHIT BAJU KURUNG RIAU DAN PAHANG
Pakej ini menunjukkan cara menjahit kedua-dua jenis baju kurung iaitu Baju Kurung Riau Dan Baju Kurung Pahang. Ramai diantara kita yang sering terkeliru dengan nama dua jenis baju kurung ini iaitu baju kurung riau dan baju kurung pahang. Baju kurung riau selalunya dikenali sebagai baju kurung pesak gantung. Perbezaan utama pada kedua-dua baju ini adalah pada bahagian pesaknya. Cara jahitan leher yang ditunjukkan di dalam pakej ini adalah sama dengan cara menjahit leher baju kurung tradisional. Cara menjahit kain lipat batik yang juga dikenali sebagai kain selisih depan juga ditunjukkan. 



PAKEJ MENJAHIT BAJU MELAYU DAN SELUAR
Khusus untuk baju lelaki..Pakej ini menunjukkan cara menjahit Baju Melayu jenis Teluk Belanga atau stail Johor.. Anda akan diajar mengenai teknik pola, teknik potongan dan sehinggalah teknik menjahit. Selain itu cara-cara menjahit seluar baju melayu juga turut ditunjukkan di dalam pakej ini. Segala teknik asas sehingga teknik kemasan akhir akan dipaparkan kepada anda dan ianya amat mudah sekali.


KELEBIHAN MEMILIKI PAKEJ INI

Jika anda minat dengan pakej ini, maka bertindak sekaranglah untuk memilikinya..Ini kerana dengan keputusan untuk memiliki pakej ini, anda telah membuat keputusan yang betul kerana pakej ini anda akan diajar teknik-teknik penting cara-cara menjahit baju sehinggalah anda mahir dalam menyiapkan sepasang baju yang cantik dari segi potongan keseluruhan baju dan yang penting kemasan jahitannya.

Untuk makluman anda, pakej ini amat sesuai untuk sesiapa sahaja walaupun tidak pernah mempelajari sebarang asas dalam jahitan. Ianya cukup lengkap dengan illustrasi, gambar sebenar dan teks penerangan yang jelas serta mudah diikuti secara praktikal. Ini memudahkan anda menjahit baju tanpa tertinggal satu step pun. Semua teknik-teknik penting ini akan diajar secara step by step dari perkara yang paling asas sehinggalah anda mahir..Memang berbaloi memilikinya..

Jadi bertindak sekarang !!! Semua penerangan mengenai PAKEJ CARA MENJAHIT BAJU telah dihuraikan dengan terperinci..Dapatkan segera, pakej yang lengkap dan praktikal ini..


DENGAN ITU DAPATKAN SEGERA PAKEJ INI

Untuk tempahan sila Klik Link dibawah


5 comments:

  1. salam..pakej ni de lg ker? cam menarik je sb de pakej bj melayu..

    ReplyDelete
  2. wslm..ada lg puan..mmg menarik semua pakej tersebut & berbaloi memilikinya

    ReplyDelete
  3. salam admin..tq share info..sy dah beli ebook ni..mmg puashati sgt sb de gambar & blh ikut dengan mudahnya

    ReplyDelete
  4. wslm..sama2..hrp u dpt hasilkn baju kurung/melayu & seterusnya blh buka bisnes kecil-kecilan..

    ReplyDelete
  5. Salam semua..kepada yang dah mahir menjahit baju kurung melalui Panduan ini :Panduan Cara-Cara Menjahit Baju Kurung.

    Anda boleh belajar pula buat bisnes melalui Panduan ini : Buat Duit Dengan Bisnes Baju Kurung..Atleast dapat juga duit poket..Insyallah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...