Saturday 17 August 2013

BONGKAR RAHSIA EMAS


Anda masih mencari sumber ilmu mengenai rahsia pelaburan emas dan juga teknik jitu untuk membuat pelaburan emas dengan yang tepat dan selamat ?

Tetapi sebelum itu, anda perlu tahu bahawa tiada skim pelaburan emas yang dapat menawarkan pulangan yang cepat lagi banyak sehingga menguntungkan anda!!

Akan tetapi apa yang ingin diterangkan dalam ruangan ini adalah hanya ilmu dan teknik yang betul untuk anda menambah dan memperkemas skill serta teknik pelaburan emas anda.  Bagi yang baru hendak menceburi bidang ini dan masih terkial-kial maka dicadangkan kepada anda untuk perkemaskan ilmu mengenai pelaburan emas anda dahulu sebelum anda terjun ke dalam bidang ini. Insyallah jika anda berminat maka segala-galanya jadi mudah..

Soalan : Apakah rujukan yang sesuai untuk membuat pelaburan emas? 

Jika anda betul-betul berminat untuk buat pelaburan emas, maka anda boleh dapatkan sumber rujukan yang  berkualiti mengenai pelaburan emas daripada pakar-pakar pelabur emas berpengalaman..

Anda berminat untuk membuat pelaburan emas ? Klik Link Di Sini à RAHSIA PELABURAN EMAS

Jika anda inginkan keuntungan yang berlipat kali ganda, apa yang anda perlu lakukan adalah jangan “Lokek untuk mengeluarkan sedikit wang” untuk membeli bahan-bahan ilmiah kerana itu adalah sebahagian pelaburan awal. Ketahuilah bahawa daripada ilmu yang dibaca dan diamalkan akan menambahkan lagi punca-punca rezeki kita. Insya'Allah. 


TIPS RAHSIA EMAS : KAJI TREND HARGA EMAS

1 tips dan teknik asas pelaburan emas yang paling mudah untuk difahami. Tips dan teknik ini amat bersesuaian jika kita merancang untuk membuat pelaburan emas dalam tempoh jangkamasa yang panjang. Caranya cukup mudah dengan hanya anda perlu menunggu sehingga harga emas menurun sebelum anda boleh membuat pembelian emas pertama.  Walaupun pada masa kini, kalau anda lihat trend pasaran emas sedang menunjukkan peningkatan, tetapi adakalanya kenaikan harga itu sekali sekala akan ada juga masanya berlaku penurunan harga emas. Jadi cara terbaik yang boleh anda lakukan hanyalah memerhatikan trend pergerakan harga emas setiap hari sebelum membelinya.
                   
Sekiranya anda kerap memerhatikan trend pergerakan harga emas dan yakin harga emas tidak akan menurun setelah membuat sedikit dasar analisis teknikal, Maka bertindaklah dengan segera dan jangan teragak-agak lagi untuk melakukan belian emas pertama anda. Seterusnya anda perlu merekodkan pembelian agar anda tahu bilakah masa yang sesuai untuk menjual semula. Cukup mudah bukan jika anda ada ilmu mengenai pelaburan emas.

TIPS RAHSIA EMAS : KAEDAH SEBELUM ANDA MEMBUAT BELIAN EMAS PERTAMA.

Yang paling penting adalah janganlah anda gunakan habiskan ke semua wang anda untuk membuat belian emas pertama. Dapatkan jarak belian pertama dan kedua sekitar 5-15% dan juga buat belian emas yang ketiga pada jarak antara 5-15% daripada belian kedua. Ini adalah kaedah penting sebagai langkah persediaan anda untuk memaksimakan keuntungan emas dan mengelakkan anda mengalami trauma kerugian awal ketika membuat belian pertama..Insyallah pasti menguntungkan jika cara anda lakukan dengan betul.


Trend pelaburan emas ini macam-macam boleh terjadi, jadi jangan PANIK tidak tentu pasal..Sekiranya selepas membeli tiba-tiba harga emas menjunam turun harganya. Apa yang perlu anda lakukan adalah gunakan strategi bersabar, tunggu dan bertindak..Ini kerana dalam sejarah bagi trend emas ini telahpun membuktikan bahawa pergerakan harga emas tetap akan menunjukkan kenaikan dalam tempoh 2 hingga 5 tahun. Jadi anda harus ingat bahawa pelaburan yang anda tetapkan adalah untuk jangka waktu yang panjang. Semestinya dalam tempoh 2 hingga 5 tahun saya yakin anda akan mendapat pulangan yang lumayan lagi berbaloi-baloi.


Anda berminat untuk membuat pelaburan emas dan mendapat pulangan yang lumayan ? Klik Link Di Sini à RAHSIA PELABURAN EMAS



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...