Friday 23 October 2015

TAWARAN KERJA TRANSLATOR DI RUMAH MEMANG LUMAYAN



Anda boleh lihat pada contoh di bawah, ada banyak tawaran kerja untuk translator. Tidak perlu bersusah payah untuk mencari syarikat, anda akan diperkenalkan kepada syarikat dan agensi translator dan tunjukkan anda tempat di mana anda boleh mendapatkan senarai tawaran kerja translator.



KENAPA KERJA INI SANGAT LUMAYAN ?

Anda juga boleh jadi seperti mereka di bawah ini. Mereka ini bekerja sebagai translator dan yang paling penting mereka ini dari Malaysia dan tinggal juga di Malaysia. Jika anda tengok dan amati jumlah jam bekerja setiap seorang dari mereka, anda pasti faham kenapa kami katakan bekerja sebagai freelance translator adalah sangat lumayan sekali.

Sebagai contoh translator dengan nama “Syaidatul O.” mengenakan upah secara purata sebanyak USD$11.11 sejam dan beliau telah bekerja selama 256 jam. Jadi kalau kita kira USD$11.11 x 256 x RM3.80 = RM10,800.80.

Sangat lumayan bukan? Kalau anda perhatikan lagi ada yang sudah bekerja selama 3589 jam dengan purata upah sejam sebanyak USD$8.89. Tentu sahaja beliau sudah mendapat lebih dari RM100 ribu dengan hanya bekerja sebagai translator.



Jadi apa tunggu lagi.. Tiada alasan untuk tidak bekerja dan mari saya perkenalkan website untuk anda akses bagi mencari pekerjaan sebagai translator dengan gaji yang lumayan >>> www.kerjatranslator.com

** Terbongkar Rahsia Dominasi Instagram - 'Main' Instagram 1 jam sehari, dan jana pendapatan 4 angka sebulan..Berminat boleh akses ke website ini >>> www.insta-dominasi.com



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...