Tuesday 20 October 2015

WOW GEMPAK BAYARAN DALAM US DOLLAR HANYA KERJA DI RUMAH SEBAGAI TRANSLATOR


Sekarang ini banyak peluang untuk anda bekerja di rumah.. Tiada alasan tiada pekerjaan. Dimana ada kemahuan di situ ada jalan. Yang penting kenalah berusaha untuk mencari kerja sementara sebelum mendapat kerja tetap.

Salah satu pekerjaan yang lumayan hanya duduk dirumah adalah kerja sebagai penterjemah bebas atau translator dari rumah untuk syarikat-syarikat tempatan dan antarabangsa. Bekerja hanya mengikut jadual anda sendiri, dari rumah anda sendiri dan yang paling best adalah dapat bayaran dalam Ringgit dan US Dollar!

Sebagai seorang translator, anda perlu bertanggungjawab dalam memastikan kandungan dokumen di sampaikan dalam maksud yang betul dan dapat di fahami oleh pembaca. Ia bukan sekadar menterjemah perkataan, tetapi keseluruhan ayat dengan betul..

Betul ke bayaran upah translator ini mahal ?

Untuk makluman, jika anda sebagai seorang translator biasanya syarikat akan bayar berdasarkan kadar jumlah perkataan, dari USD$0.03 – USD$0.15 sen tiap perkataan. Dokumen biasa mungkin mempunyai sekurang-kurangnya 500 patah perkataan. Oleh itu syarikat tersebut dengan mudah boleh memberi anda bayaran antara USD$15.00 hingga USD$75.00 tiap projek.

Yang penting lumayan hanya duduk dirumah untuk menyiapkan kerja. Kalau berdasarkan pada tukaran matawang sekarang, anda mampu mendapat antara RM57 – RM285 bagi setiap tugasan yang anda lakukan. Harga untuk menterjemah sebuah laman web adalah lebih kurang USD$500 atau RM1900 bergantung kepada berapa banyak perkataan. Wow cukup lumayan.

Memang berbaloi jika anda seorang translator atau penterjemah dan anda yang tentukan sendiri berapa banyak yang anda ingin dapat setiap bulan, lebih banyak projek yang anda boleh buat lebih banyak duit yang anda dapat. Freelancer yang berjaya boleh mendapat pendapatan sehingga USD$100,000 setahun.

Jika anda berminat untuk menjadi translator atau penterjemah anda boleh akses sekarang di laman web berikut >>> www.kerjatranslator.com


** Terbongkar Rahsia Dominasi Instagram - 'Main' Instagram 1 jam sehari, dan jana pendapatan 4 angka sebulan..Berminat boleh akses ke website ini >>> www.insta-dominasi.com



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...