Monday 15 January 2018

PAKEJ LENGKAP RESEPI PUFF, DANISH, CROISSANT & CREAMPUFF



ANDA SUKA MAKAN PUFF, DANISH, CROISSANT & CREAMPUFF DI ATAS?

Semestinya ramai di antara kita yang suka makan Puff, Danish, Croissant & Creampuff terutama pada waktu pagi “breakfast” atau waktu petang yang mana ianya menjadi favorite untuk dimakan..Kalau tak makan memang tidak sah..

Ramai dikalangan kita yang tahu resepi untuk buat Puff, Danish, Croissant & Creampuff ini…Tetapi ada yang kerap kali buat adunan Puff, Danish, Croissant & Creampuff akan timbul rasa bimbang seperti masalah dibawah: 
  • Tidak pernah buat dan tiada kemahiran asas dalam membuat Puff, Danish, Croissant & Creampuff …Tetapi jika pernah buat tidak sesedap, gebu dan lembut seperti yang dijual dikedai
  • Tidak tahu cara sukatan dan penggunaan bahan-bahan yang betul untuk buat Puff, Danish, Croissant & Creampuff .
  • Tiada kemahiran untuk membentuk Puff, Danish, Croissant & Creampuff , malah selalunya puff tersebut koyak
  • Adunan Inti / Filling Puff, Danish, Croissant & Creampuff yang dibuat tidak menepati selera anda.
  • Ni yang paling kejam sekali..hehe..anda pernah pergi kursus belajar untuk buat pelbagai jenis Puff, Danish, Croissant & Creampuff dan  serta habis ratusan ringgit. Tetapi bila balik rumah, dan cuba buat sendiri Puff, Danish, Croissant & Creampuff dan tapi tak jadi juga…Malah adunan Puff, Danish, Croissant & Creampuff dan  jadi keras pula dan inti/filling yang dibuat tidak sedap langsung.

PENYELESAIAN MASALAH DI ATAS

·         Seandainya anda menghadapi masalah diatas..saya ada pakej & ingin memperkenalkan kepada anda iaitu PAKEJ LENGKAP RESEPI PUFF, DANISH,CROISSANT & CREAMPUFF, yang mana pakej ini diajar dari asas sehingga anda mahir untuk membuat adunan Puff, Danish, Croissant & Creampuff yang sedap sehingga menjilat jari..Hehe. Pakej lengkap dan terperinci ini dihasilkan oleh Encik Mohd Hairul Hissam. Cukup mudah iaitu anda akan diajar dari perkara asas iaitu menimbang bahan, menguli, membulatkan doh sehinggalah anda dapat menyiapkan Puff, Danish, Croissant & Creampuff yang lembut, gebu dan sedap.


KELEBIHAN MEMILIKI PAKEJ INI

Jangan tunggu lagi, sekiranya anda ingin memiliki pakej ini, anda telah membuat keputusan yang bijak yang mana anda bukan sekadar mendapat resepi yang terbaik dari pakej ini. Tetapi anda akan diajar teknik-teknik penting atau rahsia adunan dalam pembuatan Puff, Danish, Croissant & Creampuff sehinggalah teknik membuat inti/filling yang amat menyelerakan.


DENGAN ITU DAPATKAN SEGERA PAKEJ INI

 sila Klik Link dibawah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...