Sunday 16 October 2011

TESTIMONI - PENGGUNA PRODUK MONAVIE

Salam sejahtera kepada pembeli / pengguna / pembaca

Monavie, Monavie, Monavie - apa tu?
Seperti maklumat, info-info yang anda telah baca di dalam blog saya sebelum ini, Monavie merupakan satu gabungan buah acai berry yang hanya terdapat di hutan Amazon serta gabungan 19 pelbagai jenis buah-buahan terpilih dan terbaik dunia untuk membekalkan daya tenaga paling optimum dan bekhasiat untuk tubuh badan kita. Kandungannya telah disahkan oleh pakar-pakar antarabangsa iaitu buah mempunyai unsur-unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh meransangkan penyembuhan luar biasa serta menyediakan pertahanan badan atau membekalkan antibodi yang kuat daripada serangan pelbagai jenis penyakit.


MONAVIE ORIGINAL & PULSE

Buah acai berry sendiri terdiri daripada kandungan-kandungan protein, lemak, fiber, vitamin, mineral-mineral dan garam-galian unik dan berkualiti untuk pemulihan semulajadi daripada pelbagai penyakit. Ibu pejabat serta kilang pemprosesan di Utah Amerika Syarikat, Monavie diproses mengikut sistem piawaian GMP yang mementingkan kebersihan, ketulenan serta kepakaran teknologi.

Khasiatnya telah diperakui oleh ramai pakar-pakar pemakanan terkenal dunia serta mendapat liputan-liputan yang meluas terutamanya di Amerika Syarikat dan Eropah. Kesan-kesan pemulihan semulajadinya telah banyak terbukti dan diperkatakan melalui testimoni-testimoni seluruh dunia dan kini MonaVie mula bertapak di pasaran Asia untuk kita berkongsi bersama akan khasiat dan kehebatannya. Kajian menunjukkan ramai orang yang mengamalkan jus herba atau makanan tambahan yang lain akan bertukar dan beralih arah kepada jus MonaVie setelah mula meminumnya.

"Anda bila lagi mau mencuba! Jika berminat membeli @ ingin mencuba produk Monavie berkenaan apa tunggu lagi !




Setiap penyakit itu ada ubatnya dan berpantang maut sebelum ajal kecuali mati. Itulah ayat yang saya boleh ungkapkan kepada Dr Mokhtar. Dr Mokhtar mengalami beberapa jenis penyakit kronik sampai ke tahap teruk iaitu  paru-parunya ingin ditebuk doktor untuk mengeluarkan air, "masyallah" .Namun seorang kawan sempat memperkenalkan jus Monavie ini kepada beliau. Pemakanan tambahan sangat penting sewaktu kesihatan kita menurun. Sebagai alternatif kepada rawatan hospital, pemakanan tambahan mampu memberi kesan tambahan dalam penyembuhan jika diambil secara berterusan.

Beliau turut mempunyai beberapa penyakit seperti kolestrol tinggi, gout, jantung bengkak dan paru-paru berair. Menurut beliau seperti rakaman video diatas, tingginya bacaan kolestrol sampai tiada bacaan yang diperolehi. Namun, dengan khasiat meminum jus kesihatan Monavie, tahap kesihatan beliau semakin pulih. Alhamdulillah.

Cuba dengar kembali pengalaman beliau seperti video diatas.



Rakaman video diatas, seorang makcik telah berkongsi pengalaman kakaknya berumur 70 tahun yang menghidap sakit lumpuh. Kakaknya adalah bekas guru, lumpuh sejak 5 tahun dan bermasalah untuk menelan makanan. Kakaknya juga bermasalah untuk melelapkan mata. Beliau telah memberikan 1 kotak MonaVie atau 4 botol untuk memulihara dan memulihkan kembali tahap kesihatan kakaknya. Hasilnya ialah kakaknya secara berterusan minum monavie dan mula menunjukkan kemampuan untuk menelan makanan dan masalah tidak boleh tidur semakin baik.  Oleh itu peningkatan kualiti kesihatan melalui pemakanan tambahan mampu memberi impak positif terhadap penyakit yang dihidapi.Insyallah..

Cuba dengar kembali pengalaman makcik ini seperti video diatas.



En. Nasir Idris 71 tahun, menghidap sakit kulit selama 35 tahun dan berbelanja antara RM700 hingga RM1000 sebulan untuk kos rawatan penyakit kulit yang dihadapinya. Setelah mencuba secara berterusan dengan pengambilan 30ml Jus Monavie, tindakbalas mula berlaku iaitu urin beliau bertukar menjadi hitam. Beliau terus mengamalkan Monavie dan kini sudah 70% sehingga 85% sembuh.

Cuba dengar kembali pengalaman beliau seperti video diatas.


MENGIKUT JENIS-JENIS PENYAKIT :-


MASALAH SENDI - Saya berumur 49 tahun, mengalami masalah sakit-sakit sendi. Satu hari suami saya memperkenalkan jus Monavie kepada saya. Setelah mengambilnya sebanyak setengah botol, sakit-sakit sendi saya mula hilang. Sebelum ni, saya ada bersenam juga untuk mengatasi masalah ini, tetapi langsung tidak berkesan. Sekarang ini setelah beberapa lama mengambil jus Monavie secara berterusan, sakit-sakit sendi saya telah hilang sama sekali. - Puan Suhaini, Singapura.


MASALAH HAID – Semasa saya berumur 21 tahun, saya mengalami masalah haid yang tidak teratur dan migrain dalam masa yang sama. Saya telah berjumpa dengan ramai doktor. Pada tahun 2007, saya menjalani pembedahan bypass untuk masalah cyst. Disebabkan masalah senggugut tadi, saya sukar untuk berjalan, menggigil dan saya boleh pengsan bila-bila masa, walaupun dalam keadaan ramai orang, nak berdiri pun tak boleh. Pada tahun lepas pula saya diberitahu oleh doktor bahawa sel darah putih saya melebihi sel darah merah. Kalau saya tidak mengambil langkah berjaga-jaga saya akan mengidap leukimia. Saya berjumpa dengan kakak saya, Nora dan dia mencadangkan supaya saya mencuba jus Monavie sebotol dan lihat bagaimana kesannya. Selepas satu minggu, syukur Alhamdulillah, saya sudah boleh berjalan walaupun dalam panas matahari. Saya juga sudah boleh berlari. Haid saya juga sudah teratur, masalah migrain dan demam-demam saya juga sudah hilang. - Puan Lina,Singapura.


BISA KAKI – Saya berumur 60 tahun. Saya diperkenalkan kepada jus Monavie oleh kawan saya yang juga Upline saya. Pada mulanya kaki saya berasa sakit dan bisa-bisa. Bila saya bangun tidur saya tak boleh jalan. Selepas satu minggu saya minum jus Monavie ni sakit kaki saya hilang dan bila bangun tidur nak berjalan pun dah tak payah pegang dinding atau katil. Nak naik tangga pun takda masalah. Sekarang saya dah boleh berjalan dengan baik. - Puan Maimun Binti Haidar


DIABETES – Saya berumur 50 tahun, telah mengalami masalah Diabetes selama 26 tahun. Saya mengambil jus Monavie satu cup (30ml), 3 kali sehari. Ajaibnya, selepas pembedahan kali ini, saya merasa sakit dan pendarahan berlaku. Jadi saya bertanya kepada doktor dan pakar bedah apa yang berlaku. Saya cakap saya rasa sakit dan berdarah. Saya tanya jika ada komplikasi yang berlaku. Tetapi doktor beritahu, saya yang ianya adalah bonus untuk saya, suatu keajaiban. Sistem saraf saya telah kembali pulih.- Makcik Singapura


MIGRAIN DAN RESDUNG 
Beliau adalah pengidap migrain dan resdung sejak 4 tahun yang lepas. Bermacam ubat-ubatan farmasi serta rawatan tradisional beliau telah cuba tapi penyakitnya tetap tidak berubah malah kadang-kadang semakin teruk. Setelah minum MonaVie selama hampir satu bulan berterusan, migrain dan resdungnya telah pulih dan hilang. - Encik Amri Yahaya dari Kuala Lumpur


SAKIT GASTRIK
Beliau pengidap sakit gastrik yang serius. Setiap kali gastrik datang, seluruh badannya menjadi lemah, menggeletar serta perutnya seakan mahu pecah disebabkan kesakitan yang teramat sangat. Setelah mengamalkan MonaVie lebih kurang sebulan, masalah gastriknya beransur pulih dan boleh dikatakan hampir tiada.- Puan Suriyah Mahmud dari Kedah

 

JANGKITAN KUMAN
Seorang pesakit jangankitan kuman. Dalam bulan Mei 2008, beliau telah dijangkiti virus melalui luka pada badan menyebabkannya deman panas yang berpanjangan sehingga dimasukkan ke dalam ICU. Selepas keluar dari hospital, badannya masih terlalu lemah dan tidak bermaya. Selepas minum MonaVie selama satu minggu secara berterusan, perubahan mendadak berlaku. Beliau berasa lebih bertenaga dan kesihatan semakin pulih - Madam Ong Sway Poh dari Pulau Pinang


KESAKITAN SARAF TULANG BELAKANG
Beliau mengalami sakit belakang yang agak teruk sejak 5 bulan yang lepas. Kadang-kadang kesakitan belakangnya menyebabkannya terpaksa mengambil cuti kerja dan secara langsung tidak dapat melakukan kerja-kerja berat. Setelah minum MonaVie hampir 2 minggu secara berterusan,beliau mula merasakan perubahan pada sakit belakangnya. Masuk bulan ke lima, sakit belakangnya boleh dikatakan hampir pulih dan hilang.- Encik Syed Fakrulrazi Ahmad dari Kedah

ASMA/LELAH/SEMPUT
Adik Zakwan adalah pengidap asma dan kerap lelah. Setiap kali adik Zakwan deman, asma dan sakit lelahnya turut akan terjadi. Setiap kali itu juga dia terpaksa menggunakan nebulizer untuk untuk melegakan pernafasan. Kadang-kadang berlaku sesak pernafasan. Walaupun bermacam ubat telah dicuba, asma dan lelah masih terjadi sehingga menjadikan adik Zakwan tidak selesa. Setelah mencuba minum MonaVie hampir 2 minggu, penyakit asma dan lelah semakin berkurangan - Adik Zakwan Ahmad berumur 14 tahun

TEKANAN DARAH RENDAH
Setiap kali bangun dari duduk,menaiki tangga atau menaiki lif beliau kerap merasa pening-pening. Disebabkan tekanan darah yang rendah beliau selalu mengalami pening dan kadang-kadang pandangan menjadi kabur sedikit. Sudah bermacam ubat dan makanan kesihatan beliau telah cuba tetapi masih tiada perubahan. Setelah diperkenalkan MonaVie, beliau minum monavie hampir sebotol, perubahan berlaku dan rasa kepeningannya terus hilang.- Madam YT Chua dari Pulau Pinang

BUASIR/SEMBELIT
Beliau mengidap buasir dan sembelit sejak 2 tahun yang lepas. setiap kali ingin membuang najis beliau berasa takut kerana mengalami kesakitan. Beliau terpaksa makan satu kotak ubat buasir setiap kali masalah buasir terjadi. Setelah mengamalkan MonaVie selama 4 bulan, masalah buasir dan sembelit terus hilang malah peredaran pembuangan najis berjalan lancar- Encik YS Gan Pulau Pinang



"Dari testimoni-testimoni pesakit / penguna Monavie di atas, anda mungkin salah seorang pesakit yang mengidap penyakit yang sama dengan testimoni-testimoni di atas...So apa tunggu lagi ! Bila lagi mau mencuba ! Jangan tunggu sampai sakit teruk barulah nak minum Monavie.."

"Biar permulaan ini, kita mula minum dulu untuk mencegah penyakit supaya badan kita sentiasa bertenaga dan cergas..Jika berminat membeli  @ ingin mencuba produk Monavie berkenaan apa tunggu lagi"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...