Friday 31 May 2013

PAKEJ LENGKAP RESEPI DONUT DAN CAKOI


ANDA SUKA MAKAN CAKOI DAN DUNKIN DONUT DI ATAS ?

Mestilah sukakan..Kalau anda pergi shopping kompleks anda akan jumpa kiosk yang jual dunkin donut dan jualan dunkin donut sungguh laris. Jika anda pergi pasar malam @ pasar tani pula, anda akan jumpa ada peniaga yang akan menjual cakoi dan sampai beratur panjang untuk menunggu beli cakoi..

Semestinya ramai juga yang telah tahu resepi untuk buat cakoi dan donut ini…Tetapi ada diantara kita yang setiap kali buat adunan cakoi dan donut akan timbul kerisauan seperti dibawah :
  • Tiada kemahiran khusus & asas dalam membuat cakoi dan donut..Akan tetapi jika pernah buat sekalipun ianya tidak gebu dan lembut seperti yang dijual dikedai.
  • Anda tidak tahu cara sukatan dan penggunaan bahan-bahan yang betul untuk buat cakoi dan donut.
  • Anda tercari-cari teknik yang betul dalam menguli, membahagikan doh, membulatkan doh dan macam-macam lagi
  • Yang paling menyedihkan adalah anda pernah pergi kursus untuk buat pelbagai jenis cakoi dan dunkin donut dan habis ratusan ringgit. Tetapi bila balik rumah, dan cuba buat sendiri cakoi dan dunkin donut tetapi tak menjadi seperti yang diharapkan…Malah cakoi dan donut jadi keras pula dan keluarga tidak suka makan cakoi dan donut anda.

 SETIAP MASALAH BOLEH DISELESAIKAN

Jika anda menghadapi kesulitan diatas..saya ada jalan penyelesaiannya  & ingin saya perkenalkan kepada anda PAKEJ LENGKAP RESEPI DONUT DAN CAKOI yang mana pakej ini diajar dari asas sehingga anda mahir untuk membuat adunan cakoi dan donut. Pakej lengkap dan terperinci ini dihasilkan oleh Encik Mohd Hairul Hissam. Anda akan diajar dari perkara asas iaitu menimbang bahan, menguli, membulatkan doh sehinggalah anda dapat menyiapkan cakoi dan donut yang gebu, lembut dan sedap. Selain itu anda juga dapat membuat ala-ala dunkin donut untuk anak anda dan yang pasti mereka akan sukakannya..Gerenti sedap.. 

Pakej lengkap ini dihasilkan melalui video iaitu semua cara membuat cakoi dan donut akan ditunjukkan secara step by step. Ini memudahkan anda sambil membuat adunan cakoi dan donut, anda boleh melihat video berkenaan mengenai langkah-langkah yang seterusnya tanpa tertinggal satu step pun. Cukup praktikal dan amat mudah bukan..Hanya tonton video sambil tangan buat kerja..

JANA PENDAPATAN DENGAN MENJUAL CAKOI DAN DONUT

Setelah anda mahir dan berjaya mengikuti semua step-step yang ditunjuk dalam pakej video berkenaan..dan terbukti cakoi dan donut yang anda buat menjadi gebu, lembut dan sedap, maka anda boleh mulakan untuk buat bisnes cakoi dan donut dengan cara menghantar cakoi dan donut tersebut ke kantin sekolah, kedai runcit @ dengan menjualnya di pasar malam..Ini adalah permulaan yang baik untuk jana pendapatan melalui bisnes cakoi dan donut..


PAKEJ LENGKAP RESEPI DONUT DAN CAKOI YANG HARUS DIMILIKI

Pakej lengkap ini akan membantu anda untuk menghasilkan cakoi dan donut yang gebu, lembut dan lazat. Pembelajaran melalui video ebook dihasilkan khas untuk anda oleh Encik Mohd Hairul Hissam dan pakej ini mengandungi gabungan video, gambar dan text.  Anda akan belajar secara praktikal dan mudah di fahami melalui 8 modul-modul yang menarik serta anda akan diajar dengan terperinci secara step by step. Mari kita lihat 8 modul yang menarik ini.



KELEBIHAN MEMILIKI PAKEJ INI

Sekiranya anda ingin memiliki pakej ini, anda telah membuat keputusan yang tepat yang mana anda bukan sekadar mendapat resepi yang terbaik dari pakej ini. Tetapi anda akan diajar teknik-teknik penting atau rahsia adunan dalam pembuatan cakoi dan donut. Semua panduan penting ini akan diajar secara step by step dari perkara yang paling asas sehinggalah anda mahir..Semuanya ini ditunjukkan melalui pakej video ebook dan ia termasuk dengan penerangan bersuara yang detail serta mudah difahami oleh anda..



Selain itu kelebihan menggunakan video ebook ini, anda boleh mengulangnya beberapa kali sehingga anda mahir. Jika anda terlupa, anda boleh kembali semula kepada video tutorial yang disediakan. Jadi apa tunggu lagi..Semua penerangan mengenai PAKEJ LENGKAP RESEPI DONUT DAN CAKOI telah dihuraikan panjang lebar..Dapatkan segera, pakej yang berbaloi untuk dimiliki..

DENGAN ITU DAPATKAN SEGERA PAKEJ INI

Untuk tempahan sila Klik Link dibawah


10 comments:

  1. assalam admin..mmg menarik pakej ni..lembut je donut dan cakoi bila ikut resepi dlm pakej ni..ank sy suka donut..yg penting mudah dipelajari..bezz sgt.

    ReplyDelete
  2. wslm pn yusni..ye puan..pakej ni mmg mudah dipelajari & amat berbaloi untuk memilikinya..tq puan

    ReplyDelete
  3. hi tn blog..sy de beli pakej ni melalui link tn..syukur akhirnya sy dpt buat cakoi..sebelum ni klu buat msti keras je..hehe..tq tn..kredit pd en hairul hissam sb wat video ebook yg sng difahami

    ReplyDelete
  4. hi nik adila..time kasih beli melalui link sy..pakej yg dihasilkan oleh tn hairul hissam mmg lengkap dgn panduan yg jelas.

    ReplyDelete
  5. salam tuan,time kasih sbb buat review pakej ni. syukur dgn panduan yg sy beli ni mmg cukup lengkap & mudah diikuti. skrg ni sy buat part time jual cakoi & donut di pasar malam. tq tn

    ReplyDelete
  6. wslm zull..moga panduan ini dapat beri manafaat dan tambahan rezeki yang melimpah-ruah untuk anda..moga maju jaya

    ReplyDelete
  7. salam admin..masih ada lagi ker pakej ni..mahu beli lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm puan zawaiah. masih ade lg..blh buat pembelian melalui link diatas ye puan

      Delete
  8. Replies
    1. RM 60 puan..boleh buat pembelian melalui link diatas..tq

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...