Friday 24 May 2013

PAKEJ LENGKAP RESEPI ROTI CANAI DAN MURTABAK


ANDA SUKA MAKAN ROTI CANAI DAN MURTABAK DI ATAS?

Sudah tentu ramai di antara kita yang suka makan Roti Canai dan Murtabak..Terutama pada waktu pagi “breakfast” atau kalau anda lihat di Malaysia ianya tidak kira waktu, menu ini salah satu yang wajib untuk dimakan..Hehe..Kalau x pekena memang tidak sah..Dan ramai juga diantara kita yang tahu resepi untuk buat Roti Canai dan Murtabak ini…Tetapi ada diantara kita yang kerap kali buat adunan Roti Canai dan Murtabak serta memasak kuah tetapi timbul rasa bimbang seperti masalah dibawah :

  • Tidak pernah buat dan tiada kemahiran asas dalam membuat Roti Canai dan Murtabak..Tetapi jika pernah buat tidak sesedap, gebu dan lembut seperti yang dijual dikedai
  • Tidak tahu cara sukatan dan penggunaan bahan-bahan yang betul untuk buat Roti Canai dan Murtabak.
  • Tidak tahu teknik yang betul dalam menguli, membahagikan doh, membulatkan doh dan macam-macam lagi
  • Tiada kemahiran untuk menebar Roti Canai dan Murtabak malah kalau jadi roti yang ditebar koyak
  • Kuah roti Roti Canai dan Murtabak yang dimasak tidak menepati selera anda.
  • Ni yang paling teruk..hehe..anda pernah pergi kursus belajar untuk buat pelbagai jenis Roti Canai dan Murtabak serta habis ratusan ringgit. Tetapi bila balik rumah, dan cuba buat sendiri Roti Canai dan Murtabak tapi tak jadi juga…Malah adunan Roti Canai dan Murtabak jadi keras pula dan kuah yang dimasak tidak sedap langsung.


PENYELESAIAN MASALAH DI ATAS

Seandainya anda menghadapi masalah diatas..saya ada cara & ingin memperkenalkan kepada anda PAKEJ LENGKAP RESEPI ROTI CANAI DAN MURTABAK, yang mana pakej ini diajar dari asas sehingga anda mahir untuk membuat adunan Roti Canai dan Murtabak serta kuah yang sedap sehingga menjilat jari..Hehe. Pakej lengkap dan terperinci ini dihasilkan oleh Encik Mohd Hairul Hissam. Anda akan diajar dari perkara asas iaitu menimbang bahan, menguli, membulatkan doh sehinggalah anda dapat menyiapkan Roti Canai dan Murtabak yang lembut, gebu dan sedap.

Selain itu pakej ini mengajar untuk menumis tiga jenis kuah Roti Canai dan Murtabak iaitu Kuah kari ayam, kuah dhall dan sambal ikan bilis sehinggalah siap kuah yang sedap dan lazat.

Pakej ini juga semestinya mengajar anda teknik yang betul dalam menebar Roti Canai dan Murtabak. Untuk memudahkan anda mahir menebar, kita perlu membuat latihan kepada bahan lain. Ini merupakan sesi latihan melembutkan tangan sebelum anda menebar pada doh Roti Canai dan Murtabak. Cara ini amat berkesan dan membantu anda mahir menebar doh Roti Canai dan Murtabak.

Panduan lengkap untuk pakej ini dihasilkan melalui video iaitu semua cara membuat Roti Canai dan Murtabak akan ditunjukkan secara step by step. Ini memudahkan anda sambil membuat adunan roti, anda boleh melihat video berkenaan seterusnya mengenai cara-cara yang berikutnya tanpa tertinggal satu step pun. Melalui video ini, anda boleh belajar dan tonton berulang kali sehingga mahir. Jika terlupa, boleh tonton semula..Cukup mudah dan praktikal bukan..

PERSOALAN BUAT BISNES ROTI CANAI DAN MURTABAK..BOLEH KER?

Kita perlulah berfikiran positif..Tentulah boleh…Ok setelah anda Berjaya mengikuti semua step-step yang ditunjuk dalam pakej video berkenaan..dan terbukti Roti Canai dan Murtabak yang anda buat menjadi lembut, gebu dan sedap, maka anda boleh mulakan untuk buat bisnes Roti Canai dan Murtabak..

Strategi Bisnes Cara Pertama :

Cukup mudah anda perlu cari tapak pasar tani @ pasar malam @ bazar  ramadhan dan anda cuba berniaga di tempat berkenaan secara kosisten..Tidak perlu hari-hari berniaga cukup untuk hari Sabtu dan Ahad, Insyaallah, saya yakin anda boleh lakukannya.

Strategi Bisnes Cara Kedua :

Anda boleh buat Roti Canai dan Murtabak segera atau “Frozen Roti Canai dan Murtabak”..Setelah selesai pembungkusan anda boleh hantar ke kantin sekolah, kedai runcit atau pun menjualnya secara online melalui facebook atau blog..hehe..Ini secara tidak langsung ia adalah permulaan yang baik untuk anda buat duit melalui bisnes Roti Canai dan Murtabak..

UNTUNG BERSIH MELALUI BISNES ROTI CANAI DAN MURTABAK

Secara umumnya ramai diantara kita yang tidak menyedari potensi bisnes Roti Canai dan Murtabak yang amat menguntungkan. Sudah semestinya, ia memang lumayan. Tahukah anda untuk kos sekeping roti canai kosong dengan kuahnya lebih kurang 25 sen sahaja. Manakala bagi Kos sekeping murtabak saiz sederhana tidak sampai RM1.00. Jom lihat untung kasarnya :

Roti Canai Kosong
Harga Jualan : RM 1.20
Kos : RM 0.25
Untung Kasar : RM 0.95


Murtabak Saiz Sederhana
Harga Jualan: RM3.00
Kos: RM1.00
Untung Kasar: RM2.00

Mari Kita Lihat Analisis Keuntungannya Jual Murtabak:

Dengan hanya menjual 100 keping sehari sahaja, anda boleh untung RM200 setiap hari. Jika anda berniaga 5 hari seminggu, jumlah keuntungan RM4,000 sebulan. Wow, RM 4 ribu tu. Dan selepas ditolak kos operasi, duit minyak dan sebagainya, anda boleh untung bersih dalam RM3 ribu sebulan.

Itu baru jual 100 keping sehari. Di pasar malam yang ramai orang, anda boleh jual lebih dari itu dengan keuntungan yang lebih lagi. Manakala jika anda menjual murtabak saiz besar dengan harga lebih RM5.00. Margin keuntungannya lebih besar. Memang ramai tidak menyedari keuntungan bisnes murtabak ini.



PAKEJ LENGKAP CARA BUAT ROTI YANG HARUS DIMILIKI

Pakej lengkap ini akan membantu anda untuk menghasilkan Roti Canai dan Murtabak yang lembut, gebu dan lazat. Pembelajaran melalui video ebook dihasilkan khas untuk anda oleh Encik Mohd Hairul Hissam dan pakej ini mengandungi gabungan video, gambar dan text.  Anda akan belajar secara praktikal melalui 8 modul-modul yang menarik dan juga anda akan diajar dengan terperinci secara step by step. Mari kita lihat dengan lebih terperinci 8 modul yang menarik ini dan dapatkan BONUS tambahan selagi stok masih ada



KELEBIHAN MEMILIKI PAKEJ INI

Untuk makluman anda sekiranya anda ingin memiliki pakej ini, anda telah membuat keputusan yang bijak yang mana anda bukan sekadar mendapat resepi yang terbaik dari pakej ini. Tetapi anda akan diajar teknik-teknik penting atau rahsia adunan dalam pembuatan Roti Canai dan Murtabak sehinggalah teknik menebar Roti serta membuat kuah yang amat menyelerakan.


Semua panduan penting ini akan diajar secara step by step dari perkara yang paling asas sehinggalah anda mahir.. Semuanya ini ditunjukkan melalui pakej video ebook dan ia termasuk dengan penerangan bersuara yang detail serta mudah difahami oleh anda..Selain itu kelebihan menggunakan video ebook ini, anda boleh mengulangnya beberapa kali sehingga anda mahir. Jika anda terlupa, anda boleh kembali semula kepada video tutorial yang disediakan. Jadi apa tunggu lagi..Semua penerangan mengenai PAKEJ LENGKAP RESEPI ROTI CANAI DAN MURTABAK telah dihuraikan panjang lebar..Dapatkan segera, pakej yang murah dan berbaloi untuk memilikinya..


DENGAN ITU DAPATKAN SEGERA PAKEJ INI

Untuk tempahan sila Klik Link dibawah



10 comments:

  1. salam tn.bila tn bg idea ttg strategi & analisa keuntungan.mcm bez pulak utk berniaga roti canai.brp harga pakej ni tn..cam berminat la

    ReplyDelete
  2. wslm tn..mmg bez berniaga ni tn.cuma kene ada ilmu & strategi dulu..harga pakej ni RM 60..insyallah

    ReplyDelete
  3. slm.byk jgk keuntungan jual roti canai & murtabak ni.kalau de tapak niaga kan bez.

    ReplyDelete
  4. wslm tuan.mmg byk untungnya.xperlu tapak niaga.tuan boleh jual frozen roti canai @ murtabak..insyallah gerenti laku.

    ReplyDelete
  5. Assalam admin..tq bg ilham utk berniaga murtabak utk bulan pose ni..pakej ni ada lg x..mau beli.

    ReplyDelete
  6. wslm tn Erwan..hrp ilham menjadi kenyataan..hehe..pakej ni ada lg insyallah..dptkn segera krn harganya mmg terbaik

    ReplyDelete
  7. assalam tn.nk kongsi cerita.tq & puashati beli pakej ni krn skrg sy br je berniaga jual murtabak dlm bln ramadhan ni.sambutan alhamdulillah.tq pd admin blog ni & en hairul.

    ReplyDelete
  8. wslm tn solehin..ye tq kembali..sy share pakej ni utk kita sama2 tambah pendapatan..Wow dh start jual murtabak..rezeki ramadhan namanya tue..so slmt berniaga tn.

    ReplyDelete
  9. slm tuan..tq atas perkongsian pakej ni.alhamdulillah sy dh miliki pakej ni.apa yg dpt sy katakn pakej ni penerangannya amat detail & skrg sy berniaga kecil2an buat roti canai & murtabak utk tempahan majlis @ jamuan.dpt skit duit poket.tq tn & en hairul.

    ReplyDelete
  10. wslm tuan izahar..sy ucapkan tahniah atas tindakan tuan yg sudah mula berjinak2 utk berniaga..insyallah rezeki akan bertambah jika kita berusaha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...