Wednesday 4 February 2015

CARA BUAT ROTI CANAI LEMBUT DAN RANGUP


Setiap pagi, tidak sah kalau hendak sarapan, semestinya kita mencari roti canai dan teh tarik..Perhhh..Sedap sungguh kalau makan roti canai dengan kuah kari..Terangkat & menyelerakan..

Sepertimana yang anda tahu, Roti canai merupakan hidangan yang sungguh disukai oleh rakyat Malaysia.

Rasa roti canai yang lembut, rangup dan enak dimakan begitu sahaja. Roti canai sesuai dimakan pada waktu pagi, petang, malam atau pada bila-bila masa.

Yang paling best kalau dapat dimakan dengan kuah sambal atau kari.. Kadang-kadang, anda tengok ada juga yang makan bersama susu pekat..Ikut selera masing-masing..Hehe

Seperti yang anda ketahui, memang tidak ramai diantara kita yang tahu untuk membuat roti canai yang lembut, rangup dan enak lagi sedap di makan..

Sebenarnya untuk membuatnya tidaklah susah manapun. Asalkan anda hanya perlu tahu teknik yang betul dalam penggunaan bahan untuk membuat doh roti, menguli, menebar dan memasak roti canai. Bahan-bahannya pula adalah yang mudah dibeli di kedai runcit yang berhampiran dirumah anda..

Jika anda membuatnya sendiri sudah tentu ianya lebih terjamin bersih dan selamat dimakan selain di jamin halal.

Yang paling penting jika anda sudah pandai atau mahir untuk membuat roti canai, ianya boleh dijadikan perniagaan yang menguntungkan..Memang berbaloi..Jadi mari saya memperkenalkan pakej yang terbaik untuk anda..


PAKEJ CARA BUAT ROTI CANAI LEMBUT DAN RANGUP




Pakej ini mengandungi 8 modul yang sangat menarik iaitu :

MODUL 1 : MEMBUAT ROTI CANAI ORIGINAL
MODUL 2 : TEKNIK MENEBAR ROTI CANAI
MODUL 3 : MENGENDALIKAN MESIN PENGULI
MODUL 4 : MEMBUAT ANEKA ROTI CANAI
MODUL 5 : MEMBUAT ROTI CANAI SEGERA
MODUL 6 : MEMBUAT ANEKA MARTABAK
MODUL 7 : PENGIRAAN KOS ROTI CANAI
MODUL 8 : MEMBUAT KUAH ROTI CANAI

Apa yang menarik, modul dalam tersebut adalah berbentuk video intraktif secara step by step. Memang gerenti pandai..Modul Video Interaktif tersebut membolehkan anda menjadi mahir dalam membuat roti canai yang lembut serta sedap dimakan. Anda bukan sahaja belajar membuat roti canai yang enak, lembut dan rangup tetapi juga turut diajar cara untuk memulakan perniagaan roti canai yang lengkap. Semestinya berbaloi memiliki produk ini..

Cara pembelian adalah melalui link laman web ini >>> CARA BUAT ROTI CANAI LEMBUT DAN RANGUP



2 comments:

  1. salam tuan admin..pakej ni ada lagi x..berminat nak beli

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm puan. pakej ni ada lagi. blh dapatkan di website di atas

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...