Wednesday 21 January 2015

ADVERTORIAL.MY CARA MUDAH UNTUK BUAT DUIT GUNA BLOG



Yeahhh kali ni saya nak bagitau kepada anda teknik paling mudah untuk buat duit dengan melalui Advertorial.MY iaitu buat review melalui blog anda.

Advertorial.MY adalah sebuah website yang menjadi pengantara atau orang tengah antara blogger dan para pengiklan untuk mendapatkan khidmat review. Tujuan mereka adalah mencari pengiklan yang berpotensi untuk menggunakan servis review untuk menulis review yang menarik diblog-blog blogger yang berdaftar secara rasmi di Advertorial.MY…Cukup mudah..

Advertorial.MY ini sebenarnya membuka laluan atau lubuk yang terbaik untuk para blogger mencari peluang untuk mendapatkan kerja dengan menulis review yang telah dipersetujui bersama.

Jika sebelum ini kita dapat lihat dan dengar blogger-blogger yang pro mendapat buat duit dengan menulis review dari syarikat-syarikat besar. Kali ini peluang terbuka luas untuk blogger macam saya ini juga boleh buat duit dari perkara yang sama dengan platform yang diwujudkan oleh Advertorial.MY. Senang cerita Advertorial.MY ini adalah LUBUK TERBAIK UNTUK BUAT DUIT khusus untuk blogger-blogger di Malaysia.


LUBUK TERBAIK UNTUK BUAT DUIT !!!

Cuba anda bayangkan kalau anda letak harga RM50 untuk satu entri review..Jika sebulan anda dapat tugasan dalam 10 entri review..Hahhhh dah dapat berapa kan? Anda boleh calculate sendiri betapa berbaloinya jika anda dapat daftar di Advertorial.MY.. Rasanya dah dapat cover balik modal pendaftaran yuran sebanyak RM59.90 sekali sahaja…… Jika anda dapat 10 tugasan dengan harga yang anda letak RM50, maknanya dah jadi RM500…Fuhhh memang terbaik bro..

BAGAIMANA IA BERFUNGSI?

Untuk buat duit dengan laman Advertorial.MY ia cukup “Straight Forward” dan ringkas. Asalkan anda mempunyai laman blog sendiri serta aktif menulis, sudah cukup untuk anda menjana pendapatan lumayan dengan mengiklankan tawaran advertorial anda di laman ini.
  • Anda iklankan blog anda di laman Advertorial.MY .
  • laman berkenaan akan carikan pengiklan untuk anda.
  • Anda dan pengiklan buat persetujuan & pembayaran.
  • Tulis dan publish advertorial untuk pengiklan.
Berminat untuk buat duit boleh daftar untuk menyertai disini >>>> Advertorial.MY




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...