Saturday 10 January 2015

TEKNIK KURUS DENGAN DIET ATKINS



Anda gemuk dan mengalami situasi ini
  • Pernahkan anda dipersendakan dengan gelaran atau panggilan gemuk yang  memalukan anda?
  • Pernahkah anda mengalami situasi dimana tiada orang pun yang memberi tumpuan pada anda, sebaliknya hanya pada rakan anda yang lebih kurus dan bergaya? Sudah tentu anda berkecil hati
  • Tak nak datang majlis reunion sekolah sebab bimbang akan diperkatakan dan bentuk badan yang gemuk dipersoalkan?



Siapalah yang tak nak kurus kan. Kalau boleh nak maintain kurus dan miliki bentuk badan yang ideal. Betul tak.. Kata orang kalau diet ni kenalah berdisiplin. 




ANDA MAHU KURUSKAN, JADI PERNAH DENGAR TAK 


Apa itu Diet Atkins
Diet Atkins adalah cara & corak pemakanan yang diperkenalkan oleh Dr. Robert C. Atkins bagi membantu seseorang individu yang gemuk itu untuk mengurangkan berat badan melalui konsep pembakaran karbohidrat (carbohydrate) dan lemak di dalam badan. Cukup mudah untuk mengamalkannya & yang penting konsisten.

Cara - Cara Diet Atkins
Caranya memang mudah dengan mengurangkan dan menghadkan makanan berkarbohidrat seperti nasi, mee, kentang dan gula, badan akan mula membakar lemak sebagai bahan api. Ini bererti berat badan korang akan mula menyusut dan beransur kurus sedikit demi sedikit.

Kebaikan Diet Atkins
Melalui diet program diet Atkins ini, fokus utama adalah dengan tidak mengambil karbohidrat dan kurangkan gula. Secara dasarnya program ni tidak ketat sangat. sebab bergantung kepada keadaan seseorang tu, program ini boleh disesuaikan. Bahan utama untuk program ini adalah Air. Sebab dalam badan kita ni banyak kandungan airnya.

Kalau anda berminat untuk menguruskan badan saya syorkan anda ikut teknik kurus dengan Diet Atkins  . Melalui Diet Atkins ini anda boleh ikut panduan yang betul dan lengkap untuk capai target kurus anda tu..Semua ada dalam panduan melalui link dibawah ini. Tak rugi amalkan teknik ini sebab ianya ternyata berkesan 

Download link di sini >> TEKNIK KURUS DENGAN DIET ATKINS  


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...