Monday 25 May 2015

BISNES BAZAR RAMADHAN JUAL AIR SOYA DAN TAUFUFAH BOLEH UNTUNG RM 7500


Ramadhan hampir tiba..Mesti di kalangan kita yang bekerja ingin membuat part time berniaga di bazar ramadhan, pasar tani serta pasar malam.

Kesempatan ini anda boleh ambil untuk buat bisnes yang menguntungkan serta mendapat pulangan 100% iaitu menjual air soya dan taufufah.

Sebab apa saya berkata demikian kerana bisnes taufufah dan air soya boleh untung RM 7500 sebulan bila anda jualnya di bazar ramadhan dan juga pasar tani atau di pasar malam.

Apa tidaknya penyediaanya cukup mudah dan tak perlu bersusah payah. Hanya mengambil masa 2 jam untuk penyediaan dan setelah siap boleh terus untuk di jual.

BETUL KE BOLEH UNTUNG BISNES INI.

SUDAH TENTU BOLEH UNTUNG PUNYA !! Jom saya terangkan dengan terperinci..Untuk membuat air soya dan taufufah ini, kos penghasilannya amatlah rendah sekali dan yang paling penting keuntungannya berlipat kali ganda..

Ok kita fokus pada air soya..Cuba anda bayangkan untuk sekilo kacang soya yang berharga RM3.50 boleh menghasilkan lebih kurang 15 liter air soya. Seterusnya anda jual ikut harga semasa iaitu sebagai contoh RM 2.50 sebekas..Cuba lihat keuntungannya iaitu lebih kurang 30 kali ganda dari kosnya. Memang lumayan dan berbaloi sekali.

1 liter air = RM 2.50 sebekas
Kalau anda hasilkan air soya 100 liter sehari = RM 250
Kalau sebulan = Keuntungan anda = RM 7500

Perhhh keuntungan sebulan RM 7500 hanya tumpu pada bulan ramadhan sahaja atau bisnes di pasar malam..Cukup lumayan..

Ramai yang tidak tahu strategi ni kan..Jom saya share kenapa strategi berniaga air soya dan taufufah ini menjadi pilihan.

STRATEGI JANA PENDAPATAN BERNIAGA AIR SOYA DAN TAUFUFAH

Anda boleh menjana pendapatan secara sampingan dengan menjual taufufah dan air soya. Kenapa saya berkata demikian kerana :
  • Mendapat permintaan yang tinggi tambahan lagi apabila berpuasa orang ramai dahagakan air jadi ianya memang sesuai untuk dijual terutama dari kalangan orang dewasa sehinggalah kanak-kanak sudah tentu amat menyukainya.
  • Mempunyai pasaran yang luas terutama menjualnya di bazaar ramadhan selain ianya boleh diletakkan di gerai-gerai kawan-kawan, pasar tani, pasar malam dan sebagainya.
  • Sesuai untuk peniaga yang ingin menambahkan lagi produk jualan dan juga kepada anda yang ingin memulakan perniagaan, saya rasa ini adalah bisnes yang terbaik untuk anda mulakan bagi menjana pendapatan.
  • Selain itu jika anda masih bekerja, ini adalah salah satu strategi sumber pendapatan sampingan yang boleh buat secara part time dan dibuat pada hari Sabtu dan Ahad kerana secara tidak langsung akan dapat menambahkan duit poket anda.
  • Yang penting modal yang amat rendah dan mendapat keuntungan yang tinggi.

Jika anda berminat untuk membuka bisnes air soya dan taufufah dan ingin mendapatkan resepi yang betul lagi sedap, anda boleh rujuk di website ini >>> www.rahsiataufufah.com



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...