Friday 26 January 2018

TERBONGKAR CARA GEMPAK MENJALANKAN BISNES AIR BALANG & DESERT


Jika anda ingin mendapat keuntungan 100% dari jualan bisnes air balang & desert ini, saya syorkan anda untuk layari website ini >>> www.bisnesair.com

Melalui website ini anda akan diajar secara resepi air balang, malah anda akan diajar dengan teknik-teknik penting dalam pembuatan air, dadih dan mousse yang  sedap. Kesemua diajar melalui video bersuara step by step dari asas sehingga pandai. Video dimuatkan di dalam video movie. Inilah ilmu yang sukar diperolehi di mana-mana. Ini sangat membantu bisnes anda

Ok sekarang untuk memberi kefahaman kepada anda, semua 6 modul berkenaan bisnes air ini boleh didapati  pada website ini >>> www.bisnesair.com . 

Melalui website ini, anda akan diberi penerangan cara menjalankan bisnes air, dadih dan dessert melalui penerangan terperinci untuk bisnes anda oleh Encik Hairul Hissam  


Apa yang anda akan ketahui & diajar adalah ? : 

1. Cara memilih dan memohon tapak penjaja di tepi jalan. Segala prosedur dan cara memohon akan diajar dengan terperinci. Panduan ini dari pengalaman rakan saya berniaga di tepi jalan.

2. Cara memilih dan memohon tapak bazar dan pasar malam. Segala prosedur dan cara memohon akan diajar dengan terperinci. Panduan ini dari pengalaman saya sendiri bisnes makanan di pasar malam. Dan cara mengelak anda terpilih bazar yang kurang orang.

3. Cara memilih dan memohon tapak berniaga di dalam hypermarket. Panduan dari pengalaman rakan saya yang pernah bisnes di hypermarket.

4. Cara mendapat maklumat tapak pasar malam yang kosong. Anda kena cepat sebelum direbut orang lain. Oleh itu perlu dapat sumber yang cepat dan betul.

5. Rahsia memasuki tapak pasar malam yang ramai orang. Biasanya tapak pasar malam yang ramai orang memang penuh. Namun ada cara yang dikongsi peniaga pasar malam semasa saya berniaga di sana. Memang berkesan.

6. Jenis-jenis peralatan semasa berniaga di tapak niaga. Ini termasuk jenis meja yg tahan, balang air, kanopi dan lain-lain. Cara memasang konopi dan meja juga diajar. Harganya dan cara beli by pos turut diberitahu. 

7. Cara mendapatkan peralatan dan bahan mentah bisnes air balang di kawasan atau tempat anda. Sudah pasti di tempat atau pusat peniaga-peniaga mendapatkan bahan mentah dan peralatan pada harga borong. Saya akan ajar anda cara untuk mendapat lokasi tempatnya dengan mudah di kawasan anda. Walau di mana anda tinggal, cara saya ini sangat membantu anda. Kerana ia dari pengalaman peniaga-peniaga.

8. Cara mejalankan bisnes air, mousse dan dadih. Ini termasuk pengurusan bahan-bahan dan masa dalam penyediaan sebelum dan selepas sampai di tapak niaga. Panduan ini dari rakan saya peniaga air.

9. Strategi jual air balang dalam menarik perhatian pelangan dan melariskan jualan air, mousse dadih anda. Serta mendapat loyal customer. serta memaksimumkan keuntungan bisnes air balang paling tinggi.Tips rahsia nie dari rakan peniaga air yang telah berjaya.

Tips-tips ini dari pengalaman ramai peniaga-peniaga. Memang sangat membantu untuk anda memulakan bisnes air, dadih mousse dengan jayanya seperti ramai yang telah berjaya 


Anda berminat buat bisnes air !!! Jom pelajari teknik-teknik bisnes air balang. Memang meletopss. Modal sikit tapi untung 1 hari boleh dapat RM 500. Semua panduan penting ini akan diajar secara step by step dari perkara yang paling asas sehinggalah anda mahir..Jadi apa tunggu lagi..Semua penerangan mengenainya ada di website ini >>> www.bisnesair.com 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...