Monday 12 January 2015

RAHSIA TEMUDUGA "INTERVIEW" & PENULISAN RESUME






eBOOK RAHSIA BIJAK TEMUDUGA








eBOOK

RAHSIA RESUME SUPERSTAR DIBONGKAR 

Anda harus mendapatkan eBook Rahsia Bijak Temuduga dan eBook Rahsia Resume Superstar Dibongkar !!! ini dandengan memiliki kedua-dua eBook ini ianya sangat berbaloi dan sesuai untuk anda. eBook ini ditulis khusus untuk golongan berikut :
1) Mereka yang ingin menceburi sektor awam dan swasta dan sedang melakukan persediaan untuk menghadapi interview
2) Mereka yang bakal menghadiri temuduga sektor awam dan swasta tetapi tidak pernah atau tiada pengalaman menghadiri interview
3) Tips soalan-soalan yang perlu anda jawab supaya setiap soalan yang diutarakan oleh mereka dapat anda jawab
4) Buku ini juga adalah kepada mereka yang sering gagal dalam temuduga kerja dan tidak tahu apa sebab kenapa mereka boleh gagal.
5) Khusus kepada calon yang ingin tahu bagaimana untuk memberikan jawapan yang berkesan , mempunyai impak yang tinggi dan dapat mempengaruhi panel temuduga.
6) Khusus kepada calon yang ingin tahu bagaimana untuk memberikan maklumat dan strategi penulisan resume yang berkualiti  supaya pihak majikan tertarik tentang maklumat resume anda.
Oleh itu jika anda termasuk dalam golongan di atas, eBook ini bolehlah dianggap sesuai dan berbaloi untuk anda miliki dan besar berkemungkinan ia dapat membantu bersedia menghadapi interview dan dapat menjawab pelbagai persoalan serta menyelesaikan permasalahan yang berkaitan dengan interview kerja.
***Akan tetapi, jika anda tidak termasuk dalam golongan di atas, eBook ini bukanlah untuk anda.

Klik Di Sini : Order eBook Rahsia Resume Superstar Dibongkar !!

ADAKAH eBOOK INI BERBALOI UNTUK DIMILIKI ?


Jawapannya YA, YES ......eBook ini sangat-sangatlah berbaloi untuk dimiliki dan dapat membantu anda. Antaranya :
1)Membuat kajian dan persediaan secara menyeluruh. Modul dan isi kandungan buku ini ditulis berdasarkan pengalaman luas En.Syed Faiz sendiri dan ia melalui kajiannya yang mendalam “in depth” tentang interview. Kajian yang dibuat termasuk perbincangan dengan calon-calon yang telah berjaya lulus temuduga dan hinggalah kepada menemuramah panel temuduga yang pernah kendalikan interview.
2) Dapat memudahkan persiapan untuk temuduga anda.
Anda tidak perlu lagi tercari-cari soalan yang selalu ditanya oleh panel, kerana ebook ini mempunyai lebih daripada 139 soalan yang akan ditanya. Kaji soalan  ini dan anda boleh agak soalan sebagaimana yang akan ditanya  nanti. Anda juga tidak perlu teragak-agak tentang apa yang diinginkan oleh panel temuduga dan tidak perlu menghabiskan masa mencari tips dan rahsia bagaimana menjawab soalan temuduga dengan berkesan.

3) Cara yang mana perlu diberi penekanan dan perhatian
Anda perlu fokuskan kepada usaha anda untuk memberitahu perkara yang penting, yang ingin didengar dan yang ingin dilihat oleh panel temuduga. Majoriti dari kita memberi fokus kepada perkara yang kurang penting malah tidak termasuk dalam skop soalan/jawapan sekaligus menjejaskan peluang anda untuk berjaya dalam temuduga tersebut.

4) Teknik untuk memberi jawapan yang berkesan dan meyakinkan.

Setiap soalan yang diutarakan ada jawapan. Maka tugas anda adalah memberi jawapan yang meyakinkan dan ia adalah peranan yang penting untuk anda lulusinterview. Dengan eBook ini ia dapat membantu anda tentang bagaimana anda boleh memberikan jawapan yang berkesan sekaligus memikat hati panel temuduga. Selain itu ketahui teknik Perang “Psiko” dan ianya tidak akan disedari oleh pihak  penemuduga.Jadi ini  adalah strategi terbaik bagaimana untuk tidak disingkirkan dari senarai calon terbaik.


5) Ketahui teknik & panduan cara penulisan resume yang berkesan.

Panduan ini akan membantu anda dalam banyak perkara berkaitan resume. Panduan ini dihasilkan oleh En. KhairiHafizi. Malah dengan panduan ini anda dapat menghasilkan Killer Resume yang mampu memikat hati Pegawai Sumber Manusia. Penulisan resume tanpa perancangan akan menghasilkan resume yang sama seperti resume-resume yang lain. Jadi sekiranya tiada “Suatu Tarikan” yang memikat hati Pegawai Sumber Manusia, beliau akan tolak tepi resume anda tanpa melihat isi kandungan. Malah apa yang lebih sadis lagi, mereka membuang atau memadam resume yang anda hasilkan saban hari tanpa rasa bersalah.

Dengan adanya 5 perkara dan teknik di atas, persediaan menghadapi interview anda dengan resume yang power giler akan menjadikan anda lebih mudah untuk lulus temuduga dan mampu memberikan keputusan serta impak yang memberangsangkan.











KELEBIHAN
eBOOK RAHSIA BIJAK TEMUDUGA
&
eBOOK RAHSIA RESUME SUPERSTAR DIBONGKAR !!


1) Pembahagian turutan modul-modul yang kemas dan membolehkan anda memberi fokus dan tumpuan secara teratur.
2) Penggunaan bahasa yang mudah difahamidan penerangan yang jelas. Anda di beri panduan dan  langkah demi langkah apa yang perlu dilakukan dari mula hingga akhir.Insyallah anda akan berjaya.
3) Boleh digunapakai untuk semua jawatan di dalam sektor swasta atau kerajaan dan boleh dipraktik dalam semua  jawatan yang bersesuaian dengan anda.
4) Kandungan ditulis berdasarkan pengalaman luas En. Syed Faiz dan En.Khairi Hafizi sendiri.Kandungan yang ditulis juga  melalui kajiannya yang mendalam “in depth” tentang temuduga dan penulisan resume. Kajian yang dibuat termasuk perbincangan dengan calon-calon yang telah berjaya lulus temuduga dan hinggalah kepada menemuramah panel temuduga yang pernah kendalikan interview.
5) Jaminan pulangan wang sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan buku tersebut. Sekiranya anda rasakan eBook ini tidak memberikan sebarang maklumat yang anda cari, anda boleh meminta pulangan wang (refund)


RUMUSAN
Saya galakan anda untuk membaca kedua-dua eBook ini sebagai usaha dan tindakan  anda untuk mempersiapkan diri dalam  menghadapi interview kerja samada di sektor swasta atau kerajaan nanti. eBook ini telah banyak membantu mereka di luar sana dan saya pasti eBook ini juga dapat membantu dan memberi pulangan kejayaan kepada anda. Insyallah sememangnya anda tidak akan rugi apa-apa sebaliknya dengan memiliki ebook ini. Mungkin anda akan tersenyum lebar apabila keluar dari bilik temuduga nanti dan seterusnya mendapat pekerjaan yang setimpal dengan kelayakan anda.


8 comments:

  1. slm.juz nk share dgn admin blog ni yg sy tlh beli ebook ni.ebook yg bgus skali dgn tips amat relevan.alhmdulillah sy tlh mndpt kerja yg diidamkan.mgkin rezeki kot.syukur.

    ReplyDelete
  2. Wslm. tq share kejayaan anda. ebook ini mmg bgus & hny utk panduan kita. selebihnya usaha & doa pd Allah. apapun tahniah sb dh dpt keje.

    ReplyDelete
  3. slm admin.tq atas review ebook rahsia resume superstar.sy dh beli ebook tu melalui link blog ini dan ikut step2 dlm ebook tu & akhirnya sy dpt kerja.apapun tq perkenalkn ebook ini.

    ReplyDelete
  4. wslm tn..sama2 kasih.tahniah sb tn dh dpt keje..

    ReplyDelete
  5. ulasan mereka ini menarik minat saye.. hhhmmmm... ;)

    ReplyDelete
  6. Memang menarik tuan & segala tips yang diberi insyallah dapat membantu kita untuk mendapatkan pekerjaan

    ReplyDelete
  7. Ebook rahsia resume ni memang membantu. Amat penting baca panduan agar kita tahu cara nak tulis resume lengkap

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tuan..sesuai untuk rujukan bagi yang ingin dapatkan pekerjaan yang diidamkan

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...