Tuesday 31 March 2015

AYAT MUJARAB ILMU PENYERI MUKA


Entry kali ni pendek je aku nak menyentuh mengenai ayat atau ilmu seri muka..Bukan seri muka yang kuih tu..Tu lain la. Korang ni asyik ingat bab makan je kan.. Ni ayat atau ilmu baik punya untuk menyerikan muka korang agar bersinar-sinar bak cahaya yang memancar di pagi hari..Ngehngeh.

Aku nak share ni bukan per..Sebab ramai sangat yang bertanya, mengenai muka aku yang memancar-mancar. Dari jauh dah nampak sinarannya..hahaha..Jadi aku layankan jela.


Ilmu ni kalau korang amalkan sebaik mungkin akan buat orang sekeliling akan sayang sangat kat korang. Termasuklah pakcik yang menjual roti, makcik jual kuih muih, Ah Song yang jual surat khabar lama, dan juga gadis-gadis yang dok lepak dan jogging petang-petang kat taman pun rasa best jer tengok muka korang. Senang citer, ibarat korang ni berbau wangi la dan muka berseri-seri, semua orang suka kan.

Owh, tak lupa juga bos korang yang buncit lagi pendek dan yang garang pun gerenti dia pun suka kat korang !!!

Jadi, jom amalkan Ayat Mujarab Ilmu Penyeri Muka ini !!


Korang amalkan ayat di atas dan baca lepas solat Subuh dan Maghrib, 100 kali selama 14 hari. Lepastu muka korang InsyaAllah secara automatiknya akan bercahaya.

InsyaAllah. Mereka tengok muka korang pasti akan sayang dan muka korang akan bersinar memancar.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...