Monday, 13 April 2015

AYAT MUJARAB TERCEKIK TULANG IKAN


Mesti korang suka makan ikan gorengkan..Yela best ooo dapat makan nasi panas dengan ikan goreng cecah budu..Perhhh..

Ok, hari ni aku nak bagi skit petua atau ayat yang korang boleh gunakan jika tercekik tulang ikan. Tercekik tulang ikan pun ada ayat ek.. Mesti lah bro. Ayat Quran tu..InsyaAllah mujarab dan yang penting jangan putus asa..

Kalau korang tercekik tulang ikan apa korang buat? Selalu mesti korang panik kan..Betul tak? Selalunya mesti korang kepal-kepal nasi jadi cam bentuk bulat, pastu telan nasi tu tanpa mengunyahnye kan.

Kadang-kadang orang buat tak jadi sebabnya dia pergi kunyah nasi tu wat pe. Lepas tu tergesa-gesa minum air. Sampai tersedak pulak..Huhu..Kesian jugak kan

Ok tanpa membuang masa meh aku share kan ilmu untuk mereka yang tercekik tulang ikan.

Ayat tercekik tulang gear box takde ok sebab aku tak pernah dengar ada orang tercekik tulang besar tu..Haha :-

Inilah Doanya Ayat Mujarab Tercekik Tulang Ikan :

Bismillahirrahmanirrahiim..!!
Nur Dali Kemara Allah..!!
Bujur Lalu, Melintang Patah..!!
Berkat Kalimat Laa Ilaha Illallah..!!


Tatacaranya :

Baca 3 kali lalu tiupkan pada segelas air suam..

Setelah itu minumkan air tadi dengan sekali nafas..

Hanya ini saje dapat aku tuliskan, semoga bermanfaat bagi kita semua..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...